Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 09:32
Nylez
Nylez is offline
Citaat:
Sarah schreef op 01-11-2004 @ 14:44 :
huilen na de seks, dat doe ik nou nooit.
Ik voel me op zich dan wel vaak emotioneel maar geenszins huilerig, eerder blij en liefdevol.
Dlmfd
Oud 03-11-2004, 16:13
Crienie
Crienie is offline
Jah, ik heb het ook... En mn vriendje kan er echt niet tegen waardoor ik het probeer tegen te houden... Maar als ie zn arm om me heen slaat omdat ik stil ben hou ik het echt niet binnen hoor
En het is inderdaad niet eens echt verdrietig meestal... meer gewoon beseffen dat ik hem zó verschrikkelijk vertrouw... En van het moment genieten Ook al word ik er soms wel triestig van
Oud 03-11-2004, 16:54
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
We hebben het allebei wel eens dat we moeten huilen na de seks maar dat schept juist alleen maar een sterkere band denk ik. We vinden het geen van beiden erg en ik vind het eigenlijk juist wel mooi dat zoiets intiems zoveel los kan maken. We zijn niet echt heel verdrietig daarna dus ik kan er niet zo mee zitten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 20:11
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Hm.
Nooit last van
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 20:52
Verwijderd
Nee, alleen, ik heb wel een keer nadat we klaar waren een hele tijd vreselijk moeten lachen. Dat is ook een emotie.
Maar huilen, nee dat niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 13:10
Verwijderd
ik zou helemaal gek worden van een vriendin die iedere keer naar de seks huilt daar zit je nou echt op te wachten omg, dan moet de seks altijd lief en teder zijn, bah echt een afknapper dus
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 13:17
Ratbout
Ratbout is offline
ik heb heel vaak dat ik 1 traan in me ogen heb bij t masturberen o.0

Maar of daar nou veel emotie bij komt kijken..nee

IK heb me wel eens heel naar gevoeld tijdens sex toen ik sex had met iemand terwijl ik nog niet over me ex heen was. IK had zelfs zware moeite met klaarkomen.

WEl wordt ik vaak heel melig na het naspel..
Oud 04-11-2004, 15:28
Francesco
Francesco is offline
Een ex van mij had dit heel erg. Hoe heftiger ze klaarkwam, des te heftiger de reactie. Ze kon er niets aan doen en ze schaamde zich er ook voor - maar toen ze het me had uitgelegd begreep ik het wel beter. Het gebeurde niet iedere keer, maar af en toe.

Op zich heeft iedereen volgens mij emoties tijdens en na de seks; bij de een zijn die heftiger dan bij de ander en de wijze waarop de emoties tot uiting komen verschilt ook van persoon tot persoon.

Niets mis mee toch?
Oud 04-11-2004, 18:34
Suzanne
Suzanne is offline
Ik heb er wel is 'last' van ja.. vooral de laatste keer kreeg ik zo'n brok in mijn keel.. Het was echt vreemd, ik kon ook niet achterhalen waar dat nou vandaan kwam.. Een paar minuten later is het ook weer over.. Maar moet echt een paar keer slikken voor het over is... MAF!
Oud 04-11-2004, 19:08
Reem
Reem is offline
Ja, ik heb 't ook regelmatig dat ik ontzettend emotioneel word na de seks. Ik voel me dan zo gelukkig dat ik ervan ga huilen.. en het is heerlijk om in zijn armen uit te huilen en me gewoon te laten gaan. Ik voel me dan ook absoluut niet verdrietig of zo. Het lucht juist enorm op!
Oud 05-11-2004, 03:42
Verwijderd
is het de moeite waard om eens te proberen ?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 04-11-2004 @ 14:10 :
ik zou helemaal gek worden van een vriendin die iedere keer naar de seks huilt daar zit je nou echt op te wachten omg, dan moet de seks altijd lief en teder zijn, bah echt een afknapper dus
Wat een onzin. Hoe trek je nu weer de conclusie dat als een meisje huilt na de seks, de seks lief en teder moet zijn?

Maar goed, volgens mij stellen een hoop jongens zich nu zwaar blerende meisjes voor die ontzettend getroost moeten worden en oh zo zielig zijn. Dát is me ook nog nooit gebeurd.

Eens in de zoveel tijd loopt er na afloop een eenzame traan over mijn wang waar mijn vriend niets mee hoeft te doen en ik ook niet want dat droogt wel weer.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 14:11
SnOeSePoEs
SnOeSePoEs is offline
WoW... Dat Verhaal Komt Me Egt Bekend Voor...
Alleen Is Het Bij Mij De Ene Keer Erger Dan De Andere Keer...
Ik Snap Egt Wat Je Bedoeld... Dat Je Hem Dan Wil Vasthouden.. En Nooit Meer Wil Laten Gaan...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 16:42
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
SnOeSePoEs schreef op 05-11-2004 @ 15:11 :
Ik Snap Egt Wat Je Bedoeld... Dat Je Hem Dan Wil Vasthouden.. En Nooit Meer Wil Laten Gaan...
Ja man.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:53
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
SnOeSePoEs schreef op 05-11-2004 @ 15:11 :
Offtopic: Hoofdletters worden alleen aan het begin van een zin en in bepaalde afkortingen gebruikt. Het is maar dat je het even weet.
Oud 09-11-2004, 16:00
TiM
TiM is offline
Oh, dat kan ik me zeker wel voorstellen hoor
Zoals eerder al gezegd, het is iets heel intiems, iets van jullie samen, snap best dat het (geluk e.d.) dan een beetje 'teveel' wordt, en je er nogal emo van wordt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten