| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Heb een tijdje op Schiphol gewerkt in de beveiliging, en een tas vol medicijnen mag je gerust meenemen. Uiteraard word je dan wel even extra gecontroleerd door iemand die er verstand van heeft (om te kijken of het dus geen drugs is...). Maar zeker als je kan aantonen dat het je zelf dokter bent, zal het al helemaal geen probleem zijn.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar ja, ik vraag me nu toch wel af of Carter en Abby ooit nog bijelkaar komen. Hij laat haar op deze manier wel heel erg in de kou staan. Best gemeen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Sasz, gefeliciteerd!
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik kijk er ook niet in als ik hem nog moet zien. Kost moeite, maar het is wel beter.Mooie aflevering. Vond hem heel spannent
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat klopt komt wel een van deze eposides. Maar wat is gisteren nou allemaal gebeurt?!?!?!?!?!?!?!?! |
|
|
|
||||
|
Citaat:
Veel plezier d'rmee. Citaat:
Ikzelf kijk E.R. niet zozeer omdat het een ziekenhuisserie is. Deze aflevering liet weer een geweldig staaltje schrijf- en acteerwerk e.d. zien; daarmee hebben ze mij verslaafd gekregen. Citaat:
Ik heb trouwens een leuke site gevonden:http://er.neoxer.com/song1.php. Niet alle muziek uit E.R. staat er op, maar als je nog eens een nummer hoort waarvan je wilt weten welke het is... |
||||
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind Carter sneu tegenwoordig en Abby heeft me nooit geboeid. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Carter vond ik eigenlijk beter bij Lucy passen en Abby bij Luka, maar dat zullen wel niet veel mensen met mij eens zijn. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Wel weer een mooie aflvering vrijdag, schokkend ook. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind gewoon dat die twee niet meer zo elkaar moeten ontlopen! Of een relatie, of niet, en niet zoiets zweverigs als nu
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 2 vragen rakker126 | 3 | 26-06-2011 20:01 | |
| De Kantine |
Wie is de mol? #2.1 Biertank 52 | 4 | 19-04-2009 23:42 | |
| Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware (deel 2) freyk | 195 | 12-12-2004 00:12 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het grote 'terrorisme in Rusland' topic! Verwijderd | 353 | 30-09-2004 16:04 | |
| De Kantine |
Het raadsel van Scholierië [2] Talon | 15 | 04-05-2002 12:27 | |
| Verhalen & Gedichten |
Zin en onzin. Het merendeel is serieus en eenpaar zijn er dat dus niet. Juliah | 5 | 03-12-2001 21:33 | |