![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het trouwens opvallend dat iedereen hier zegt geen last van te hebben, want als je over het algemeen verhalen hoort, dan is het toch wel vaak van ja het wordt wel minder na een tijdje. Als ik naar mezelf kijk, kan ik het niet echt zeggen. ik heb nu ruim 2 jaar een vriend. Opzich hebben we minder seks, maar dat komt vooral omdat ik mijn vriend nu alleen nog maar in het weekend zie, en ''vroeger'' iedere dag. Dat scheelt dus nogal ![]() ![]() ![]() Moet ook wel zeggen dat de seks toch wel veranderd is. Vroeger was het nog spannend om zijn lichaam aan te raken, nu is het fijn en vertrouwd. Het is dus niet meer of minder lekker, maar anders. |
![]() |
||
Citaat:
Je kan het zo spannend houden als je zelf wilt, verassingen zijn altijd leuk. Of we nu minder vaak sex hebben, nee valt mee, misschien de ene week minder dan de andere maar dat is niet meer dan logisch. Afgezien van dat alles, het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
christendom versus sex elledc | 41 | 26-11-2003 20:23 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |