Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nou mijn mening: dat wordt niks meer met napster, denk ik. zeker niet als je moet betalen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is voor mij heel simpel: ik betaal niet voor het downloaden van iets. Als er geen programma bestaat om dat gratis te doen, doe ik het gewoon niet. zal mij een zorg wezen...
Ik denk trouwens dat Napster zo weer wordt gekraakt en dat er altijd wel een programma bestaat waarmee downloaden gratis kan. |
![]() |
||
Citaat:
Kweenie, maar met Total Recorder heb ik een optie dat ie het opneemt als MP3.. Verder denk ik niet dat het een succes wordt aangezien er nog altijd gratis alternatieven zullen zijn zoals KaZaA, Morpheus, Audiogalaxy, WinMX, FTP's etc..
|
![]() |
Muziek is altijd al gratis verspreid.
Door mp3 c.q. peer to peer is dat niet schrikbarend veel toegenomen. dus nee, ik geloof niet dat een betaalde napster toekomst heeft. en nee, ik geloof niet dat napster de muziekindustrie bedriegt. Bill gates heeft een hoop gled en krijgt nog meer binnen terwijl toch een groot gedeelte van zijn softweare illigaal is hetzelfde met muziek. Je hebt een markt van vele miljarden en je gaat mierenneuken om een verloren kwartje dat is dit. Groeten Edwin
||
Citaat:
ja, klopt, vroeger nam iedereen muziek op van de radio met een bandje, nu kopieert iedereen cd's what the difference??
|
![]() |
zoals eerder gezegd:
waarom betalen als het gratiz kan? dit is zonde van de tijd/ geld van napster. misschien een paar brave lieden die het gaan gebruiken, maar het is of: - ergens anders gratiz downloaden - gewoon in de winkel kopen (krijg je tenminste een mooi hoesje, dat vin ik gaaf voor de verzameling ![]() en daarna pas betalen om te downloaden
||
Citaat:
en je kunt meer downen
|
![]() |
ja das wel zo,
maar (en dis een persoonlijke mening), ik vind het mooier om het hoesje er bij te hebben en dan gewoon de CD, zoals hij door de artiest bedoeld is, te kopen. maar dat ligt misschien aan mij. ik vind het stom om 5-10 dollar te betalen voor een paar bestandjes die ik dan zelf op een cd moet fikken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
wat is hier illegaal aan?
en ik zeg ook niet dat er geen cracks komen, ik zeg alleen dat je het niet legaal op cd mag zetten, die nap bestanden beveiliging zal wel redelijk zijn, divx duurde ook een paar weken voor gekraakt
|
![]() |
mijn mening:
Ik denk dat dit een gigantische flop wordt.. voor een aantal dingen: je kunt dus niet eens alle nummers downloaden, je moet er geld voor neerleggen, kazaa en morpheus zijn napster allang voorbij qua techniek (geen losse servers nodig waarop je moet connecten) enige manier dat het een succes kan worden: cracks.... programma's die je gaat krijgen als "mp3 2 wav", maar dan dus "nap 2 mp3" en dit alles dus om het betalen deel weg te halen... ik vind het wel goed dat ze de kwaliteit controleren... maar denk niet dat mensen daarvoor gaan lappen, als ze niet eens metalica kunnen downloaden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het IRC SLSK NAPSTER LIMEWIRE # luistertopic # qghp | 500 | 23-01-2006 13:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Muziek |
kopen, branden of downloaden? Just-Rian | 73 | 09-06-2003 21:10 | |
Eindexamens 2003 |
Het grote Aardrijkskunde-spel :) Des | 61 | 17-05-2003 11:57 | |
Muziek |
Metallica Feat. Ja Rule Dying Breed | 80 | 07-07-2002 16:42 | |
Software & Hardware |
Hoe kom ik aan een ander IP-adres... Arnhem Forever | 9 | 03-05-2001 22:38 |