Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 20:35
Konstantine
Konstantine is offline
Hey Derek doe eens niet zo onaardig, iedereen heeft wel iets positiefs in zich hoor!
Advertentie
Oud 03-11-2004, 20:35
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 03-11-2004 @ 21:35 :
Hey Derek doe eens niet zo onaardig, iedereen heeft wel iets positiefs in zich hoor!
Misschien kan Koekjes wel heel goed puzzelen. Nou leuk voor haar, maar ik vind haar maar verdomt irritant
Oud 03-11-2004, 20:36
Konstantine
Konstantine is offline
Misschien ben jij haar laatste puzzelstukje!
Oud 03-11-2004, 20:37
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-11-2004 @ 21:19 :
Zeik hier maar verder wat jullie willen, verwacht alleen niet dat ik of welke andere fb dan ook erop in gaan.
Wat een dom zinnetje.

Ik kan me verder wel vinden in de opmerkingen over het gespam et cetera. Ik geloof ook graag dat het vervelend is, alleen ben ik van mening dat er af en toe ook wel eens wat te streng op dingen als spam en smileys ( ) gereageerd wordt. Topics waar veel in gespamd wordt, hebben simpelweg weinig meerwaarde en kunnen daarom net zo goed per direct gesloten worden. Maar dat is slechts mijn visie.
grandmommy
grandmommy is offline
mja, positief aan koekje is dat ze zo lelijk is dat het gewoon goed voor m'n zelfvertrouwen is
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-11-2004 @ 21:30 :

koekjes is volgens mij een beetje bang om geband te worden...
Vind je dat gek?
Oud 03-11-2004, 20:38
Verwijderd
mn transformatie van alto naar snolliebollie loopt op rolletjes
Oud 03-11-2004, 20:39
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 03-11-2004 @ 21:37 :
Vind je dat gek?
nee eigenlijk niet, maar om dan maar ineens de heilige boon uit te gaan hangen is ook wel apart
Oud 03-11-2004, 20:40
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
z0pje schreef op 03-11-2004 @ 21:38 :
mn transformatie van alto naar snolliebollie loopt op rolletjes
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-11-2004 @ 21:37 :
mja, positief aan koekje is dat ze zo lelijk is dat het gewoon goed voor m'n zelfvertrouwen is
Die is onder de gordel
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-11-2004 @ 21:19 :
Inderdaad en ik heb geen zin om daarover in discussie te gaan. Wie het er niet mee eens is gaat zich maar zitten afreageren op de gebande en als je zelf ook een ban wilt kan je je verhaal doen bij Enlightenment. Zeik hier maar verder wat jullie willen, verwacht alleen niet dat ik of welke andere fb dan ook erop in gaan.
Okee mevrouw-mijnlevenbestaatuithet"onderdrukken"vanforummersoplifestyle

doeii
Oud 03-11-2004, 20:41
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Haligh schreef op 03-11-2004 @ 21:40 :
Die is onder de gordel
mja helaas wel. maar ik ben niet zo goed in lief doen, snap je.
Oud 03-11-2004, 20:42
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-11-2004 @ 21:41 :
(k)
Oud 03-11-2004, 20:43
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-11-2004 @ 21:41 :
Zolang je het afreageert op koekjes maakt het mij verder ook niet uit
Oud 03-11-2004, 20:44
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 03-11-2004 @ 21:37 :
Wat een dom zinnetje.

Ik kan me verder wel vinden in de opmerkingen over het gespam et cetera. Ik geloof ook graag dat het vervelend is, alleen ben ik van mening dat er af en toe ook wel eens wat te streng op dingen als spam en smileys ( ) gereageerd wordt. Topics waar veel in gespamd wordt, hebben simpelweg weinig meerwaarde en kunnen daarom net zo goed per direct gesloten worden. Maar dat is slechts mijn visie.
er zijn ook topics waar serieus op gereageerd kán worden, maar vervolgens worden die helemaal dichtgespamd.
maar bij de meeste komt er toch geen zinnige discussie uit helaas
Oud 03-11-2004, 20:50
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Gadje schreef op 03-11-2004 @ 21:44 :
er zijn ook topics waar serieus op gereageerd kán worden, maar vervolgens worden die helemaal dichtgespamd.
Sluit dan gewoon het toppic als er geen zinnige discussie komt. Op alles kan serieus gereageerd worden. Ik ben van mening dat als er een werkelijke discussie waarde in een topic aanwezig is, de grote hoeveelheid spam uit blijft.
Oud 03-11-2004, 20:52
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-11-2004 @ 21:39 :
nee eigenlijk niet, maar om dan maar ineens de heilige boon uit te gaan hangen is ook wel apart
Ja, lekker anders dan de rest en dus verantwoord. En je bent een heeterd hoor, echt.
Oud 03-11-2004, 20:54
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Gadje schreef op 03-11-2004 @ 21:44 :
Oke oke en wat is de conclusie dan ?
Lifestyle is nou eenmaal zo. Je kan wel allemaal geforceerd topics sluiten en bans geven en waarschuwen maar het is zoooooo vermoeiend. Het werkt zelfs averechts.
Provoceren, kijken hoe ver we kunnen gaan !
Wil je de hele tijd lopen zeiken op ons en uiteindelijk bereik je niks ja ! Je kan iedereen bans geven maar dan heb je geen forum meer.
Oud 03-11-2004, 20:55
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-11-2004 @ 21:54 :
Je kan iedereen bans geven maar dan heb je geen forum meer.
jawel, maar een leeg forum
Oud 03-11-2004, 20:57
Verwijderd
Derek je bent bijdehand (L)
Oud 03-11-2004, 20:57
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 03-11-2004 @ 21:55 :
jawel, maar een leeg forum
ohja en dan hoeven ze niks meer te doen, en dan is het ook niet goed
Oud 03-11-2004, 20:58
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-11-2004 @ 21:57 :
ohja en dan hoeven ze niks meer te doen, en dan is het ook niet goed
Arghh, nu al in de midlife-crisis!
Oud 03-11-2004, 20:58
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 03-11-2004 @ 21:58 :
Arghh, nu al in de midlife-crisis!
wie weet
Oud 03-11-2004, 21:01
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-11-2004 @ 21:58 :
wie weet
Straks krijgen ze dan ook van die vette kinderachtige hobbies net als mijn vader
Oud 03-11-2004, 21:02
Verwijderd
is dit forum al niet een hobby
Oud 03-11-2004, 21:03
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 03-11-2004 @ 22:02 :
is dit forum al niet een hobby
Eerder een obsessie schijnbaar
Oud 03-11-2004, 21:03
Verwijderd
obsessie ?!

EEN HEEL LEVEN
Oud 03-11-2004, 21:04
Haligh
Haligh is offline
Niet overdrijven he!
Oud 03-11-2004, 21:06
Verwijderd
Overdrijf ik dan ?
Oud 03-11-2004, 21:08
Haligh
Haligh is offline
Een heel leven is best overdreven
Oud 03-11-2004, 21:08
ZerO
ZerO is offline
Wij zitten hier ook vaak
maarrrrrr de fb's die alles in de gaten houden en maar klagen dat ze het zooo zwaar hebben omdat ze het forum schoon willen houden, pff ze kicken er gewoon op
Oud 03-11-2004, 21:09
Verwijderd
dus hun zijn erger
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 03-11-2004 @ 22:09 :
dus hun zijn erger
nee Fweewoes, jij bent erger
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 03-11-2004 @ 22:09 :
dus hun zijn erger
jaa
Oud 03-11-2004, 21:10
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-11-2004 @ 21:54 :
Oke oke en wat is de conclusie dan ?
Lifestyle is nou eenmaal zo. Je kan wel allemaal geforceerd topics sluiten en bans geven en waarschuwen maar het is zoooooo vermoeiend. Het werkt zelfs averechts.
Provoceren, kijken hoe ver we kunnen gaan !
Wil je de hele tijd lopen zeiken op ons en uiteindelijk bereik je niks ja ! Je kan iedereen bans geven maar dan heb je geen forum meer.
het is wel zo ja, maar daar moet verandering in komen
en ja dat moet dmv regels en als je je daar niet aan houd dan kan je consequenties verwachten ja, het moet verbeterd worden, klaar.
en diegene die een ban hebben hebben het ook écht verdiend
en het is geen forum als je alleen maar spammed en niet serieus bent
Oud 03-11-2004, 21:10
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-11-2004 @ 22:08 :
Wij zitten hier ook vaak
maarrrrrr de fb's die alles in de gaten houden en maar klagen dat ze het zooo zwaar hebben omdat ze het forum schoon willen houden, pff ze kicken er gewoon op
Dat lijkt me inderdaad éen van de redenen om FB te worden, quasi-gezag uitstralend mensen dreigen met bans. Klinkt om eerlijk te zijn nog niet eens zo slecht.
Oud 03-11-2004, 21:12
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 03-11-2004 @ 22:10 :
Dat lijkt me inderdaad éen van de redenen om FB te worden, quasi-gezag uitstralend mensen dreigen met bans. Klinkt om eerlijk te zijn nog niet eens zo slecht.
haha idd
maar sommige gaan een beetje te ver
&
als ze het werkelijk zwaar hebben moeten ze gewoon geen rol van fb vervullen, dusja het zijn allemaal smoesjes

oh smoesjes klinkt leuk
Oud 03-11-2004, 21:14
Haligh
Haligh is offline
Smoesjes is een klein woord voor achterbaks huichelachtig gedoe.
Maar blijft een leuk woord ja
Oud 03-11-2004, 21:17
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Gadje schreef op 03-11-2004 @ 22:10 :
en ja dat moet dmv regels en als je je daar niet aan houd dan kan je consequenties verwachten ja, het moet verbeterd worden, klaar.
Er zijn heus wel topics waarin serieuze reacties gegeven worden. Maar mijn vraag is heeft het wel wat opgeleverd jullie beleid tot nu toe ?
En is het niet belangrijk het feit dat de mensen op lifestyle geen moeite hebben met gespam en offtopic gedoe ? De meeste iig niet. Het is een soort trend, net als de SLIJM trend van andere fora's.
Oud 03-11-2004, 21:21
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Gadje schreef op 03-11-2004 @ 22:10 :
ja maar door leden te bannen maak je het voor de overige leden ook niet leuk meer hoor
noé weg
otis weg
dat was juist gezellig!
wie is de volgende? het is inderdaad niet goed hoe het er hier soms aan toe gaat, maar soms vind ik dat jullie maar even jullie ogen moeten dichtknijpen (of hoe dat gezegde dan ook maar mag gaan ) Zo blijft er niets meer over, mensen rond de 16/17/18/19 jaar "leert" echt niet meer van een belerend vingertje...
Oud 03-11-2004, 21:27
Verwijderd

Hoezo komt enlightenment zich dan niet even verantwoorden over 't één en ander? Het is toch een forum voor leden? Zoals jullie zien zijn eigenlijk alleen de FB's en koekjes het met elkaar eens...
Oud 03-11-2004, 21:42
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Hermione schreef op 03-11-2004 @ 22:27 :

Hoezo komt enlightenment zich dan niet even verantwoorden over 't één en ander? Het is toch een forum voor leden? Zoals jullie zien zijn eigenlijk alleen de FB's en koekjes het met elkaar eens...
De manier waarop mensen hier hun beklag doen is nou niet bepaald een manier die ik serieus neem. Jij wel?

Je mag best wel vinden dat AngeLLena een dictatrice is, maar als je dat op deze manier roept is dat niet opbouwend en gebeurt er niets mee (ik zou haast zeggen: DUUUH).
Oud 03-11-2004, 21:46
transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Hermione schreef op 03-11-2004 @ 22:27 :

Niet eens alle fb's.

Ik zal wel weer fout zitten ofzo, maar het is nog steeds een forum voor leden en die moeten het naar hun zin hebben. Daarom vind ik best dat er heus wel wat gechat tussen de reacties door mag zijn, zolang er maar geen hele gesprekken plaatsvinden in topics.

Wat ik niet vind kunnen is het beledigen van andere en foto's van andere plaatsen.. hier mag nog wel wat harder tegen opgetreden worden. En ik vind het ook een beetje onzin dat soms hele topics volgespamd worden, je kan heus wel normaal reageren neem ik aan.

Maar wat gechat/off-topicgelul vind ik heus wel kunnen tussendoor.. zo serieus hoeft het nou ook weer allemaal niet te zijn op een forum, toch?
Oud 03-11-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 03-11-2004 @ 22:42 :
De manier waarop mensen hier hun beklag doen is nou niet bepaald een manier die ik serieus neem. Jij wel?

Je mag best wel vinden dat AngeLLena een dictatrice is, maar als je dat op deze manier roept is dat niet opbouwend en gebeurt er niets mee (ik zou haast zeggen: DUUUH).
Beste Tampert, dat van Angellena heb ik nooit gezegd. En als een rolleye het minder serieus maakt.. Beetje overdreven, niet? Het is een tikje overdreven dat mensen gebanned worden voor lange tijd (om niet te zeggen: permanent, want na verloop van maanden mogen ze terugkomen met een muilkorfje en aangepaste forumregels) vanwege spammen en her en der flamen.
Oud 03-11-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
transfattyacid schreef op 03-11-2004 @ 22:46 :
Niet eens alle fb's.

Ik zal wel weer fout zitten ofzo, maar het is nog steeds een forum voor leden en die moeten het naar hun zin hebben. Daarom vind ik best dat er heus wel wat gechat tussen de reacties door mag zijn, zolang er maar geen hele gesprekken plaatsvinden in topics.

Wat ik niet vind kunnen is het beledigen van andere en foto's van andere plaatsen.. hier mag nog wel wat harder tegen opgetreden worden. En ik vind het ook een beetje onzin dat soms hele topics volgespamd worden, je kan heus wel normaal reageren neem ik aan.

Maar wat gechat/off-topicgelul vind ik heus wel kunnen tussendoor.. zo serieus hoeft het nou ook weer allemaal niet te zijn op een forum, toch?
Gesprekken? Daar is het forum toch voor? Of is het echt alleen om andere mensen te vertellen wat je aan hebt en wat je favoriete ontwerper is? Dan wordt het wel erg eentonig allemaal. En van het beledigen is onzin. Noch Noé noch Otis hebben mensen opzettelijk beledigd. Verder dan een grapje maken gaat het niet.
Oud 03-11-2004, 21:51
transfattyacid
Citaat:
Hermione schreef op 03-11-2004 @ 22:48 :
Gesprekken? Daar is het forum toch voor? Of is het echt alleen om andere mensen te vertellen wat je aan hebt en wat je favoriete ontwerper is? Dan wordt het wel erg eentonig allemaal. En van het beledigen is onzin. Noch Noé noch Otis hebben mensen opzettelijk beledigd. Verder dan een grapje maken gaat het niet.
Wat ik bedoel is het voeren van grote gesprekken die over onzin gaan en helemaal niks met het onderwerp te maken hebben. Daar is onzin/msn voor.

Ik heb het hier helemaal niet over noé/otis gehad maar ik heb het over iedereen die op lifestyle post.
Oud 03-11-2004, 22:06
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 03-11-2004 @ 22:51 :
Wat ik bedoel is het voeren van grote gesprekken die over onzin gaan en helemaal niks met het onderwerp te maken hebben. Daar is onzin/msn voor.
Hartstikke leuk maar dat wordt al jaren gezegd en het werkt nog steeds niet
Oud 03-11-2004, 22:17
transfattyacid
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 03-11-2004 @ 23:06 :
Hartstikke leuk maar dat wordt al jaren gezegd en het werkt nog steeds niet
Weet ik, maar wat ik -probeer- te zeggen is dat het allemaal wel wat soepeler mag met offtopic gaan, zolang er niet teveel gebitched wordt, en dat het forum niet altijd zo ontzettend serieus genomen hoeft te worden want dan is ook alle lol eraf..

Het is en blijft lifestyle en gechat blijf je toch wel houden, met wat voor maatregelen je ook dreigt.
Oud 04-11-2004, 00:06
Verwijderd
thnx grandmommy en Haligh ik vind jullie ook aardig

en doe dit volgende x als ik online ben, vind ik een beetje laag van jullie
Oud 04-11-2004, 00:07
Konstantine
Konstantine is offline
Dan moet je ze even toevoegen op MSN want dan weten ze precies wanneer je online bent!

Kusje en ik hoop dat je je er niet al te druk om maakt!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten