Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jammer dat hij marokkaan is iid. Zou misschien beter zijn als het een Nederlandse Islamiet geweest zou zijn. Dat zou discriminatie tegen gaan. (Kom nu niet met: het is nog niet zeker dat het een islamiet is want, kom op, die conclusie kun je wel trekken). Ik ben overigens niet in de waan dat het toeval is dat de dader islamitisch is en nee, ik heb niks tegen Islamieten, ik zeg alleen dat het volgens mij geen toeval is dat hij islamitisch is (2e X)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En schrijf gewoon met zwart wil je.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- geitenneukers - achterlijke baardapen - pooiers van de profeet - pedofiel (over Mohammed) et cetera. En inderdaad, een tv kun je uitzetten, maar jij weet net zo goed als ik dat het zo simpel niet ligt als iemand jou tot in het diepst van je ziel beledigt (geloof ligt altijd gevoelig). |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zeker omdat moslims al bekend staan als (extra) gepassioneerd als het om hun geloof gaat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Beledigt iemand je, dan spreek je hem daar op aan, schrijf je een brief, wat dan ook, het maakt niet uit wat je doet. Voor een mening die je niet aanstaat geldt precies hetzelfde. Hij is vermoord vanwege zijn uitspraken, en daar gaat het om! Nu kun je uren gaan lopen lullen of hij die uitspraken had mogen doen ja of nee, maar dat doet er niet toe! Moord is geen optie!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die lui zijn net zo erg. Bijvoorbeeld in Amerika zijn er genoeg fanatieke christenen die met de bijbel in de hand abortusartsen afknallen, maar je hoort nooit iemand stellen dat dat zulke gewelddadige christenen zijn, of dat het hun geloof is dat ze tot die daden heeft gebracht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Van Gogh gaf enkel zijn mening, op zijn eigen directe, cynische manier. Hij wilde dat dit gehoord werd. Hij wilde dat alles gezegd kon worden. Hij is niet vermoord omdat hij een mening had; hij is vermoord omdat hij zijn principes uitdroeg.
|
Zo zie je maar! Je kan niet iedereen over 1 kam scheren! Net als christenen met hun bijbel die arbortusartsen afknallen!! Er staat echt niet in de bijbel dat je dat moet doen! Net als met moslims! Er zijn een hoop goede! en die krijgen nu negatieve publiciteit! en dat is waar ik op tegen ben
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat men er niet om dat hij iets zegt, maar wat hij zegt. Dat is een principiëel verschil. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en hoe kom je bij het idee dat die Nederlanders dan naar Marokko zouden moeten gaan ![]() Bovendien heeft die uitspraak niks te maken met het uitzetten van mensen maar met respect voor de open maatschappij van nederland en als je dit niet hebt dan hoor je eigenlijk niet in Nederland thuis! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ook van wat je zegt over die christenen die abortusartsen vermoorden had ik nog nooit gehoord, maar het klopt natuurlijk niet. natuurlijk is het zo dat het in elk geloof voorkomt dat mensen geweld plegen uit geloofsovertuiging, maar in mijn ogen is dat bij de islam toch wel het ergst. Kijk bijvoorbeeld naar de jihad, in geen enkel ander geloof heb je zoiets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kruistochten |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Osama roept vandaag de dag nog op tot Jihad. *kuch, barbaarse moslims met cultuurachterstand*
||
Citaat:
in dit geval kun je de kruistochten wat mij betreft echt wel buiten beschouwing laten omdat het al zolang geleden is. zie jij de paus op dit moment mensen oproepen voor een kruistocht? nee. terwijl er wel imaans zijn die mensen oproepen de jihad uit te voeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||