Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 20:53
Verwijderd
ik denk persoonlijk dat het idee van een terrasje in de herfst mij niet zo aanstaat, en als het in een periode is dat ik eens niet meer dan 40 uur per week hoef te werken zou ik ook wel willen komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2004, 11:10
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 01-11-2004 @ 17:32 :
Hè bah, waarom niet?

@ ~~Fantôme~~; door mij?
helemaal niet door jou meis!!! *knuffelt*
Oud 03-11-2004, 18:32
MissCabaret
MissCabaret is offline
Oké, interesse is er dus opzich wel..

Maar locatie enzo wordt wel lastig..

Waar komt iedereen zo ongeveer vandaan?
Denk dat utrecht ofzo het meest centraal is...
Oud 03-11-2004, 18:39
Dolores
Dolores is offline
Ik kom uit Amersfoort, dus ik vind Utrecht wel ok! Het idee van de ijsbaan vind ik trouwens niet echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 03-11-2004 @ 19:39 :
Ik kom uit Amersfoort, dus ik vind Utrecht wel ok!
Same here
Ijsbaan mag, maar dat is wel koud denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 20:48
metallica
metallica is offline
Utrecht is zo ver weg heb daar geen geld voor
Oud 03-11-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 01-11-2004 @ 17:32 :
Hè bah, waarom niet?

Ik vond het best leuk de vorige keer maar er kwam absoluut niet uit waar ik op gehoopt had (diepe gesprekken etc.). Dat was natuurlijk ook wel te verwachten, met 'onbekenden' doe je dat niet zo gauw.

Bovendien ben ik hier nog zelden te vinden omdat het voor mij toch steeds herhaling is, en als ik advies geef wordt er niet op gereageerd. Voor mij geen toegevoegde waarde meer, dus ik zie het nut er niet van in dat ik kom.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:05
Verwijderd
Ik kom uit Amsterdam en het maakt mij niet zo heel veel uit waar het is, als ik maar niet te ver moet reizen. (Groningen bijv)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 03-11-2004 @ 23:01 :
Ik vond het best leuk de vorige keer maar er kwam absoluut niet uit waar ik op gehoopt had (diepe gesprekken etc.). Dat was natuurlijk ook wel te verwachten, met 'onbekenden' doe je dat niet zo gauw.
Ik denk idd dat er zelden diepe gesprekken zullen ontstaan, idd omdat het 'onbekenden' zijn, maar omdat er teveel mensen zijn, om de omgeving, enz.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:50
Gothic
Gothic is offline
Diepe gesprekken kunnen er zijn, maar ik vond jou (Brugge) ontzettend verlegen en stil... dan lukt dat niet.

Ik heb toch een aantal mensen gezien die ik erg aardig vond en nu heb ik ook weer leuk msn contact met bv snoopy eraan over gehouden .
Oud 04-11-2004, 15:52
Verwijderd
Diepe gesprekken kun je zelf ook inzetten idd...dat is de voorlaatste meeting toch ook op een bepaalde manier door iemand gedaan? (Ik blij dat ik er niet was. (bugge zal overigens wel een andere manier bedoelen, maar voor het idee maakt dat niet zoveel uit.))
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 16:39
Miracle
Miracle is offline
Om eerlijk te zijn moet ik niet aan denken diepgaande gesprekken te hebben op een grote meeting.
Oud 04-11-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 04-11-2004 @ 17:39 :
Om eerlijk te zijn moet ik niet aan denken diepgaande gesprekken te hebben op een grote meeting.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 16:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-11-2004 @ 16:52 :
Diepe gesprekken kun je zelf ook inzetten idd...dat is de voorlaatste meeting toch ook op een bepaalde manier door iemand gedaan? (Ik blij dat ik er niet was. (bugge zal overigens wel een andere manier bedoelen, maar voor het idee maakt dat niet zoveel uit.))
Dat was idd niet zo'n succes

Ik denk idd dat veel mensen niet naar een meeting komen met het doel om diepgaande gesprekken te hebben met mensen die je vaag of helemaal niet kent. Het is jammer dat er dan iemand is die met dat doel naar een meeting komt en dat dan niet aan bod komt. Misschien is het handig om even duidelijk te stellen wat je wilt gaan doen op de meeting voor mensen beslissen of ze komen of niet. Als je op een ijsbaan afspreekt dan spreekt het denk ik voor zich dat je geen diepzinnige gesprekken hebt omdat de omgeving daar niet erg voor geschikt is.
Oud 04-11-2004, 16:57
Nijn*
Nijn* is offline
Om heel eerlijk te zijn, kwam ik juist naar de meeting met het idee, eens wat leuks te doen met zijn allen, en juíst geen diepzinnige gesprekken te voeren, al snap ik dat sommigen dat wel hadden verwacht. En dan is dat jammer dat dat niet aan bod is gekomen.

't Idee van de ijsbaan, lijkt me wel leuk, alleen erg koud.. En trouwens, ik woon in een voorstuk van Utrecht, dus mij komt Utrecht ook het beste uit, al is Amsterdam ook goed. Als het maar niet te ver is, want daar heb ik geen geld voor..
Oud 04-11-2004, 17:09
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 04-11-2004 @ 17:57 :
En trouwens, ik woon in een voorstuk van Utrecht, dus mij komt Utrecht ook het beste uit, al is Amsterdam ook goed. Als het maar niet te ver is, want daar heb ik geen geld voor..
Amsterdam is nog verder voor mij
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 17:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 04-11-2004 @ 18:09 :
Amsterdam is nog verder voor mij
Voor mij nu helemaal maar wel een makkelijke verbinding.

Ik denk overigens dat alles voor mij ver weg is
Oud 04-11-2004, 17:19
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-11-2004 @ 18:12 :
Voor mij nu helemaal maar wel een makkelijke verbinding.

Ik denk overigens dat alles voor mij ver weg is
Waar woon je dan?
Oud 04-11-2004, 17:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 04-11-2004 @ 18:19 :
Waar woon je dan?
Leuven -> Belgie

Als het in een weekend is dat ik thuis ben ofzo (in Goes) dan is het al wat dichterbij maar voor Nederlandse begrippen nog altijd redelijk ver).
Oud 04-11-2004, 20:16
Verwijderd
ik zou een meeting wel leuk vinden vond het de vorige keer ook erg gezellig. en ik vind utrecht een leuke stad hoor, maar (als ik het zelf moet betalen) is het wel duur, zouden we niet een keer in Brabant kunnen gaan zitten bijvoorbeeld? nja, tis zoiezo maar afwachten of ik geld heb.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 13:30
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 04-11-2004 @ 21:16 :
zouden we niet een keer in Brabant kunnen gaan zitten bijvoorbeeld?
Wat dat betreft zou Eindhoven voor mij een goede optie zijn, aangezien ik vanuit mijn woonplaats met de bus in een half uur in Eindhoven kan zijn, maar Utrecht zou wat mij betreft ook kunnen.
Oud 06-11-2004, 15:26
metallica
metallica is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 06-11-2004 @ 14:30 :
Wat dat betreft zou Eindhoven voor mij een goede optie zijn, aangezien ik vanuit mijn woonplaats met de bus in een half uur in Eindhoven kan zijn, maar Utrecht zou wat mij betreft ook kunnen.
Jah, Eindhoven vind ik ook nog wel te doen
Oud 06-11-2004, 17:03
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 06-11-2004 @ 14:30 :
Voor mij is het ook goed te doen... ongeveer een half uur met de trein
(en 20 minuten met de fiets naar het station )
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:34
Gothic
Gothic is offline
Als het in Utrecht is en Leonoor, snoopy, Chimera of andere mensen die ik wil zien of in m'n msnlijst staan, dan kom ik .
Oud 06-11-2004, 21:21
Miracle
Miracle is offline
Utrecht is gewoon centraal.... Er wonen ook nog mensen in het oosten en noorden.

Maar organiseer anders een brabant meeting (oid). Ik wil best een meeting manager aanmaken.
Oud 06-11-2004, 21:29
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-11-2004 @ 18:34 :
Als het in Utrecht is en Leonoor, snoopy, Chimera of andere mensen die ik wil zien of in m'n msnlijst staan, dan kom ik .
snoopy kan hoogstwaarschijnlijk niet... ze heeft het heel druk

en Leonoor:
Citaat:
Leonoor schreef op 31-10-2004 @ 19:19 :
Ik kom lekker niet.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-11-2004 @ 16:50 :
Diepe gesprekken kunnen er zijn, maar ik vond jou (Brugge) ontzettend verlegen en stil... dan lukt dat niet.

Ik heb toch een aantal mensen gezien die ik erg aardig vond en nu heb ik ook weer leuk msn contact met bv snoopy eraan over gehouden .
Ik heb je amper gezien

Ik heb er echt een tyfushekel aan als mensen mij verlegen noemen. Afstandelijk heet dat. Dit komt op mij over als de grond inboren. Als ik de kans krijg om een gesprek te beginnen, dan doe ik dat, maar op zo'n gelegenheid kan dat dus niet. En dan zie ik het nut niet in om te komen, ook niet omdat mensen me 'toch maar' verlegen noemen.

En het is trouwens Bugge en niet Brugge.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 22:02
metallica
metallica is offline
Er waren volgens mij zo wie zo niet echt diepgaande gesprekken op de vorige meeting, tenminste niet aan het tafeltje waar ik zat. Enja, het ligt er ook maar aan wat je verwacht denk ik. Ik vond het wel gezellig zo.
Oud 06-11-2004, 22:03
Miracle
Miracle is offline
Een meeting om lol te maken is niks voor jou?

Nieuwe mensen leren kennen, interessante gesprekken voeren met mensen (niet zo zeer diepgaande, iets oppervlakkig kan ook heel leuk zijn)?

(Niet verwijtend bedoeld natuurlijk, maar ik probeer je te begrijpen )
Oud 06-11-2004, 22:05
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bugge schreef op 06-11-2004 @ 22:47 :
Ik heb je amper gezien

Ik heb er echt een tyfushekel aan als mensen mij verlegen noemen. Afstandelijk heet dat. Dit komt op mij over als de grond inboren. Als ik de kans krijg om een gesprek te beginnen, dan doe ik dat, maar op zo'n gelegenheid kan dat dus niet. En dan zie ik het nut niet in om te komen, ook niet omdat mensen me 'toch maar' verlegen noemen.

En het is trouwens Bugge en niet Brugge.
Ik weet niet wat ik je misdaan heb, maar dit is niet de eerste keer dat je zo vijandig lijkt te reageren op mij. Dit was noch een aanval noch een poging je de grond in te boren en het is jammer dat jij het zo opvat.

ver·le·gen (bn.)
1 onzeker over zijn gedrag tegenover anderen => bedeesd, beschaamd, beschroomd, bevangen, geblokkeerd, geremd, schaamachtig, schroomvallig, schuchter, timide

Hieraan vind ik je voldoen. Ik heb je mijns inziens lang genoeg gezien, 'gesproken', bij je gezeten om dit te kunnen concluderen... mijn mening.

Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 22:07.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 22:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
metallica schreef op 06-11-2004 @ 23:02 :
Er waren volgens mij zo wie zo niet echt diepgaande gesprekken op de vorige meeting, tenminste niet aan het tafeltje waar ik zat. Enja, het ligt er ook maar aan wat je verwacht denk ik. Ik vond het wel gezellig zo.
Citaat:
dreen schreef op 06-11-2004 @ 23:03 :
Een meeting om lol te maken is niks voor jou?

Nieuwe mensen leren kennen, interessante gesprekken voeren met mensen (niet zo zeer diepgaande, iets oppervlakkig kan ook heel leuk zijn)?

(Niet verwijtend bedoeld natuurlijk, maar ik probeer je te begrijpen )
Dit is exact hoe ik de meeting ervaren heb. Het was gezellig, leuke gesprekken gehad en aan het einde ook beetje diepe gesprekken gehad en mensen beter leren kennen. En ja dat gebeurt sneller als je in een kleiner groepje bent.
Oud 06-11-2004, 22:09
metallica
metallica is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-11-2004 @ 23:06 :
Dit is exact hoe ik de meeting ervaren heb. Het was gezellig, leuke gesprekken gehad en aan het einde ook beetje diepe gesprekken gehad en mensen beter leren kennen. En ja dat gebeurt sneller als je in een kleiner groepje bent.
Ja precies
Oud 15-11-2004, 17:17
C'est moi
C'est moi is offline
jaa ik wil ook wel komen!! laat maar weten wanneer en waar en wat we willen gaan doen??
Oud 16-11-2004, 18:01
metallica
metallica is offline
jah, komt er nou nog een meeting?
Oud 17-11-2004, 16:24
Verwijderd
ik kom iig niet,dat dat ff duidelijk is
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 16-11-2004 @ 19:01 :
jah, komt er nou nog een meeting?
Jazeker
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:27
metallica
metallica is offline
Citaat:
Guusie schreef op 17-11-2004 @ 18:19 :
Jazeker
Oud 17-11-2004, 19:51
I-alone
I-alone is offline
Ik kom ook niet. Een meeting lijkt me op zich heel leuk, maar ik ken te weinig mensen om er heen te gaan.

Maar voor de mensen die wel gaan; veel plezier!
Oud 17-11-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
I-alone schreef op 17-11-2004 @ 20:51 :
Ik kom ook niet. Een meeting lijkt me op zich heel leuk, maar ik ken te weinig mensen om er heen te gaan.

Maar voor de mensen die wel gaan; veel plezier!
precies... en daarbij tis meestal best wel ver weg (en dan in je eentje)...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:59
I-alone
I-alone is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 17-11-2004 @ 20:57 :
precies... en daarbij tis meestal best wel ver weg (en dan in je eentje)...
Mja, zo denk ik er ook over. Ik vind het helemaal al doodeng om ergens in mijn uppie op af te stappen, laat staan zo'n grote groep! Maar dat ben ik nou eenmaal, ik vind het wel leuk dat anderen wel de behoefte zien...
Oud 17-11-2004, 20:29
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
I-alone schreef op 17-11-2004 @ 20:59 :
Mja, zo denk ik er ook over. Ik vind het helemaal al doodeng om ergens in mijn uppie op af te stappen, laat staan zo'n grote groep! Maar dat ben ik nou eenmaal, ik vind het wel leuk dat anderen wel de behoefte zien...
Dat heb ik ook ja.. Ergens lijkt het mij heel leuk, maar ergens ook totaal niet, omdat ik helemaal niet durf. Het is dat ik Guusie ken en als zij gaat dan ga ik ook wel, maar anders moet ik er toch echt nog even over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:44
I-alone
I-alone is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 17-11-2004 @ 21:29 :
Dat heb ik ook ja.. Ergens lijkt het mij heel leuk, maar ergens ook totaal niet, omdat ik helemaal niet durf. Het is dat ik Guusie ken en als zij gaat dan ga ik ook wel, maar anders moet ik er toch echt nog even over nadenken.
Nadenken over zo'n stap (want ik zie het als een best grote stap die je neemt) is helemaal niet verkeerd Een lijstje maken voor jezelf is misschien een idee? Waarom zou je wel of niet gaan? Wat zijn de goede kanten, wat de minder goede en wat vind je belangrijker?

Miss. als fantome wel ging, zou ik misschien wel gaan, want haar heb ik 1 keer eerder ontmoet en het lijkt me leuk haar weer te zien, maar ook zij gaat niet.
Oud 17-11-2004, 20:51
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 17-11-2004 @ 21:29 :
Ik kom als het uitkomt ook
Mij 'ken' je ook
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:58
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
I-alone schreef op 17-11-2004 @ 21:44 :
Nadenken over zo'n stap (want ik zie het als een best grote stap die je neemt) is helemaal niet verkeerd Een lijstje maken voor jezelf is misschien een idee? Waarom zou je wel of niet gaan? Wat zijn de goede kanten, wat de minder goede en wat vind je belangrijker?

Miss. als fantome wel ging, zou ik misschien wel gaan, want haar heb ik 1 keer eerder ontmoet en het lijkt me leuk haar weer te zien, maar ook zij gaat niet.
Tja, ik ben best benieuwd wie nou die mensen zijn die hier vaak komen. Maar ik ben ook bang dat ik op een meeting toch alleen maar een beetje stil en verlegen erbij zit, dus ik weet het nog niet. Maar ik denk dat ik wel kom (tenzij ik niet kan natuurlijk), want t lijkt me wel leuk, dan moet ik me maar een beetje over wat angsten heen zetten.

Citaat:
Ruudje schreef op 17-11-2004 @ 21:51 :
Ik kom als het uitkomt ook
Mij 'ken' je ook
Dat is zo.

Laatst gewijzigd op 17-11-2004 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 18:48
Nijn*
Nijn* is offline
Gaat 't nou nog gebeuren of niet?
Oud 20-11-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 20-11-2004 @ 19:48 :
Gaat 't nou nog gebeuren of niet?
Ik ben nog steeds voor, maar er is niet veel belangstelling ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 20:20
Miracle
Miracle is offline
Neem het initiatief. Open een poll over de plaats en daarna één over de datum.

Regels voor berichten