|
|
|
|
-------------------------------------------------------------------------
Millencolin - No Cigar Net wat te groot gekocht Een keer of 3 aangehad. Was gewoon te groot voor mij. Er staat large in maar tis niet vergelijkbaar met een tshirt large dus ze zullen wel youth large bedoelen. -------------------------------------------------------------------------- Guttermouth shirtje Op uitgekeken. Wel een aantal keren aangehad maar goede kwaliteit stof en ziet er nog als nieuw uit. 3/4de mouwtjes. Ze noemen het maat M. Zou gewoon 36 zeggen. slechte foto detail ------------------------------------------------------------------------- Flogging Molly shirtje Hooguit 3x aangehad, leuk shirtje als nieuw nog. 3/de mouwtjes. er staat in maat m/os, vind het ook gewoon een 36. hier een foto waar ik hem aan heb nah lukt nu even niet om een detailfoto te maken, dat doe ik morgen wel.
Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 17:57. |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar nu wel ![]() Alleen zie ik meer hoofd dan shirt ![]() Maaruh.. hoelang is het shirtje ongeveer?
|
|
||
|
Citaat:
vrijdag komt die foto. Had deze er alleen op gezet omdat je dan een beetje de opdruk ziet en ziet dat ie groene mouwen heeft en volgens mij is ie vrij normaal van lengte, in ieder geval niet opvallend kort.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|