![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waarom was het met de dood van Pim Fortyn dan niet zo? Er werd alleen geroepen dat er 'een aanslag op de democratie was gepleegd'. dat was het. klaar. geen discussie. (behalve over of hij welof niet goed beveiligd was etc..) geen enkele milieu organisatie werd daarvoor verantwoordelijk gehouden (en terecht natuurlijk), en nu..nu heeft de Marokkaanse gemeenschap het gedaan.. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
haha,.. let me remind you: "linkse kerk" "PvdA-lui waren moordenaars" "kut-paars" bedreigingen naar milieuactivisten en organisaties toe
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nu lijkt het alsof het de normaalste zaak is om discriminerend uit de hoek te komen. want nu hoor ik het gewoon ook van mensen waarvan ik het iig nooit verwacht had.. |
![]() |
||
Citaat:
Triest. En die jongen moet eens heel goed bij zichzelf nagaan wtf hij voor iets "goeds" heeft gedaan voor zijn achterban (marokkanen en evt. moslims) want dat is nada noppes nista glum.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een stukje van een Marokkaan/Moslim..: Geplaatst door Kid Capri op www.maroc.nl Ik neem aan dat je het in onze naam deed? Voor God en Vaderland, voor Allah en de trots van de rest van Marokkaans Nederland. Ik dank je voor je bijdrage aan deze maatschappij. Ik dank je voor het opkomen voor onze belangen in de samenleving, want zeg nou eens eerlijk: konden wij Theo aan? Ik dank je voor de daad. En voor de gevolgen. Ik dank je voor de blik die een voorbijganger op straat mij zojuist toewierp. Ik dank je verder voor de reacties van mensen op de televisie, voor hartenkreet van rechtse politici en de bevestiging van vooroordelen. Zo jong, 26 jaar. En nu al aan het front van een maatschappelijke strijd. Ik dank je voor de nieuwe werkelijkheid, voor de ellenlange discussie op tv, voor deze nieuwste pr-reclame voor ons geloof. Ik dank je verder voor mijn veiligheid. Voor de veiligheid van mijn buur, die van de meiden die aan islamitische uiterlijkheden te herkennen zijn. Voor de veiligheid van spelende kinderen en die van biddende geloofsgenoten. Terwijl jij veilig zit opgeborgen in een huis van bewaring, zijn het onze moeders die boodschappen moeten doen... Bedankt! K. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan K. deze niet opsturen naar een krant ofzo? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zal em proberen te bereiken.. maar moet nu wel naar school..pfff..wordt weer een rare dag.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik bedoel mijn grote liefde ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik word niet steeds gewelddadiger hoor... Miljoenen anderen ook niet. Dus wat nou 'de hele samenleving?' Maar zoiets zei ik gisteren ook al.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We moeten ons blijven verzetten tegen dat zielige gewauwel van 'waar gaat het heen met dit land', 'oh wat erg allemaal' enz. enz. Met dat gemekker kom je nergens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Terwijl er in de jaren '50 ook al geweld bestond, denken mensen met zulke uitspraken altijd dat geweld iets is van de laatste jaren... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
jouw schoonheid volstaat niet aan mijn hoge eisen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dacht ik eindelijk iemand gevonden te hebben.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Life Of Brian |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|