Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vrouwenfilms krijgen ze mij verdomd moeilijk heen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: 21 grams Mooie film over de levenslopen van 3 mensen, verteld in korte scenes die elkaar op a-chronologische wijze opvolgen. In het begin werkt dit verwarrend, maar op het eind vallen de 'puzzelstukjes' mooi in elkaar. Wel vraag ik me af wat nou precies het doel was van de flashbacks en -forwards. Filmtechnisch gezien is het wel leuk, zoals dat ook bij Pulp Fiction zo was, maar het heeft niet bepaald een betekenis zoals in bijvoorbeeld Memento. Ook vond ik de montage en cameravoering wat rommelig soms. Hoe dan ook, de acteerprestaties van Naomi Watts, Benicio Del Toro en Sean Penn waren erg sterk en hielden me behoorlijk geboeid. |
![]() |
||
Citaat:
Meen je dat nou ? wat een ruk film vond ik dat |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid...deel 1 nlblue-eyes | 3 | 01-01-2005 15:07 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 |