Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2004, 13:19
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik ben ipv proefstuderen maar gewoon naar school gegaan en meer niet.. vanavond weet ik nog niet wat ik ga doen, morgen uitslapen want half 3 beginnen . Daarna naar popronde in den haag.
Advertentie
Oud 04-11-2004, 13:27
Verwijderd
mijn dag is tot nu toe suf college gehad van een gastdocent... het was een pot, normaal heb ik het niet zo op ze, maar deze vond ik eigenlijk best wel gaaf een soort frederique spight type met cowboy laarzen en een opgeschoren pottenkapsel daarna ben ik naar de opticien geweest en toen wezen lunchen met mijn moeder... mijn moeder had zich vandaag iets te jong gekleed... een korte rok, met malliot en all stars ik had een club sandwich en die was heel vies, dus nu ben ik heel misselijk... ik ga strak nog wat informatie zoeken over een dorp in India waar ik met mijn groepje een presentatie over moet geven... daarna ga ik naar de zonnebank en dan hoop ik dat pieter er is hij werk daar en het is een ordinaire zonnebank nicht van 45 en die vind ik heel grappig daarna ga ik douchen en proberen mijn haarspoeling er uit te wassen
Oud 04-11-2004, 13:28
Verwijderd
Oud 04-11-2004, 14:22
Verwijderd
I am having tremendous fun im Schule, hussling all kinds of talen door elkaar and pretending that it is a desease of some kind.
Oud 04-11-2004, 14:40
Picasso
Picasso is offline
zo belabbert als een dag van iemand maar kan zijn
Oud 04-11-2004, 14:42
vixen
vixen is offline
Hmm..ik stond om 2 uur op en toen ging ik eten en daarna douchen en toen tv kijken en toen mn 'werk' bellen en toen msn-en en vanavond ga ik wok to go hier eten met een vriend en dan naar flogging molly en dan nog uit in Utrecht en dat allemaal met minder dan 10,-.

Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 14:55.
Oud 04-11-2004, 14:53
Susanne
Susanne is offline
Ik ben vandaag naar school geweest en daar heb ik 2 uur wiskunde bijles gegeven aan 4-kader/basis klas

een vraag van een jongen aan mij:
"mevrouw, wat is een etmaal dat is toch 24 uur toch?"
zegt een klasgenootje van hem:
"ja longlijer jij weet nooit iets hahaaha "

echt wie weet er nu niet wat een etmaal is

Verder heb ik 2 vergaderingen gehad en ik heb meegeholpen bij de voorbereidingen voor de 0-volt avond, vnvnd bij mij op school.. dat was niet bijzonder spannend

Nu zit ik hier maar weer en ik eet toastjes met komkommersalade als middageten waar zal ik vanavond eens aanschuiven
Oud 04-11-2004, 15:04
Verwijderd
nou hij begon nogal kut, want ik moest gisteravond maatschappijleer leren over politieke besluitvorming en toen droomde ik dus dat ik vieze dingen deed met geert wilders, dat was niet aangenaam.
en de rest was totaal onboeiend, school, toetsen, boodschappen.
Oud 04-11-2004, 15:07
Sjoerd
Sjoerd is offline
Begon leuk, bleef leuk. maar toen werd 't kut en nu is 't ngo steeds kut.
Oud 04-11-2004, 15:09
Jones
te laat wakker geworden, daarna allemaal studie ontwijkende activiteiten ondernomen. Nu voel ik me suf en moet ik eigenlijk studeren voor m'n analysevakje.. maar dat doe ik niet want inplaats daarvan zit ik nu te forummen.. wel zin in weekend want dan ga ik vieren dat ik zo'n ongelofelijk zware tentamenperiode heb afgesloten
Oud 04-11-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 04-11-2004 @ 15:22 :
I am having tremendous fun im Schule, hussling all kinds of talen door elkaar and pretending that it is a desease of some kind.
Dan mag je geen fouten maken
Oud 04-11-2004, 16:16
Snuitermans
Snuitermans is offline
Kut, want m'n nieuwe net schone colbert werd per direct weer smerig omdat ik dat ding zo nodig tussen m'n voorwiel wilde steken. Maar morgen is ie opnieuw schoon, aldus de stomerij.

En voor de rest heb ik kwalitatief geleerd.
Oud 04-11-2004, 16:37
]{ing
]{ing is offline
saai, ben naar school geweest en heb wat getraint en dat was het weer..
Oud 04-11-2004, 20:43
Verwijderd
ik ben opgestaan,gedoucht,alngs een vriend van me gegaan,gepraat,te lang gebleven,naar school gerusht,erachter komen dat ik niet naar school hoefde omdat het gesprek morgen pas is,naar vriendje gegaan,gexboxt met zn 4en,getraind en straks ga ik uit
Oud 04-11-2004, 20:50
Gadje
Gadje is offline
naar school geweest, straf gekregen omdat ik verboden programma's op mn harde schijf had staan, waar ik niks van af wist natuurlijk
gewerkt, handelingsdelen gemaakt, en nu nog steeds
gaan dansen
en nu ben ik moe en moet nog kei veel doen
en forummen maar zo druk is t hier niet echt
Oud 04-11-2004, 20:50
ZerO
ZerO is offline
Ik had vandaag een presentatie en dat ging goed Toen kreeg mijn projectgroepje en ik een 8.6 voor een project en dus heb ik blok 1 gehaald, tenminste als ik mijn tentamens ook gehaald heb.
Dat gingen we uiteraard vieren in de soos waar bier maar 1 euro is en daar hebben we 4 uur gezeten. Toen was ik aangeschoten want ik had weinig gegeten en teveel bier gedronken
Ik wilde vanavond nog uit maar hmm dat gaat niet door
En morgen ben ik vrij lalala !
Oud 04-11-2004, 21:05
little_devotion
little_devotion is offline
Citaat:
ZerO schreef op 04-11-2004 @ 21:50 :
Ik had vandaag een presentatie en dat ging goed Toen kreeg mijn projectgroepje en ik een 8.6 voor een project en dus heb ik blok 1 gehaald, tenminste als ik mijn tentamens ook gehaald heb.
Wat goed JOOO!
Oud 04-11-2004, 21:08
little_devotion
little_devotion is offline
Vandaag was saai. Ik had niks te doen, want iedereen was op school of aan het werken en ik was vrij. Maar ik heb net baantjes gezwommen met een vriendin en dat was gezellig. En ohw wat voel ik me sportief
Oud 04-11-2004, 21:08
Nona Star
Nona Star is offline
Opstaan was al een hele opgave vandaag, ondanks dat het een uur of 10 was. Ik heb al een week vrijwel niets gegeten, waarschijnlijk omdat de FNV van mijn spijsverteringsstelsel heeft opgeroepen tot staking
Anyway: douchen, niet eten want constant vol gevoel etc...
Snel rond half 11 met huisgenootje/klasgenootje naar school gelopen voor een zeer belangrijke vergadering over een jongetje met ADHD en uiteindelijk ook sex en doodgaan. Om half 2 drama waar het altijd weer lachen gieren brullen is omdat iedereen een complete ass van zichzelf maakt. En dat 3 lesuren lang
Klapstuk: filosofie met een fijne uiteenzetting over Augustinus, waarna docent tot de conclusie komt dat dat helemaal niet nodig was geweest
's Avonds toch maar een broodje bapao naar binnen geshoved. Wasje draaien, i-netten, poging tot leren van tentamenstof psychiatrie gedaan, beetje bellen, beetje chatten.. en nog altijd is mijn 'binnenkant' één groot enygma

[edit] joechei! ik heb nóg een broodje bapao gegeten!

Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 22:03.
Oud 05-11-2004, 01:00
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 02-11-2004 @ 23:34 :
ze zeggen ook altijd "gij" en veel "ke" achter dingen en zenne, en voor pen zeggen ze stilo en ijskast friso en voor een rotonde zeggen ze rondpunt.

zo.
gij klinkt ook veel leuker dan jij, vindt ge niet?
Een koelkast wordt een frigo, geen friso. De verwarming is trouwens de chauffage. Joowgert (yoghurt) wordt hier als joechoert uitgesproken, en ham is gewoon hesp.

Poepen doen wij trouwens gewoon in bed, met ons lief, (volgens mij klinkt dit vunziger dan ik het bedoel) en 'de bank' wordt met geld geaccosieerd in België, niet zozeer met iets waar ik me sebiet/seffens op ga vleien.
Ik vind het trouwens ook niet zo plezant om als het regent naar de slager te gaan, dus dan gaat ge bij ons beter gewoon ergens een croque onsieur eten. De centrifuge spreek ik hier trouwens gewoon aan met droogkast of droogzwierder. In dit geval telt: waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

En dan verkleinwoorden: zeg nu eerlijk, het klinkt toch veel beter: schatteke, karreke, potteke, ...
Oud 05-11-2004, 03:44
Verwijderd
ik ga vandaag na 12 uur opstaan
Oud 05-11-2004, 04:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
lekker bier gedronken in de kroeg,en hoewel de dag al begonnen is ga ik nu lekker slapen
Oud 05-11-2004, 08:29
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik ga nu naar school, eigenlijk alleen voor een cijfer en ik ben benieuwd hoor
Oud 05-11-2004, 08:41
Verwijderd
gisteren uitgeweest met mijn excrush,en het was iets te gezelig mav dat japie nu een beetje confused is :
verder helemaal los gegaan op "take me out" van franz ferdinand en ik was de enige die dat in die tent kende,verder veel gedansen,gezongen,geroddeld en gedronken.
vanochtend werd ik veel te vroeg wakker gemaakt door mijn papa die me vertelde dat hij naar zn werk ging,waardoor ik veel te vroeg wakker was.
nu ben ik brak en straks moet ik naar school en daarna werken..
Oud 05-11-2004, 08:46
Nona Star
Nona Star is offline
Gedroomd dat ik met de broer van Vriend heb gezoend en dat zn moeder ons bijna betrapte in zn verrotte Peugo'tje
Raar wakker worden, douchen en droom overpeinzen en tja.. hij is ook best wel sexy
Oud 05-11-2004, 09:11
meisjke
meisjke is offline
nouw tis nog vroeg maar voor me gevoel heb k er al weer n hele dag opzitten want ik ging om 5 uur dr uit om mn proefwerk te leren en toen naar school om m te maken en k ben nu al weer vrij.. en k heb nog n heeele dag voor me
Oud 05-11-2004, 11:28
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 05-11-2004 @ 09:41 :
gisteren uitgeweest met mijn excrush,en het was iets te gezelig mav dat japie nu een beetje confused is :
verder helemaal los gegaan op "take me out" van franz ferdinand en ik was de enige die dat in die tent kende,verder veel gedansen,gezongen,geroddeld en gedronken.
vanochtend werd ik veel te vroeg wakker gemaakt door mijn papa die me vertelde dat hij naar zn werk ging,waardoor ik veel te vroeg wakker was.
nu ben ik brak en straks moet ik naar school en daarna werken..
Ik wil ook met je viben!

Ik was gister uit en oh. Er was een jongen en hij was de mooiste jongen die ik ooooit heb gezien en hij danste zo lief en hij was leuk en ohhhh volgens mij ben ik verliefd En hij zit bij The Fragile op school!
Oud 05-11-2004, 11:50
Verwijderd
Ik was te laat op school en dat kwam door mijn nieuwe lowlands cd want die wilde ik persee horen op de fiets en ik kon nergens batterijen vinden dus toen moest ik eerst batterijen kopen bij het bezinestation omdat ik zo graag mn nieuwe cd wilde luisteren en toen kwam ik dus te laat en moet ik maandag vegen en dan kan ik tijdens het vegen weer mn nieuwe cd luisteren dus dat vind ik helemaal niet erg en ik moet nu naar de dokter en daarna ga ik malibuutjes drinken en sjansen met de hitsige barman en vanavond ga ik naar de kermis en ik wil eigenlijk niet want de tokkies komen en die hoef ik niet te zien want ik vind het stom dat mensen geld krijgen omdat ze asociaal zijn.

Zo, en dat allemaal in 1 zin!
Oud 05-11-2004, 12:04
Back Door Man
Back Door Man is offline
van 8 tot 12 stage gelopen in Roosendaal Rock City, in de trein gezeten dus, lelijke ns medewerkers gezien, en nu zit ik hier.

Straks ga ik even eten, en mezelf omkleden en wachten op mijn chick waarmee ik even langs school/stad moet, en nog even kijken bij gabriel rios die hier speelt.
Oud 05-11-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 05-11-2004 @ 12:28 :
Ik wil ook met je viben!

Ik was gister uit en oh. Er was een jongen en hij was de mooiste jongen die ik ooooit heb gezien en hij danste zo lief en hij was leuk en ohhhh volgens mij ben ik verliefd En hij zit bij The Fragile op school!
omfffg hoe heet hij !?
heb je foto ?!
maar hee ik heb bijna alleen mooie jongens op school
Oud 05-11-2004, 14:40
Jules
Jules is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 05-11-2004 @ 09:46 :
Gedroomd dat ik met de broer van Vriend heb gezoend en dat zn moeder ons bijna betrapte in zn verrotte Peugo'tje
Broodjes Bapao zijn duidelijk slecht

Gisteren geluierd opgeruimd en geleerd, rond etenstijd een vriendinnetje opgehaald van station Muiderpoort, pannenkoeken gegeten, en in het Genootschap iets gedronken. Vriendje kwam ook, het was gezellig, en na 10 minuten moesten we naar CS lopen anders zou vriendinnetje haar laatste trein missen. Ondertussen deden mijn kontspieren verschrikkelijk pijn (van het in een ongemakkelijke houding benen scheren die morgen - ja je vertelt hoe je dag was of je doet het niet) en dus pakten we de tram terug naar huis van vriendje. Aldaar tv gekeken en met kat gespeeld en geslapen.

Vandaag naar college, het ging over schizofrenie dus dat was interessant, daarna heb ik geleerd en ben ik erachter gekomen dat ik verkouden ben. Dus ga ik nu maar computeren en ik denk dat ik zometeen nog even ga simmen ondanks dat ik dat niet meer leuk vind

Morgen bij zaalvoetbalwedstrijd van vriendje kijken, leren en zondag naar Malkovich en Razor Crusade in Amstelveeennn
Oud 05-11-2004, 14:58
Verwijderd
om 7 uur zat ik in de trein op weg naar m'n tentamen. het was moeilijk maar ik weet niet of ik het goed gemaakt heb..we zullen zien. toen ging ik nijmegen nog in met wat mensen en toen zat ik weer in de trein om 14.20 en nou ben ik thuis en nou gewoon
Oud 05-11-2004, 15:11
Verwijderd
Kut.
Oud 05-11-2004, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 05-11-2004 @ 16:11 :
Kut.
kort maar krachtig
Oud 05-11-2004, 16:19
Verwijderd
goed want ik lees net in de gids dat vanaf zondag de derde serie van 24 op tv komt
Oud 05-11-2004, 16:25
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb vanochtend met vriendje en vriend tosti's een boel tosti's gemaakt met de vreemdste dingen erop maar het smaakte allemaal wel . Daarna had ik om half 3 engels maar dat was mijn enige les, dus ging ik met vriendje mee proefstuderen bij bouwkunde wat slaapverwekkend was. Daarna met wat mensen taart gehaald bij de hema & gegeten, bij vriendje thuis pizza gemaakt. Straks ga ik eten, douchen, en dan met wat lui naar den haag waar vanavond allemaal gratis bandjes zijn waaronder marike jager en geigercounting <3. Daarna in delft weer naar de koornbeurs/triangel en dan blijf ik ws bij vriendje slapen.
Oud 05-11-2004, 16:42
TopDrop
TopDrop is offline
vet klote, had vandaag 4 tussenuren en daarna nog nablijven

maar ik ga wel straks naar Jan Vayne (die pianist met zn lange haar). lijkt me supr gezellig
Oud 05-11-2004, 16:57
schimmel
schimmel is offline
saai en kut

dit is gelijk mijn auto biografie
Oud 05-11-2004, 16:58
Verwijderd
Citaat:
transfattyacid schreef op 05-11-2004 @ 17:25 :
Ik heb vanochtend met vriendje en vriend tosti's een boel tosti's gemaakt met de vreemdste dingen erop maar het smaakte allemaal wel . Daarna had ik om half 3 engels maar dat was mijn enige les, dus ging ik met vriendje mee proefstuderen bij bouwkunde wat slaapverwekkend was. Daarna met wat mensen taart gehaald bij de hema & gegeten, bij vriendje thuis pizza gemaakt. Straks ga ik eten, douchen, en dan met wat lui naar den haag waar vanavond allemaal gratis bandjes zijn waaronder marike jager en geigercounting <3. Daarna in delft weer naar de koornbeurs/triangel en dan blijf ik ws bij vriendje slapen.
de koornbeurs

uhh mijn dag begon heel vroeg en toen was ik om half 11 weer thuis met nog een hele dag voor de boeg, ik had geen idee wat ik moest doen dus heb ik maar niets gedaan en m'n slaapkamer netjes gemaakt. nu ben ik eten aan het maken en vanavond komt vriend langs en misschien nog wat vrienden en dan gaan we vast tv kijken en blowen want dat doen we altijd.
Oud 05-11-2004, 17:05
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 05-11-2004 @ 17:25 :
geigercounting
Oud 05-11-2004, 17:09
aLackofColor
aLackofColor is offline
Ge-wel-dig, kon niet beter
Oud 05-11-2004, 17:13
Verwijderd
ik had gisteren met dr aep en nog wat mensen thuis veel bier gedronken en veel geblowd, unprecedented gekeken. erg vet. vanmorgen om half 1 wakker geschrokken omdat ik om kwart over 1 op het station had afgesproken met queen klazina wok om een shirt van hem over te nemen. vet gehaast en alsnog trein gemist waardoor ik pas tegen een uur of 2 aanwezig was wat een lambal ben ik soms ook. toen naar de indy gegaan. onderweg zag ik aisa nog lopen en volgens mij freakjuh belllen. sowieso vandaag aardig wat forummers gezien. want in de indy kwam ik rockaholic en dr menneke ook nog tegen. lange tijd mee staan lullen. veel nieuwe shit gekocht bij de indy vervolgens. naar het station omdat ik van lateralus ook nog 2 shirts over zou nemen. die kwam om iets over 5en opdagen en daarna naar huis gegaan. vanavond naar the toasters lekker skanken
Oud 05-11-2004, 17:37
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Gewerkt en vanavond de wereld overnemen natuurlijk!
Oud 05-11-2004, 17:53
Verwijderd
Vandaag gewinkeld in Utrecht. Nu ben ik moe. Gossie.
Oud 05-11-2004, 18:37
RockaholiC
RockaholiC is offline
vandaag met me chick gaan winkelen en in de eerste winkel kwamen we ppeens lepra tegen, ff mee staan lullen. daarna inkopen gedaan (naja ik niet dan). zelf nog bij de piercer een hele vette nieuwe stretcher gehaald. daarna weer terug naar huis want chickje moest werken en ik ga zo naar m'n zus denk ik.
Oud 05-11-2004, 21:11
Glory
Glory is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 05-11-2004 @ 18:53 :
Vandaag gewinkeld in Utrecht. Nu ben ik moe. Gossie.
en ik heb je niet eens gezien
Oud 05-11-2004, 21:12
Glory
Glory is offline
Ik heb dingen gedaan en nog meer dingen.
Oud 05-11-2004, 21:45
Susanne
Susanne is offline
oninteressant..

11:00 uur naar school tot 14:00 uur daarna in een soortement van studentencafé gezeten met wat vrienden

vnvnd pannekoeken gebakken voor mij en mijn broer lekkahlekkah

Ik wilde vandaag nog naar de kapper maar ik zit te twijfelen > zal ik mn schuine pony bij laten knippen of zal ik het laten groeien?

Ohja toen ben ik nog bij de bank geweest om het gedoe metmijn pas te regelen, is gelukt ik kan over 8 weken weer pinnen!!

Toen liep ik naar mijn fiets hield een heeeel leuke jongen me aan, echt ik ging helemaal van Vraagt ie; "weet je misschien of hier ergens een marskramer is?" Ik; 'ja ehh nou dan ga je gewoon links en dan euhh kom je bij een overdekt soort gebouw enneeuhh dan vind je het wel' ehhh euhhh

nu zit ik hier met mijn kleine zusje en ze geeft kuuusjes en alles wat ik doe wil zij ook doen <33
Oud 05-11-2004, 21:51
Verwijderd
nou
vandaag had ik school en heb ik gewerkt, toen keken ze me daar heel zielig aan of ik morgen face to face onderzoek wilde doen in zoetermeer. dus dat ga ik doen, dat betekent helaas wel dat ik om kwart voor zes op moet en om half 8 de bus moet hebben.
maar ja geld he.
Oud 05-11-2004, 21:51
Susanne
Susanne is offline
ohhja ik zit met een vriend op msn ziektes uit te wisselen

als je even niets te doen hebt, zoek dan maar eens op elephantiasis..

Regels voor berichten