Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2004, 22:19
Konstantine
Konstantine is offline
Ik werd pas om 12 uur wakker terwijl ik eigenlijk heel veel moest doen... Toen besloot ik maar een film te gaan kijken met de onderbuurjongens (ali g in da houseee), maar toen bedacht ik me ineens dat vandaag de laatste dag was dat ik me in kon schrijven in de stad dus toen racete ik naar het districthuis, waar bleek dat de vreemdelingendienst dicht was. Toen werd ik naar het politiebureau gestuurd om mijn papieren te laten verlengen maar daar had ik geen zin in dus ben ik gaan winkelen met mijn buurchick. Daarna ben ik uit eten gegaan met een vriendinnie van mijn buurchick en haar vriendinnies, waaronder iemand die verliefd is op mijn exgeheimeminnaar . En daarna had ik een date met een te geweldige jongen en het was ook echt te geweldig Zojuist ben ik er achter gekomen dat ik een heleboel spullen bij hem heb laten liggen die ik nu mis en hem
Advertentie
Oud 05-11-2004, 23:53
Verwijderd
ik ben naar de verjaardagen van Meelfriek en Leonoor geweest
Oud 05-11-2004, 23:54
Teun
Teun is offline
Citaat:
Hermione schreef op 06-11-2004 @ 00:53 :
ik ben naar de verjaardagen van Meelfriek en Leonoor geweest
Was jij dat meisje met het roze strikje?
Verwijderd
Verder ben ik naar school geweest, toen de sleutels opgehaald van mijn nieuwe huisjeeeeee, toen uit eten geweest met al mijn nichtjes en Phillipine en nu logeert mijn zusje bij me.
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 06-11-2004 @ 00:54 :
Was jij dat meisje met het roze strikje?
Ik was die ene die flege onder een tafel zat
Oud 05-11-2004, 23:55
Teun
Teun is offline
Citaat:
Hermione schreef op 06-11-2004 @ 00:54 :
Ik was die ene die flege onder een tafel zat
Haha ja die!
Ik zat te patiencen met Rijk_V aan de colatafel!
Oud 06-11-2004, 01:36
Verwijderd
ik heb net heel lang gewerkt en nu ben ik moe,maar rijk,en ik heb veeel nagedacht en ik heb kriebels in mn buik
Oud 06-11-2004, 01:48
Verwijderd
ik heb mn roes uitgeslapen, toen de hele middag geleerd, savonds met mn broertje in de botsautootjes gezeten en daarna met een vriendin down town gegaan om te poolen en daar hebben we 4 malibu gekregen van een rocker achter de bar
Oud 06-11-2004, 01:51
TooskeDooske
TooskeDooske is offline
eerst naar school geweest, daarna gewerkt en tot half 3 met collegas wat wezen drinken. super melig
Oud 06-11-2004, 01:53
Verwijderd
ik vind jouw ava ook super melig
Oud 06-11-2004, 09:11
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisterochtend was ik naar school waar het saai was. 's middags ging ik thuis even eten en ook even slapen. daarna ging ik werken en ik moest afsluiten en het ging heel goed. iedereen was lief, behalve die vieze man die een tand miste, want hij vond me leuk. bah.
daarna ging ik uit en dronk ik natuurlijk weer teveel. en het was heel tof eigenlijk. mn beste vriend pimpte een tsjechisch meisje en dat vond ik goed van m. iedereen was eigenlijk wel dronken. maar mn dinnie probeerde mn chick in te pikken toen we naar huis fietsten en toen wilde ik dr slaan maar ik heb het niet gedaan. ik denk dat ze mn dinnie niet meer is.
Oud 06-11-2004, 12:01
June bug
June bug is offline
Gister de hele dag stage, rond kwart voor 4 naar huis, wat ge-msnt en de was opgehangen en toen vroeg gegeten. Om half 7 was ik bij een dude die ik ken en toen kwamen er nog meer vrienden en zijn we met z'n allen in 3 auto's gesprongen en opzoek gegaan naar de plaats waar die vrienden die avond op zouden gaan treden. Toen hadden we t gevonden en gingen we alle zooi (gitaren en versterkers en een compleet drumstel enzo) naar binnen sjouwen en toen kwam ik erachter dat ze daar moezel-wijn hadden en dat die 1,50 was dus toen ben ik gaan zuipen en toen was het optreden wel zeer cool en hebben we echt malle foto's gemaakt. toen was het 2 uur en moesten we keilang wachten tot iedereen compleet was zodat we terug naar huis konden. Ondertussen had een vriend van mij nog de koptelefoon van z'n nieuwe mp3speler gemold en toen gingen we dus terug en brachten wat mensen mij naar huis en toen ben ik als een blok in slaap gevallen.
Vanochtend kwam mijn moeder me wakker maken omdat ze wegging om 10:15 u en toen kon ik niet meer slapen. Toen heb ik in bed ontbeten en nu ben ik ernorm brak en ga ik zo huiswerk maken en strax misschien ff naar de kruidvat om voor een sjaal te kijken (op aanraden van m'n moeder )
Oud 06-11-2004, 12:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
mn dag begint dalijk met een bardienst. Overigens dezelfde bar waar ik 8 uur geleden uitstrompelde...
Oud 06-11-2004, 12:28
Verwijderd
belgische friet en mayo is viesch
Oud 06-11-2004, 14:23
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Worse ..
Oud 06-11-2004, 14:27
Luna
Luna is offline
ik ben gister lief geweest voor mn beste vriendinnetje, want het is uit met r jochje na 3 jaar
we hebben friends gekeken en wodka gedronken&chips gegeten en veel gepraat.
vandaag moest ik werken en nu ben ik bij mn ouders om wat dingen te doen en ik ben mn haar aan het verven, wat er nu aan het intrekken is.
straks bij een vriend eten en vanavond jaya the cat in melkweg, en daarna crossfeader denk ik..
ik heb geen tijd voor school en ook geen tijd om mn huis op te ruimen.
Oud 06-11-2004, 14:37
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Echt vreemd, mensen waren bang voor me, we gingen in ons standaard bootje zitten in de gracht, en toen even later zag ik Avelon
Oud 06-11-2004, 14:39
Mysterons
Mysterons is offline
gister ging ik naar school en dat was saai, smiddags ging ik doen alsof ik ging leren maar stiekem was ik een goede outfit aan het uitzoeken voor savonds. eerst ging ik nog mn dinnies haar verfen en toen naar mn vriendjee. vanmorgen ging ik een hockeywedstrijd fluiten en dat was saai; thuis deed ik alsof ik tentamens leerde en toen ging ik mn haar barbieblond verfen en het is.. erg.. blond.
Oud 06-11-2004, 14:50
Verwijderd
gisteren naar the toasters geweest en dat was echt geweldig. keihard geskankt, nog met de saxofonist en de zanger zitten blowen en dikke lol gehad. veel mensen gezien die ik lang niet gezien had. en uiteindelijk thuis komen en ruzie met je ma hebben lang uitgeslapen en straks maar weer eesn ff bier gaan halen
Oud 06-11-2004, 16:38
Glory
Glory is offline
Guess What heeft me vandaag verteld dat pinnen 0,25 cent extra kost en ik durfde niet te zeggen van 'hoi, ik ben glorybol'
Oud 06-11-2004, 16:47
11568
11568 is offline
Ik was/ben ziek. Vroeg eruit, even paardgereden enzo, terug naar huis en gedouched, hond uitgelaten, lunch gemaakt voor mezelf en viva gelezen, blair witch gekeken, gerookt, gecomputerd, gerookt, gecomputerd, gerookt, gecomputerd, me steeds zieker voelen, zoethoutthee gemaakt en een pak chocoladechipcookies van de Aldi (L) gevonden en met al die spullen in mijn bed gedoken en naar de fijne muziekdvd Millbrook USA van de Golden Earring gekeken.
En nou computer ik weer dus het was een niet erg sociale en ietwat saaie dag.
Oud 06-11-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 05-11-2004 @ 22:51 :
nou
vandaag had ik school en heb ik gewerkt, toen keken ze me daar heel zielig aan of ik morgen face to face onderzoek wilde doen in zoetermeer. dus dat ga ik doen, dat betekent helaas wel dat ik om kwart voor zes op moet en om half 8 de bus moet hebben.
maar ja geld he.
zal ik morgen eens face to face naar je toe komen dan
edit: oh dat was vandaag. en hoe beviel zoetermeer?

Vandaag eerst naar Utrecht gegaan, daar was een Verenigingsraad van mijn ex-stage. Ze gingen het extranet presenteren, waarvoor ik het plan had geschreven enzo.
Het zag er goed uit en de mensen vonden het cool.
Ik heb me wel na een uur snel uit de voeten gemaakt want de rest was saai.

Nu zit ik me een beetje te vervelen achter de comp, terwijl ik Merci chocolaatjes eet.
Straks een verjaardag van een dinnetje in de straat, en erna een feestje in de Bazart.
Oud 06-11-2004, 16:48
Verwijderd
Ik heb vandaag van 7 tot 17 gewerkt. Nu ben ik even aan het chillen, dalijk ga ik me douchen en omkleden en vanavond ga ik naar de verjaardag van mijn neefje. Daarna ga ik swingen met mijn vriendjes en vriendinnetjes
Oud 06-11-2004, 16:49
cha0s
cha0s is offline
gisteren gesmoked en in de kroeg gehangen met tamaar (nps) en klasgenoten van haar. knetter naar huis en in de klauwen gevallen van de RET controle, honden, ik 'n boete rijker en dus geld armer naar huis met den nachtbus. ach ja, ken 'beuren.
vandaag zitten smoken, purple, mja, en verder aan 'n flyer zitten kutten voor 'n goa.
Oud 06-11-2004, 17:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn dag was kut, want ik was pas net in slaap gevallen toen ik door m'n ouders werd geroepen, omdat m'n bazin had gebeld dat ik om 8 uur had moeten werken ipv om 14 uur. Dus ik met mn moeie kop meteen naar het station gegaan en meer als een uur te laat de winkel opengegooid en me daarna dood zitten vervelen.
Toen met fati und mutti nog even door Dordt gewandeld en sokken gekocht bij de H&M. Daarna door naar oma, alwaar ik werd besprongen door de ADHD hond van m'n oom, ik beledigingen naar m'n hoofd kreeg en m'n vader ruzie zat te maken.
Heel gezellig dus allemaal.
Oud 06-11-2004, 17:48
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb uitgeslapen, opgeruimd, getreind, gedate met mijn chick Lin/Rrr., gegeten, gesupermarkt en nu ga ik badderen en daarna naar een feestje.

Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 17:50.
Oud 06-11-2004, 17:50
Verwijderd
vanacht heb ik nog veel langer gemsnd dan de bedoeling was,daarna ben ik met mijn koptelefoon op in bed in slaap gevallen,om 12.45 wakker geworden,om 13.00 present op het voetbal,gevoetbald,verloren
en nu ben ik wat muziek aan het downloaden en zit ik in dubio of ik uitga vanavond,ik heb geen zin,maar ga hoogstwaarschijnlijk toch
Oud 06-11-2004, 17:51
Dith
Dith is offline
5 uur geslapen vannacht en met een soort van kater opgestaan, voelde me niet echt lekker + de alcohol van gisteren hielp daar niet bij.
Gehockeyd en gewonnen en vanavond uit.
Oud 06-11-2004, 18:06
Verwijderd
ontbijt gemaakt voor vriend die me vervolgens uit ging lachen om m'n ochtenhumeur wat ik heel stom vond, toen ging ie weg maar hij is z'n wiet vergeten dus die is nu van mij gecomputerd, nog meer gecomputerd en toen ging ik frituren maar stootte ik een beker water om waardoor ik uitgleed en midden in de plas landde, er was niemand bij dus heb ik er zelf maar even hartelijk om gelachen en andere kleren aangedaan, nu ga ik een joint draaien en wachten tot helen hier is zodat we martini kunnen drinken en als het weer niet te kut is misschien nog naar andere mensen toe of die komen hierheen.
Oud 06-11-2004, 21:21
merels
merels is offline
ehm ik sliep uit en ging toen chillen en toen naar hilversum even rondlopen met mn moes en toen gingen we uit eten in een te vaag iets. toen naar de film (mach... candidate) die was wel cool opzich en toen naar huis waar we mn vader moesten ophalen bij een cafe waar ik de jongen zag die me laatst probeerde te zoenen en maar dat wilde ik niet maar hij is best leuk want hij praat als een homo<3 maarja ik ga volgende week wel even langs bij hem want ik mag nog niet uit ivb met amandelen.
Oud 06-11-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 06-11-2004 @ 17:47 :
zal ik morgen eens face to face naar je toe komen dan
edit: oh dat was vandaag. en hoe beviel zoetermeer?
Ik kon de weg niet vinden in de Blauwbuurt, ofzo?
Azuurblauw, Bermudablauw blabla.
Maar het was wel okay.

Ik heb dus vandaag gewerkt. Ik stond om 7.15 bij de bus en was pas om 18.30 weer thuis. En ik weet nu weer waarom ik alleen mensen wil bellen en niet wil kunnen zien, mensen zijn goor. En er was een man die zijn kind heel hard sloeg midden in die winkel en toen wist ik niet zo goed wat te doen.

Toen ging ik naar huis en nu eet ik suikerspin. Productief dagje zz.
Oud 06-11-2004, 21:38
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vandaag moest ik een cadeautje kopen voor mijn mama, maar toen ging mijn broer dat al doen. En toen heb ik ondergoed gekocht in de stad en verder niets. Thuis niks gedaan, en ik doe de hele avond al niets
wat een kutdag
Oud 06-11-2004, 21:53
merels
merels is offline
ohja ik was dus naar de film en nick van gtst was er ook ieeeee
hij deed overdreven en hij had een lelijke vriendin haha
Oud 06-11-2004, 21:54
Verwijderd
vanavond heb ik gta san andreas zitten spelen en mijn vader geleerd hoe soulseek werkt zodat hij jeugd sentiment liedjes kon opzoeken. ondertussen keek ie mee naar san andreas en kwam hij de hele tijd met 'nuttige' tips, wat erg lachwekkend was
nu mn biertje opdrinken en dan naar het melkwoud
Oud 06-11-2004, 21:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
merels schreef op 06-11-2004 @ 22:53 :
ohja ik was dus naar de film en nick van gtst was er ook ieeeee
hij deed overdreven en hij had een lelijke vriendin haha
net zo lelijk als hijzelf of...
Oud 06-11-2004, 21:56
merels
merels is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 06-11-2004 @ 22:55 :
net zo lelijk als hijzelf of...
lelijker zelfs blonde korte haar iee, zon uitgedoste veramoda outfit
Oud 06-11-2004, 22:11
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
omg
Oud 06-11-2004, 22:39
grandmommy
grandmommy is offline
hihahaaaa ik mag nog maar een kwartier lang op internet elke dag deze maand, hihihi want ik heb al zestien jaar mijn kamer niet meer opgeruimd en mijn poppa had gezegd dat als ik nu mijn kamer niet zo opruimen hij heeeeel het internet zou wissen ( mja hij vind het leuk om te zeggen dat ie heel het internet heeft gedownload of gewist... het blijft een nerd natuurlijk) dus ja nu heb ik drie dagen niet op internet gezeten en nu kan ik weer naar hartelust internetten en mijn dag was saai want ik moest de hele dag werken en woensdag a.s. ga ik naar hooverphonic en daar heb ik heul veul zin in en ik heb zin in maandag want ik mis iedereen die ik missen kan

oh en ik moet nog vier verslagen maken en ik heb gisteren the lion king gekeken en bij de stampede-scene beeldje voor beeldje gedingesd om het woord sex te ontdekken maar ik kon niks vinden en dat vind ik niet tof. want ik ben er wel een half uur mee bezig geweest.

en ik moest ook een beetje sniffen want ik moest weer aan die geweldige avond in het engelse theater denken toen ik naar de voorstelling ging * mierentietjes op mijn armen*
Oud 06-11-2004, 22:41
grandmommy
grandmommy is offline
oh en vandaag op mijn werk stonden er vijf soorten taart en appelbeignets in de kantine mijn pauze ging veel te snel voorbij
Oud 07-11-2004, 10:35
Konstantine
Konstantine is offline
Ik had gister een feestje en ik vond er geen zak aan. De chick die het feest gaf ook niet dus toen hebben we ons bezat. Maar nu bedenk ik me dat ik misschien eens moet stoppen met zoveel drinken
Oud 07-11-2004, 10:52
Verwijderd
Rum drinken met m'n joch en m'n chick en het joch van m'n chick. Omdat we piraten zijn

En vandaag met tha gr00p op grote schaal bier & f00d & pissebedden pesten in het Amsterdamse Bos <3
Oud 07-11-2004, 10:53
Konstantine
Konstantine is offline
En 18 december he Masj.
Oud 07-11-2004, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 07-11-2004 @ 11:53 :
En 18 december he Masj.
Zeer zeker, mijn waarde Merel. Zolang jij de politie afleidt (K)
Oud 07-11-2004, 11:03
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-11-2004 @ 11:59 :
Zeer zeker, mijn waarde Merel. Zolang jij de politie afleidt (K)
Voor jou doe ik alles, honingbijtje.
Oud 07-11-2004, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 07-11-2004 @ 12:03 :
Voor jou doe ik alles, honingbijtje.
En zo hoort het, suikerpopje.
Oud 07-11-2004, 11:46
Verwijderd
gisteren uitgegaan met vriendjes,eerst flink ingedronken en over man-verantwoorde onderwerpen gediscussieerd.
daarna naar de stad alwaar ik mijn vriendjes na 10 minuten kwijt was
toen ging ik dze zoeken en ik kwam een meisje tegen die voor mij veel heeft gesmst om ze te zoeken,toen ben ik nog een uurtje bij dat meisje gebleven en daarna kwam ik mijn vriendjes tegen.
toen gingen we nog dansen en toen ging het dicht en gingen hun nog blowen en ik ging toekijken.
en toen was ik weer thuis en ben ik wederom met mijn koptelefoon op en mp3 speler aan in smaak gevallen.
Oud 07-11-2004, 11:48
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 07-11-2004 @ 12:46 :
gisteren uitgegaan met vriendjes,eerst flink ingedronken en over man-verantwoorde onderwerpen gediscussieerd.
daarna naar de stad alwaar ik mijn vriendjes na 10 minuten kwijt was
toen ging ik dze zoeken en ik kwam een meisje tegen die voor mij veel heeft gesmst om ze te zoeken,toen ben ik nog een uurtje bij dat meisje gebleven en daarna kwam ik mijn vriendjes tegen.
toen gingen we nog dansen en toen ging het dicht en gingen hun nog blowen en ik ging toekijken.
en toen was ik weer thuis en ben ik wederom met mijn koptelefoon op en mp3 speler aan in smaak gevallen.
in smaak vallen, wat schattig <3
Oud 07-11-2004, 11:53
Verwijderd
ja pff,ik slsaap nog half joh,in slaap vallen natuurlijk,ik haalde wat dingen doorelkaar
Oud 07-11-2004, 12:23
Verwijderd
Gister om 2 uur al thuis gebracht door mijn vriend omdat ik in de kroeg ineens super erge steken in mijn rug en buik kreeg
Tot 11 uur uitgeslapen en toen in bed The Village gekeken. Wat een rukfilm zeg
Oud 07-11-2004, 12:36
schimmel
schimmel is offline
gister had ik weer last van mn rug dus toen ben ik maar dronken geworden. stukje van de matrix en de sixth sense gezien en de matrix blijft wel gewoon heel erg gaaf
ik wil een minigun van sinterklaas
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten