Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik kan me verder wel vinden in de opmerkingen over het gespam et cetera. Ik geloof ook graag dat het vervelend is, alleen ben ik van mening dat er af en toe ook wel eens wat te streng op dingen als spam en smileys ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
doeii
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar bij de meeste komt er toch geen zinnige discussie uit helaas |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Lifestyle is nou eenmaal zo. Je kan wel allemaal geforceerd topics sluiten en bans geven en waarschuwen maar het is zoooooo vermoeiend. Het werkt zelfs averechts. Provoceren, kijken hoe ver we kunnen gaan ! Wil je de hele tijd lopen zeiken op ons en uiteindelijk bereik je niks ja ! Je kan iedereen bans geven maar dan heb je geen forum meer.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en ja dat moet dmv regels en als je je daar niet aan houd dan kan je consequenties verwachten ja, het moet verbeterd worden, klaar. en diegene die een ban hebben hebben het ook écht verdiend en het is geen forum als je alleen maar spammed en niet serieus bent |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar sommige gaan een beetje te ver ![]() & als ze het werkelijk zwaar hebben moeten ze gewoon geen rol van fb vervullen, dusja het zijn allemaal smoesjes ![]() oh smoesjes klinkt leuk ![]()
||
Citaat:
En is het niet belangrijk het feit dat de mensen op lifestyle geen moeite hebben met gespam en offtopic gedoe ? De meeste iig niet. Het is een soort trend, net als de SLIJM trend van andere fora's.
||
![]() |
Citaat:
noé weg otis weg dat was juist gezellig! wie is de volgende? het is inderdaad niet goed hoe het er hier soms aan toe gaat, maar soms vind ik dat jullie maar even jullie ogen moeten dichtknijpen (of hoe dat gezegde dan ook maar mag gaan ![]()
||
Citaat:
Je mag best wel vinden dat AngeLLena een dictatrice is, maar als je dat op deze manier roept is dat niet opbouwend en gebeurt er niets mee (ik zou haast zeggen: DUUUH).
||
Citaat:
Ik zal wel weer fout zitten ofzo, maar het is nog steeds een forum voor leden en die moeten het naar hun zin hebben. Daarom vind ik best dat er heus wel wat gechat tussen de reacties door mag zijn, zolang er maar geen hele gesprekken plaatsvinden in topics. Wat ik niet vind kunnen is het beledigen van andere en foto's van andere plaatsen.. hier mag nog wel wat harder tegen opgetreden worden. En ik vind het ook een beetje onzin dat soms hele topics volgespamd worden, je kan heus wel normaal reageren neem ik aan. Maar wat gechat/off-topicgelul vind ik heus wel kunnen tussendoor.. zo serieus hoeft het nou ook weer allemaal niet te zijn op een forum, toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het hier helemaal niet over noé/otis gehad maar ik heb het over iedereen die op lifestyle post. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is en blijft lifestyle en gechat blijf je toch wel houden, met wat voor maatregelen je ook dreigt. |
![]() |
|
|