Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, ik ben heel erg lief en vul 'm in. ^_^ 1) Niets mis mee. 2) Sure. 3) Ik ben het zelf niet. Ik ken een aantal mensen die echt bi zijn, ja. (en 'echt bi' betekent voor mij dat het meer is dan een keertje iemand van hetzelfde geslacht gezoend te hebben) 4) Niet meer dan in een andere relatie. 5) Nee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. tja... jongens die mij vertellen dat ze bi zijn, zijn eigenlijk jongens die nog in de kast zitten ![]() 2. nee, liever meer flikkers ![]() 3. nee, ik ben geen bi... ik ken wel mensen die bi zijn 4. leeftijd maakt helemaal niets uit 5. jawel, maar niet per ongeluk ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ze mogen lekker doen wat ze zelf willen, als ik er maar niet mee lastiggevallen wordt (geldt ook voor hetero-koppels btw). Alto-Wicca-meisjes van 14 die in groepjes van 20 lopen te bléren dat ze 'bi' zijn, omdat dat 'in' is, moeten dood. 2. Mogen er van jullie nog meer bisexuelen zijn? 'Mogen er van jullie meer zwarten zijn? Mogen er van jullie meer bakkers zijn?' Wat is dit voor een vraag? Wat interesseert het mij nou of het er meer of minder worden? Als het landelijk gemiddelde 'bisexuelen' omhoog gaat, ga ik heus niet opeens panikeren, ofzo. 3.Zijn jullie het zelf of kunnen jullie mensen die het zijn? Nee en nee. Hoewel ik twee zeer aantrekkelijke meiden c.q. 'vriendinnen' ken die 'het' wel eens met elkaar gedaan hebben in het kader van 'experimenteren'. ![]() 4. Maakt het uit hoe oud ze zijn? of het leefdtijdsverschil a. neej niet echt B. ja tuurlijk c. maak nie uit d. anders namelijk........ Want er staat een leeftijd op om 'bisexueel' te zijn? ![]() 5.hebben jullie het wel is met hetzelfde geslacht gedaan?? niet omdat je bisexueel ben .. maar gewoon dat het perongeluk ging of ...wat anders?? Ja, joh, per ongeluk... Zie je het al voor je? ![]() -"Oeps wat doen we nu? Heb ik toch zomaar per ongeluk m'n staafje in je gaatje geduwd. Sorry hoor, ik lette even niet op". -"Aaah joh, geeft niks!" Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ok 1. Wat is jouw mening over Biseksuelen? Het maakt mij niet uit of je nou op mannen, vrouwen of allebei valt dat moet je lekker zelf weten. 2. Mogen er van jullie nog meer biseksuelen zijn? sure 3. Zijn jullie het zelf of kennen jullie mensen die het zijn? nee en nee. niet dat ik weet iig. 4. Maakt het uit hoe oud ze zijn? of het leefdtijdsverschil a. Nee niet echt b. Ja tuurlijk c. Maak niet uit d. Anders namelijk........ nee het maakt niet uit hoe oud ze zijn maar geen pedofilistische ideeën zegmaar. Dus geen 12 jarigen met 25 jarigen of ouder (imo pedofilistisch ![]() 5. Hebben jullie het wel eens met hetzelfde geslacht gedaan?? niet omdat je biseksueel ben .. maar gewoon dat het perongeluk ging of ...wat anders?? Sex niet maar ik ben een keer met een jongen gegaan. En nee dat was niet per ongeluk (Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen jongen gaat in bed liggen en beland per ongeluk bovenop een andere jongen zegmaar ![]() ![]() Sommige mensen vinden het geil als 2 meisjes zoenen of iets met elkaar doen.. hebben jullie dat ook? Ach ik vind het niet verkeerd om naar te kijken maar verder raak ik er niet extra opgewonden van ofzo. Verder sluit ik me hier eigenlijk ook wel bij aan Citaat:
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 11:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik weiger mee te doen aan zulke trieste "enquetes" |
![]() |
||