Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2004, 16:08
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
BizZz schreef op 28-10-2004 @ 17:07 :
die kan je toch best wel gewoon laten schieten, en dan apart, en daarna zo'n staafje erdoorheen?
niet slim in kraakbeen en zo'n staafje is dikker dan de gemiddelde oorbel enzoooo en dit verhaal is al te vaak verteld en heb geen zin om alles weer te vertellen.
Oud 28-10-2004, 16:13
Maija
Maija is offline
ok,
Oud 28-10-2004, 18:54
Ramble On
Ramble On is offline
bovendien moet dat staafje helemaal precies worden afgemeten anders zit ie te strak oid en dan gaat je oor eraan.
Oud 28-10-2004, 21:56
abandon17
abandon17 is offline
Citaat:
floortje bloem schreef op 06-10-2004 @ 18:32 :
ik weet niet hoor, maar het is best slecht
om sterilon te gebruiken voor een piercing,
volgens mji mag dit echt niet...
Ik heb sinds 1 juli mijn neuspiercing, toen 3 keer per dag schoongemaakt met sterilon en hij is nog nooit ontstoken geweest. Iemand heeft toen mijn zweerding (wat je als eerste krijgt) eruit geslagen, en toen dacht ik écht van wo...hij gaat nu zooo ontsteken. Ik kreeg em er toen ook niet meer in, toen heb ik met een belachelijke oorbel rondgelopen 2 weken denk ik, die was kleiner en smaller. Toen een nieuwe gekocht, dat is oorspronkelijk een oorbel. Die zit er nu nog steeds, en nog steeds heeft nog NOOIT mijn neuspiercing ook maar een teken van ontsteking gehad...................

-->Die van mij is trouwens geschoten.
Oud 28-10-2004, 22:05
mixtape
mixtape is offline
ooh ik zit er aan te denken om een nieuwe piercing te nemen. Een lippiercing (hoe origineel). En deze keer wil ik fucking titanium, want ik weet zeker dat ik super gevoelig ben voor chirurgisch staal heb ik gemerkt met m'n wenkbrauwpiercing
Oud 29-10-2004, 11:51
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
abandon17 schreef op 28-10-2004 @ 22:56 :
Ik heb sinds 1 juli mijn neuspiercing, toen 3 keer per dag schoongemaakt met sterilon en hij is nog nooit ontstoken geweest. Iemand heeft toen mijn zweerding (wat je als eerste krijgt) eruit geslagen, en toen dacht ik écht van wo...hij gaat nu zooo ontsteken. Ik kreeg em er toen ook niet meer in, toen heb ik met een belachelijke oorbel rondgelopen 2 weken denk ik, die was kleiner en smaller. Toen een nieuwe gekocht, dat is oorspronkelijk een oorbel. Die zit er nu nog steeds, en nog steeds heeft nog NOOIT mijn neuspiercing ook maar een teken van ontsteking gehad...................

-->Die van mij is trouwens geschoten.
de piercers zeggen meestal dat je geen sterilon mag gebruiken omdat het best een agressief middel is en ook goede bacteriën verwijderd. maar ik gebruik het ook gewoon en volgens mij zo een beetje iedereen. af en toe kan geen kwaad hoor.
Oud 29-10-2004, 16:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-10-2004 @ 16:57 :
ik vind het nog niet zo slecht zoenen hoor
en dit is een industrial:
[afbeelding]
ohnee, dat vind ik niet mooi

ohja, ik heb ook heel lang tussen mn ogen gewild, een staafje zeg maar(weet niet hoe die heet) maar dat geeft je meteen zo'n attitude heb ik het idee.
Oud 29-10-2004, 17:03
Wandering
Wandering is offline
bridge piercing denk ik dat je bedoelt

Ik vind ze best mooi, maar je moet er echt wel mee staan en goed laten zetten, want bij sommigen vind ik dat het een raar effect heeft, bv dat het altijd lijkt alsof je kwaad kijkt ofzo of gewoon, een hele andere uitstraling ineens.
Oud 29-10-2004, 17:25
Luna
Luna is offline
ja, over die uitstraling, dat bedoel ik.. gek is dat, dat mensen soms door zo'n klein detail heel anders tegen je aankijken..

deze bedoel ik dus:

Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 17:32.
Oud 29-10-2004, 17:32
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
BizZz schreef op 28-10-2004 @ 17:07 :
die kan je toch best wel gewoon laten schieten, en dan apart, en daarna zo'n staafje erdoorheen?
dat zou ik niet doen want de staaf is sowieso veel dikker dan een normaal gaatjes. ik heb ook n industrial en het doet wel even heel pijn, maar dan heb je wel meteen de hele staaf erdoorheen. het duurt ook heel lang voordat kraakbeen heelt, een aantal maanden. als je dit zou schieten, dan maak je het kraakbeen kapot.
Oud 31-10-2004, 10:51
saturday
saturday is offline
bridge is mooi!
Oud 31-10-2004, 12:32
oOAnGeLOo
oOAnGeLOo is offline
Heey Allemaal,

Ik zit er al best lang aan te denken om een madonna-piercing (hoe origineel ) te nemen, zo eentje aan de bovenkant van je lip. Het mag van m'n ouders, dus dat is allemaal ok. Alleen nu had ik nog wat vragen:

- Gaat ie gauw ontsteken?
- Als je hem er weer uithaalt, blijf je het gaatje/litteken dan goed zien?
- Gaat het glazuur van je tanden kapot? (Dat heb ik namelijk ergens gelezen, en leek me niet al te best )

Ik heb al veel informatie opgezocht op internet enzo, maar ik wilde het gewoon nog even weten van mensen met ervaring!

Kusje!
Oud 31-10-2004, 16:25
Verwijderd
Citaat:
saturday schreef op 31-10-2004 @ 11:51 :
bridge is mooi!
klopt heeft mn beste vriend ook pas laten schieten. maar de meeste mensen vinden het toch wel eng om te zien enzo...
Oud 31-10-2004, 16:35
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Luna schreef op 29-10-2004 @ 18:25 :
ja, over die uitstraling, dat bedoel ik.. gek is dat, dat mensen soms door zo'n klein detail heel anders tegen je aankijken..

deze bedoel ik dus:
[afbeelding]

dat is echt zooooo kenker lelijk

vind ik

je moet het zlef weten
Oud 31-10-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 31-10-2004 @ 17:25 :
klopt heeft mn beste vriend ook pas laten schieten. maar de meeste mensen vinden het toch wel eng om te zien enzo...
Casper? Ik vind zijn piercings echt super
Oud 31-10-2004, 20:04
barbara.inc
barbara.inc is offline
jeeeej, ik heb mn tongpiercing

ben er blij mee, kan alleen woorden die op -tje eindigen niet zo goed meer zeggen, komt dit nog goed??
Oud 31-10-2004, 20:17
biep
biep is offline
nee

jup, maar dat duurt wel n weekje (iig bij mij duurde t ruim n week voordat ikw eer goed sprak, moet je voor de gein morgen eens engels proberen te praten )
Oud 31-10-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
barbara.inc schreef op 31-10-2004 @ 21:04 :

ben er blij mee, kan alleen woorden die op -tje eindigen niet zo goed meer zeggen, komt dit nog goed??
duurt een tijdje,ik heb dat ding nu een week of 6 en het word geleidelijk aan beter,doch blijf ik een beetje slissen
Oud 01-11-2004, 03:19
Konstantine
Konstantine is offline
Maar dat is schattig japie!

Ik heb besloten dat ik snel bij mashaparanoide op bezoek ga om een tragus te laten zetten
Oud 01-11-2004, 06:23
Verwijderd
kga vanmiddag mijn lip laten piercen
en dan de komende tijd maar even niet bij mn moeder op bezoek
Oud 01-11-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 01-11-2004 @ 12:20 :
Ze zijn alleen wel erg duur in verhouding met andere zaken, geloof ik.
een paar euro meer of minder voor een piercing die je de rest van je leven (of korter ) draagt maakt niet zoveel uit.

als het nou ging om een zak pepernoten
Oud 01-11-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 31-10-2004 @ 18:08 :
Casper? Ik vind zijn piercings echt super
juh casper jaze staan m ook cool, jammer dattie zn wenkbrauw dicht heeft laten groeien, die was ook cool
Oud 02-11-2004, 16:06
Luna
Luna is offline
oke, ik wil een scheve lippierc maar ik ga er nog lekker even over twijfelen
Oud 02-11-2004, 16:29
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Luna schreef op 02-11-2004 @ 17:06 :
een ringetje of een knopje?
Oud 02-11-2004, 18:04
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 02-11-2004 @ 17:29 :
een ringetje is mooier *hint*
Oud 02-11-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
barbara.inc schreef op 31-10-2004 @ 21:04 :

ik heb nu m'n 2e
bij beide kon ik na een week weer gewoon praten
Oud 02-11-2004, 19:39
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
ik ook, de gewone hebben dr al zoveel, maar ikweet niet of ie staat
Oud 02-11-2004, 20:08
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:

cool, ik heb er ook over na lopen denken. maar dan wist ik weer niet welke kant (juist wel aan de kant van mn neuspierc. of juist niet..) en een eskimo vind ik ook wel vet eigenlijk.. Dilemma's
Oud 02-11-2004, 20:09
Verwijderd
ik wil echt al jaren een lippiercing aan 1 kant maar...ja mn ouders en shit en telkens werk enzo. maar ik denk dat als ik snel uit huis ben en op een nieuwe school zit ik het wel doe. zit echt nog steeds in mn hoofd.
Oud 02-11-2004, 21:38
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 02-11-2004 @ 21:08 :
cool, ik heb er ook over na lopen denken. maar dan wist ik weer niet welke kant (juist wel aan de kant van mn neuspierc. of juist niet..) en een eskimo vind ik ook wel vet eigenlijk.. Dilemma's
ik zou juist niet aan de kant van je neuspiercing doen, anders krijg je alles zo aan één kant. ik heb trouwens mn neuspiercing eruit gehaald omdat ik het niet mooi vond staan bij mn (midden) lippiercing.
Oud 02-11-2004, 22:18
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Haha ik ook, doe het misschien eind deze week, maar misschien ook wel weer niet
Oud 03-11-2004, 09:35
saturday
saturday is offline
Ik heb er ook een tijdje over een scheve lippierc nagedacht. Vind ik nog steeds heel mooi. Uiteindelijk toch maar in het midden gedaan. dat wilde ik al heel lang.
Oud 03-11-2004, 10:27
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Replica schreef op 01-11-2004 @ 15:10 :
Nou ja, ik geloof dat er bij veel shops bijv. een tongpiercing wordt gezet voor €50, ik betaalde er €70, dat vind ik wel wat meer dan 'een paar euro'
inclusief wissel denk ik? bij veel shops moet je die nog apart betalen
Oud 03-11-2004, 11:04
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 02-11-2004 @ 17:29 :
ringetje natuurlijk, anders lijkt het net een pukkel

en@ alies: eskimo is ook mooi ja, maar ik vind het een beetje naar dat ze dan echt door je lip heen piercen.
Ik heb nu nog geen geld en de gast die het voor goedkoop kan doen zit in portugal voor ik weet niet hoelang. maar dat is maar goed ook want dan denk ik er nog even over
Oud 03-11-2004, 11:39
biep
biep is offline
Citaat:
Replica schreef op 03-11-2004 @ 12:17 :
Ik heb mijn tongpiercing eruit gehaald, omdat ik ziek ben verkrampen mijn spieren regelmatig, en had echt super last van kramp in mijn tong met dat ding in Daardoor tikte ik ook continue tegen mijn tanden, ook met praten enzo. Dus vaarwel tongpiercing

aaahw that sucks
Oud 03-11-2004, 16:40
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Luna schreef op 03-11-2004 @ 12:04 :
ringetje natuurlijk, anders lijkt het net een pukkel
ik vind het wel mooi hoor, dan lijkt dat ding in het midden ook een pukkel
aan elke kant een knopje is ook mooi, maar dat is weer een beetje té
Oud 04-11-2004, 19:07
mixtape
mixtape is offline
Ik ga morgen piercing laten zetten..
Oud 04-11-2004, 20:06
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Silveria schreef op 04-11-2004 @ 20:07 :
Ik ga morgen piercing laten zetten..
watvoor?
Oud 04-11-2004, 20:28
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
oOAnGeLOo schreef op 31-10-2004 @ 13:32 :
Heey Allemaal,

Ik zit er al best lang aan te denken om een madonna-piercing (hoe origineel ) te nemen, zo eentje aan de bovenkant van je lip. Het mag van m'n ouders, dus dat is allemaal ok. Alleen nu had ik nog wat vragen:

- Gaat ie gauw ontsteken?
- Als je hem er weer uithaalt, blijf je het gaatje/litteken dan goed zien?
- Gaat het glazuur van je tanden kapot? (Dat heb ik namelijk ergens gelezen, en leek me niet al te best )

Ik heb al veel informatie opgezocht op internet enzo, maar ik wilde het gewoon nog even weten van mensen met ervaring!

Kusje!
Die van mij is nog nooit ontstoken geweest en mijn tandglazuur is nog prima. Hoe die eruit ziet als je hem eruit haalt geen idee, als ik hem verwissel zie je wel duidelijk een gat dus ik denk dat je wel een putje blijft zien als hij dichtgegroeit is.
Oud 04-11-2004, 20:43
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 04-11-2004 @ 21:06 :
watvoor?
lip, 'off centre', rechter kant. En ik ben bang dat het pijn doet
Oud 05-11-2004, 14:36
Hagel
Hagel is offline
Heeft iemand ervaring met een septum piercing? Heelt dat gauw en heb je er veel last van? Hoor namelijk vaak dat het een erg pijnlijke piercing is.
Oud 05-11-2004, 17:53
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Replica schreef op 05-11-2004 @ 01:01 :
Foto als je hem hebt he?
Nou er zit nu een fucking lang staafje in en dat ziet er niet uit, net een antenne, dus ik ga pas een foto maken over 3 weken als m'n ringetje er in mag
Oud 05-11-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 05-11-2004 @ 18:53 :
Nou er zit nu een fucking lang staafje in en dat ziet er niet uit, net een antenne, dus ik ga pas een foto maken over 3 weken als m'n ringetje er in mag
vertel nou, pijn????
oh en waar heb je het laten zetten en hoe duur?

Laatst gewijzigd op 05-11-2004 om 18:42.
Oud 05-11-2004, 18:34
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hagel schreef op 05-11-2004 @ 15:36 :
Heeft iemand ervaring met een septum piercing? Heelt dat gauw en heb je er veel last van? Hoor namelijk vaak dat het een erg pijnlijke piercing is.
Heartagram heeft er een, misschien kun je dr PM-en of een mailtje sturen.
Oud 05-11-2004, 19:15
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Danique schreef op 05-11-2004 @ 19:22 :
vertel nou, pijn????
oh en waar heb je het laten zetten en hoe duur?
Nee viel reuze mee! Je voelt het wel ff maar je gaat echt niet dood van de pijn. Vriendin (die ook lip pierc heeft) zat me al bang te maken dat het erg pijn deed. Maar ja het viel dus echt mee.

Bij Queen of Rings @ eendrachtsplein voor 60 euro (wel duur trouwens)
Oud 05-11-2004, 19:22
RammSteen
RammSteen is offline
Ich heb een aantal vraagjes[list=a][*]ishet nog steeds zo dat je 16 moet zijn om piercings zonder je ouders te laten doen?, zoja is zo'n CJP pas voldoende om te laten zien?[*]Doet het zeer pijn om een bridge/bride *whatever* te laten piercen?[*]En is het zwaar pijnlijk om een nekpiercing te laten piercen?[/list=a]

Oud 05-11-2004, 20:36
RammSteen
RammSteen is offline
Citaat:
Replica schreef op 05-11-2004 @ 21:34 :
*Grin*

Zo'n bridge piercing, hoe zit dat eigenlijk? Door het bot heen, of alleen door het vel, of zijn het eigenlijk 2 piercings die aan elke kant maar een klein stukje erin gaan?
volgens mij gaat het alleen door het vel
Oud 06-11-2004, 00:32
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Replica schreef op 05-11-2004 @ 21:34 :
*Grin*

Zo'n bridge piercing, hoe zit dat eigenlijk? Door het bot heen, of alleen door het vel, of zijn het eigenlijk 2 piercings die aan elke kant maar een klein stukje erin gaan?
gaat alleen door het vel.

en @ rammsteen, wat bedoel je met nekpiercing, bedoel je een surface? misschien bedoel je een van deze twee:

(nape)

(madison)

je hebt trouwens wel een grote kans dat ze uitgroeien.
Oud 06-11-2004, 13:16
mixtape
mixtape is offline
Ik word een beetje gek van al die regeltjes, elke piercing shop zegt weer wat anders over het schoonmaak/heel proces en op internet staan al helemaal tegenstrijdige dingen over wat wel/niet mag.

Ik maak nu de piercing 2x per dag schoon met unicura zeep en vervolgens met betadine. Ook spoel ik na 2 a 3 keer per dag met listerine. Lijkt me voldoende/goed toch?

las net op (engelse) sites dat listerine en betadine NIET goed zijn, maar is volgens mij bullshit aangezien dit juist veel gebruikt word
Oud 06-11-2004, 13:37
Jules
Jules is offline
Citaat:
Silveria schreef op 06-11-2004 @ 14:16 :
Ik word een beetje gek van al die regeltjes, elke piercing shop zegt weer wat anders over het schoonmaak/heel proces en op internet staan al helemaal tegenstrijdige dingen over wat wel/niet mag.
Als je het niet zeker weet kan je ook gewoon met zout water spoelen geloof ik (maar da's dan wel weer wel verschrikkelijk smerig )

Regels voor berichten