![]() |
|
![]() |
Ik heb 'n virus op mijn computer denk ik, nuja ik ben er nogal zeker van
![]() Eerst kwam er op m'n schermachtergrond zoiets als 'You're in danger' blablabla, dat ik met dat programma mezelf kon beschermen enzo. Ik kon niks anders als schermachtergrond instellen. Dikwijls komen er de cijfertjes 124716 op, en veel bestanden hebben de naam XXX. Ik heb geprobeert het te verwijderen, maar bij XXX kon ik alleen de snelkoppeling verwijderen. Als ik naar software toevoegen en/of verwijderen ging, stond het er niet bij. Als startpagina is er opeens 'Cool Web Search' ingesteld, en ook al stel ik iets anders in, dat lukt dus niet. Nu heb ik geprobeert om zoveel mogelijk van die bestanden enzo te verwijderen. Nu heb ik als schermachtergrond.. Eh ja iets dat altijd verspringt van wit naar een soort beige en weer terug. ![]() Rond de icoontjes van bv Internet Explorer is een 'blauwe rand' net alsof het is uitgeknipt met Paint of Photoshop ofzo en het niet goed gedaan is. Ja dat is het zowat denk ik. (Ik weet niet of dit in een centraal topic moet, zoja sorry dan). Weet iemand wat ik kan doen? Ik ken trouwens niet veel van computers ![]() Ik heb al gezocht op Google en op het forum hier maar vind niks bruikbaar. Ik heb wel op een forum een reactie gezien van iemand die blijkbaar hetzelfde voorheeft als ik (http://forums.majorgeeks.com/archive/index.php/t-46399) maar dat is nogal ingewikkeld en dan nog in 't Engels ook ![]() Ik hoop dat iemand me kan helpen en al bedankt! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar heb je al adware en HJT gedraait? Heb je al een online virusscan gedraait? Nieuwe centraal topic |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hijack This = HJT, deze kan je van mij krijgen op msn ofzo. Heb hem op mijn pc staan.
En voor een online virusscan moet je eens in het centraal topic gaan kijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Beste sarah,
Zou je zo snel mogelijk het volgende doen?
Als je vragen hebt, mag je ze posten in [centraal] spyware en adware. Maar mij, pm'men mag ook. Veel succes!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||