Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
500 mhz processor en de nieuwe Nvidia mobile chip.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het Gizmondo schermpje word volgens mij 0.1 inch kleiner dan dat van de GBA.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga niks posten over dat mislukte wannabehippe multimediagedrocht genaamd PSP. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En de psp zal geen playstation spellen gaan porten bij het leven denk je?
![]() maargoed, kijk zelf maar hoe het zo'n beetje werkt met dat touchscreen: http://www2.nintendo.co.jp/ds/movie/syokai.swf olgens mij is het best te doen, even wennen en het is lastig voor mensen die met je meekijken. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
In japan 180 dollar wil niet zeggen dat het hier 180 dollar is... het zal hier nog steeds wel 250 dollar zijn.
||
Citaat:
Mario: Superstar Saga gemist? Bne het idd eens over de Zelda (heb ook geen leven ![]() Er zijn genoeg originele spellen uitgekomen (Advance Wars, Superstar Saga, Metroid Fusion), maar men nam er geen moeite voor om te kijken of er originele spellen waren, omdat er zoveel ports in de lijst spellen zaten. Ik ga trouwens waarschijnlijk weer voor de DS. Zolang Zelda en Metroid bij Nintendo blijven, blijf ik er ook.
||
Citaat:
Dat Dual Screen zeer leuk en aardig maar je hebt maar 2 handen, en dan ook nog eens op het dual/touch screen met je hand te gaan kloten... Naja, ik zal zien.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben nogsteeds sceptisch over de DS.....maar ik hoop dat ze me et tegendeel bewijzen... In ieder geval moeten ze SNEL met een NIEUWE mario komen...en niet die Mario64x4, want dat is gewoon een poort...ik wil een originele nieuwe mario zien...en natuurlijk een nieuwe zelda...geen OoT ofsow, maar NIEUW....de GBA heeft gloofik 4 jaar moeten w88 op een nieuwe Zelda..en dat is te lang...
||
Citaat:
![]() toch stiekem al 5 eurotjes op ds ![]() |
![]() |
|
Nou de lynx had niet echt supergames, en hij was groot en log. Niet echt het ideale "mobile platform"
![]() ![]() De DS heeft inderdaad een hele hoop support van Nintendo, ik had gelezen het grootste marketing budget voor een Nintendo console tot nu toe. Niet verwonderlijk, aangezien dit de markt is die Nintendo tot nu toe altijd heeft gedomineerd (met niet eens een sterke 2e), dus dat willen ze maar al te graag houden (anders zou het er misschien slecht gaan uitzien voor Nintendo). Ik heb al een filmpje gezien van 2 wildlife gasten die erg populair zijn in Amerika. Ik vind de PSP er toch wel iets stoerder uitzien dan de DS. De DS ziet er vrij plastic uit (de normale GBA nog meer, dus ze zijn wel goed bezig), maar de PSP is strak, clean etc. Nintendo richt met de DS op de 18-20 markt (heb ik gelezen, ze zullen ook we op daaronder mikken), de PSP zal ook in de 20+ categorie het vrij goed doen denk ik. De GBA had een gemiddelde leeftijd van rond de 14, de GBA SP een gemiddelde van 23 (2 weken na launch), die ook meer gestyled was op de oudere gamers. Dat Nintendo echt afwil van het kiddie imago blijkt ook uit de demo die je krijgt met de DS: een Metroid demo. Een enorm groot voordeel van de DS is dat het backwards compatible is, dus je hebt al een enorme sloot aan games waar je uit kan kiezen. En dit is ook vrij belangrijk in een netwerkmarkt. De PSP brengt een nieuw medium, dus ook daar een klein nadeel. Het blijft een spannende markt die EINDELIJK eens wat leuke veranderingen brengt in de stille dominantie van Nintendo.
|
Verwijderd
|
DS pre-orders zijn al bijna niet meer mogelijk, oftewel ze beginnen aardig in de buurt te komen om de eerste lading van 300.000 stuks meteen de eerste dag te verkopen. Gaat goed dus.
![]() En tja, de PSP wordt toch wel een succes omdat het de naam playstation draagt. Vraag me alleen af hoeveel mensen bereidt zijn films te kopen die je alleen op de psp kan afspelen. En ben erg benieuwd naar de werkelijke batterijduur ervan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
10 games 5 muziek 2 flim dus als je LotR wilt kijken wel effe tussentijds opladen ![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|