Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2004, 11:47
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 13-11-2004 @ 12:15 :
No, it's not ok
I don't feel alive
I'm stuck in here
And no one sees
Or wants to see

Oud 13-11-2004, 12:05
Verwijderd
hoe zenuwachtig kun je zijn dat je niet eens meer goed kan nadenken
Oud 13-11-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 13-11-2004 @ 12:15 :
No, it's not ok
I don't feel alive
I'm stuck in here
And no one sees
Or wants to see

*knuft*

ontopic: voel me weer wat beter dan gisteren. toch biljf ik me afvragen wat ik nou met mijn leven moet.
Oud 13-11-2004, 12:58
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
pff mn humeur schiet alle kanten op. Het ene moment ben ik supervrolijk, en nu weer best wel
Ik vraag me echt af of mijn vriendinnen wel vriendinnen zijn..
Oud 13-11-2004, 13:02
ilse
ilse is offline
Citaat:
Tinkiebell schreef op 13-11-2004 @ 13:58 :

Ik vraag me echt af of mijn vriendinnen wel vriendinnen zijn..
dat heb ik de laatste tijd ook veel gehad, weet t op dit moment maar van een paar mensen zeker, en van de rest twijfel ik steeds meer. ik ben er wel voor hun en zij niet voor mij, is niet echt vrindschap..
Oud 13-11-2004, 13:04
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 13-11-2004 @ 14:02 :
dat heb ik de laatste tijd ook veel gehad, weet t op dit moment maar van een paar mensen zeker, en van de rest twijfel ik steeds meer. ik ben er wel voor hun en zij niet voor mij, is niet echt vrindschap..
nee precies, die laatste zin van jou, dat voel ik ook heel erg..
Maar het wordt steeds duidelijker, wie je echte vrienden zijn, en wie niet, ik ben alleen zo bang dat ik niemand overhou, en daarom laat ik het eigenlijk altijd maar over me heen lopen..
Oud 13-11-2004, 13:09
zus
zus is offline
Citaat:
Tinkiebell schreef op 13-11-2004 @ 13:58 :
pff mn humeur schiet alle kanten op. Het ene moment ben ik supervrolijk, en nu weer best wel
Ik vraag me af of mijn vriendinnen wel vriendinnen zijn..
Ik weet alleen al zeker dat mijn vriendinnen mijn vriendinnen niet zijn.. Na zulke dingen weet je zeker dat het geen vriendin meer is..
Oud 13-11-2004, 13:17
metallica
metallica is offline
Bah, ik word echt gek thuis. Ik heb er geen zin meer in. Ik wil weg. Kzie het al helemaal voor me mn verjaardag, kerstmis en nieuwjaar thuis vieren Gezellig zal dat worden Net als vorig jaar, maar dan erger....
Oud 13-11-2004, 13:26
ilse
ilse is offline
Citaat:
Tinkiebell schreef op 13-11-2004 @ 14:04 :
nee precies, die laatste zin van jou, dat voel ik ook heel erg..
Maar het wordt steeds duidelijker, wie je echte vrienden zijn, en wie niet, ik ben alleen zo bang dat ik niemand overhou, en daarom laat ik het eigenlijk altijd maar over me heen lopen..
dat ken ik weer heel erg. geen zin om alleen te zijn dus dan paste ik me wel weer aan.. en je wil niet zien dat ze niet "echt" zijn
Oud 13-11-2004, 14:56
Luna
Luna is offline
ieeeh, dinsdag schoolexamen wiskunde en het is veel en lastig en ik ga nooit een voldeonde halen. want ik kán mezelf niet tot leren aanzetten. morgen toch maar de hele dag leren, leuk vooruitzicht.
en ik heb een geneusde voet en loop met krukken waardoor alles zo sloom gaat en ik word er gefrustreerd van. zucht..
Oud 13-11-2004, 15:05
Verwijderd
Gisteravond klote-avond gehad. Voelde me zo onzichtbaar, was op een "feestje" en heb hele avond onder een deken zacht liggen snikken. Vriendje gaf wel een keerknuf, maar iedereen dacht dat ik sliep. Ik wil zo graag een keer bijzonder zijn, speciaal. Ik voel mezo verdomd overbodig....Als ik er niet zou zijn, wie zou het ECHT wat uitmaken, iedereen komt er overheen. Er is niets dat ik heb wat anderen niet hebben. Zij is schattiger, zij is knapper, zij is liever, hij is spontaner.. Zij zijn beter
Oud 13-11-2004, 15:30
Verwijderd
hoe snel kan een stemming omslaan... pfff weet echt niet wat ik moet doen. *zucht*.
Oud 13-11-2004, 15:33
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Ave9 schreef op 13-11-2004 @ 16:05 :
Gisteravond klote-avond gehad. Voelde me zo onzichtbaar, was op een "feestje" en heb hele avond onder een deken zacht liggen snikken. Vriendje gaf wel een keerknuf, maar iedereen dacht dat ik sliep. Ik wil zo graag een keer bijzonder zijn, speciaal. Ik voel mezo verdomd overbodig....Als ik er niet zou zijn, wie zou het ECHT wat uitmaken, iedereen komt er overheen. Er is niets dat ik heb wat anderen niet hebben. Zij is schattiger, zij is knapper, zij is liever, hij is spontaner.. Zij zijn beter
pff ik weet precies hoe je je voelt.. kzou er met iemand over praten, maarja, bij mij is het dan zo, dat ik niet weet met wie..
Oud 13-11-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Tinkiebell schreef op 13-11-2004 @ 16:33 :
pff ik weet precies hoe je je voelt.. kzou er met iemand over praten, maarja, bij mij is het dan zo, dat ik niet weet met wie..
Er zijn zoveel mensen die beweren dat ik bij zee terecht kan. Maar zo voelt t voor mij niet, dus ik hou alles voor mezelf, zoals ik al mijn hele leven heb gedaan..
Wachtend tot het over gaat
Oud 13-11-2004, 16:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Bel m'n beste vriendin, lig meteen een kwartier dubbel van het lachen. We hebben bijna nergens over gepraat. Nuttig, schaam me nu dood.
Oud 13-11-2004, 16:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 13-11-2004 @ 11:28 :
Whhhhaaaaaaaaaaa, ik heb m nog niet eens gezien en ik irriteer me nu al aan hem!
Hij is gewoon zo vreselijk

Gothic: 10x raden wie.
M@rco: Jij bent het niet
ik erger

Maar hij viel vandaag wel mee vond ik, hij deed wel een paar domme dingen, maar opzich, hij deed ook wel wat dingen goed... alleen het (af)vangen he...

G*dver, heb ik m'n rijbewijs, word ik toch 2x natgeregend op de fiets , maar ja. Straks leren of iig proberen ver te komen met m'n werkstuk... zou mooi zijn als die zo goed als af is eigenlijk. En gelukkig hebben ze teruggedraaid dat we niet meer mochten herkansen, het mag nou toch , hoe hoog je ook hebt.
Oud 13-11-2004, 16:54
Fleebee
Fleebee is offline
bleh... het moet zijn alsof je thuiskomt bij mensen van wie je houdt en die van jou houden, in plaats daarvan komt er niets anders dan of geschreeuw heen en weer of een doodse stilte... ouders, zusjes... hmm
Oud 13-11-2004, 16:57
Nona
Nona is offline
Hehe... Bij vriend = rust. Een echte knuffel zelfs als er niets is, en als er iets is geeft hij daar oprecht om.

Vanavond naar zijn oma, ben benieuwd. Heb haar geloof ik al eens gezien, maar het is toch best eng ergens. Nou, komt goed.
En zijn vader maakt gewoon eten zonder te verwachten dat er iemand helpt. Ben ik de enige die dit enigzins vreemd vindt? (Nee, het is zelfs vaker gebeurd...)
Oud 13-11-2004, 17:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-11-2004 @ 17:57 :
En zijn vader maakt gewoon eten zonder te verwachten dat er iemand helpt. Ben ik de enige die dit enigzins vreemd vindt? (Nee, het is zelfs vaker gebeurd...)
Dat je in je eentje eten maakt voor iedereen? HArdstikke normaal volgens mij =)
Oud 13-11-2004, 18:00
Verwijderd
We hebben gewonnen! Niet gescoord, maar wel een 'assist' gegeven aan J., die zij er vervolgens netjes ingooide. Aan het eind van de wedstrijd hadden we wel drie flink geblesseerde speelsters (waarvan één het gewoon zelf gedaan had ), maar we hebben wel gewonnen en het viel bij iedereen gelukkig mee (hoewel van de één nog niet helemaal zeker is of ze niks gebroken heeft, maar dan had ze amper meer kunnen praten ed en dat ging nog prima hopelijk valt het mee dus). En ze hebben me niet in m'n buik geschopt (is ook het enige, een klap op je neus doet ook pijn, maar goed, dat neem ik wel voor lief ). Wedstrijden duren altijd te kort. Ik had nog wel een periode (of twee) gewilt.

En ook nog alleen met de auto er naar toe gereden. Zonder ongelukken of boze medeweggebruikers nog wel.

Ik heb m'n zusjes broek terug gevonden die al een jaar kwijt was. Hing gewoon bij mij in de kast, maar ik was hem nog nooit tegen gekomen (ik draag altijd een andere soort broeken). Ik weet ook niet hoe ie daar komt...? Misschien van tijdens de vakantie, toen zij hier min of meer logeerde oid?

Vanavond lekker computeren en tv kijken.

Citaat:
Gothic schreef op 13-11-2004 @ 17:12 :
G*dver, heb ik m'n rijbewijs, word ik toch 2x natgeregend op de fiets
Je rijbewijs is ook te klein om als paraplu te gebruiken.
Oud 13-11-2004, 18:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-11-2004 @ 19:00 :
Je rijbewijs is ook te klein om als paraplu te gebruiken.

Wij zitten nu weer hoger ingedeeld en hebben ook gewonnen .
Oud 13-11-2004, 19:04
Drez
Drez is offline
ik kan niet tegen het wachten...
we zijn nu allebei online maar ik kan niets zeggen
aargh
het mag niet uitgaan
Oud 13-11-2004, 19:22
marrel
marrel is offline
ok had ik eindelijk een paar blije dagen word door mijn ouders die bui gewoon volledig omgedraait. klote zooi
Oud 13-11-2004, 20:41
Verwijderd
bahbahbahbahbah.
Oud 13-11-2004, 21:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-11-2004 @ 21:41 :
bahbahbahbahbah.
That sums it up.

Ik mis dat contact met haar. Het is alweer zó lang geleden dat ik zelfs maar bij haar thuis ben geweest. De laatste keer zal februari zijn geweest... Ik voelde me daar altijd zo thuis. Meer nog dan bij mezelf thuis. Haar vader en moeder en broertje leken ook meteen familie, maar dan in de positieve zin. We waren close bevriend, twee handen op één buik, niet uit mekaar te krijgen. Die tijd, die goeie ouwe tijd, wat zou ik die graag weer beleven. Maar ik moest natuurlijk verliefd op haar worden... Ach, inmiddels ben ik daar al wel een paar maanden overheen en een ex-vriendinnetje verder, maar die vriendschap... Dié mis ik zo erg.

Laatst gewijzigd op 13-11-2004 om 21:25.
Oud 13-11-2004, 22:26
Quiana
Quiana is offline
@Leonoor; ! Zijn we allebei geslaagd, want wij hebben
een rotstuk er ein-de-lijk ingekregen, en nog goed ook.

Verder; ik ben moe, moe, moe, maar slapen gaat niet lukken,
ben ik bang. Nog zoveel werk en zoveel te doen... En twijfel;
'moet' ik wel/niet mailen?

*koud*
Oud 14-11-2004, 11:45
Verwijderd
Okee, dan laat de ene nix meer horen, begint de vakantiescharrel van mijn beste vriendin me opeens te smsen enzo... Nja, ook best...

En waarom word ik gvd altijd verkouden als de rest van Nederland er bijna vanaf lijkt te zijn?!
Oud 14-11-2004, 12:02
Verwijderd
@Quiana:

Ik heb weer blauwe plekken en ik heb een dikke en pijnlijke neus.
Oud 14-11-2004, 14:38
Verwijderd
Buikpijn, veeeel buikpijn. Zo kan ik toch niet leren!
Oud 14-11-2004, 14:50
I-alone
I-alone is offline
Het zal toch niet waar zijn?! Ik? Verliefd?!Waarom word ik dat zo snel? Zo goed kent hij mij niet. Zo goed ken ik hem niet. Maar hij is speciaal. Ik weet niet wat het is, maar hij heeft iets wat maar weinig mensen hebben.

Ik wil alleen niet verliefd worden, want wat heeft dat voor zin? We zijn collega's die nu een beetje een vriendschap sluiten, meer niet. Toch? We bellen alleen nog niet, we mailen, smsen en msnen. 12 december bedrijfsfeest en 6 februari wij samen naar een klassieke muziek concert (opdracht voor school). Ik kan niet wachten en ik voel me minder prettig als ik zie dat hij het met een ander meisje op het werk ook wel heel goed kan vinden. Zij mag dan een vriend hebben, maar datgene wat hij tegen mij zegt, wat hij met mij doet heeft dus geen extra betekenis. Misschien heeft het wel helemaal geen betekenis.

Ik wil niet verliefd worden, maar ik kijk nu al weer uit naar volgende week.
Oud 14-11-2004, 14:50
I-alone
I-alone is offline
Citaat:
Guusie schreef op 14-11-2004 @ 15:38 :
Buikpijn, veeeel buikpijn. Zo kan ik toch niet leren!
*over buik wrijft*
Oud 14-11-2004, 15:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Er wordt weer gepraat hier in huis...
Oud 14-11-2004, 15:43
Gothic
Gothic is offline
ik heb het leren voor vandaag opgegeven. Morgenochtend nog wat oefeningen doornemen en dan moet het goed zijn. Ik heb al een 8.8 staan, dus het komt vast wel goed...

M´n werkstuk is al op de helft .
Oud 14-11-2004, 15:46
*Speechless*
*Speechless* is offline
Ouders, wat moet je ermee?!
Oud 14-11-2004, 16:05
Daboman
Daboman is offline
Ik heb hoofdpijn en ik voel me in de steek gelaten. Anderen vangen de klappen daarvan op omdat ik de laatste tijd onredelijk reageer op mensen die zeggen dat ze het druk hebben of geen tijd hebben, maar daar geen duidelijke reden voor geven.
Oud 14-11-2004, 16:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-11-2004 @ 13:02 :
@Quiana:

Ik heb weer blauwe plekken en ik heb een dikke en pijnlijke neus.
Was jij het niet die zo graag wedstrijden wilde zwemmen?

*doet wondermiddeltje op je neus en blauwe plekken*

Auuwww, ik heb spierpijn. Pony'tje is weer gezond en het was leuk vanmiddag.
Oud 14-11-2004, 16:33
Nona
Nona is offline
Poeh. Net even een inzinking, maar het blijkt weer dat een arm om je heen wonderen kan doen. En een kusje... Of tien! Ben flieft op mn vriendje...
Oud 14-11-2004, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 14-11-2004 @ 17:29 :
Was jij het niet die zo graag wedstrijden wilde zwemmen?
Hmm en ik ben ook enorm blij dat ik het weer kan en mag, je hebt me het tegendeel niet zien of horen zeggen, toch? Alleen een gekneusde neus (kan dat?) is niet leuk. Ik smeer hem nu maar steeds in met van die Advil smeerpijnstiller, dat helpt wel iets, maar hij blijft gevoelig en pijnlijk...
Oud 14-11-2004, 17:02
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-11-2004 @ 17:37 :
Hmm en ik ben ook enorm blij dat ik het weer kan en mag, je hebt me het tegendeel niet zien of horen zeggen, toch? Alleen een gekneusde neus (kan dat?) is niet leuk. Ik smeer hem nu maar steeds in met van die Advil smeerpijnstiller, dat helpt wel iets, maar hij blijft gevoelig en pijnlijk...
Je neus kan gekneust zijn ja, je kunt hem zelfs breken.
Oud 14-11-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
I-alone schreef op 14-11-2004 @ 15:50 :
*over buik wrijft*
Ghihi, dankje

Nou, ik ben weer een beetje opgeschoten met leren. Niet dat ik er vertrouwen in heb, want toen ik de wiskunde examenopgaven ging maken snapte ik er echt helemaal niets van... Ik had welgetelt 1 onderdeel van een vraag goed.
Oud 14-11-2004, 17:07
Verwijderd
Inzinkinkje
Oud 14-11-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 14-11-2004 @ 18:02 :
Je neus kan gekneust zijn ja, je kunt hem zelfs breken.
Dat laatste weet ik, heeft CJ een keer gehad (toen hij nog klein was en ik hem nog niet kende ) en een ex-waterpolotrainster/-coach ook.
Oud 14-11-2004, 17:22
Roosje
Roosje is offline
Ik vind mezelf een lafaard... ken je dat? Dat je niks durft te zeggen als iemand wordt gepest, dat je voor diegene op durft te komen?
Oud 14-11-2004, 17:45
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Guusie schreef op 14-11-2004 @ 18:04 :
Nou, ik ben weer een beetje opgeschoten met leren. Niet dat ik er vertrouwen in heb, want toen ik de wiskunde examenopgaven ging maken snapte ik er echt helemaal niets van... Ik had welgetelt 1 onderdeel van een vraag goed.
Hier hetzelfde, ik hoop echt dat het een beetje goed gaat morgen.. maar ik heb dr weinig vertrouwen in. Mensen, morgen van 12.50 tot 14.30 uur allemaal eventjes duimen.
Oud 14-11-2004, 22:29
Chaucus
Chaucus is offline
Ik wil niet aan de week beginnen...kan het leven niet even 2 weken stilstaan, zodat ik wat dingen kan doen die ik nog wil/moet doen...en wat dingen zou kunnen doen zodat het vervolg ook beter kan worden....

En wat meer discipline opbrengen zou niet gek zijn....ik krijg zo wel een hekel aan mezelf....
Oud 14-11-2004, 23:22
Verwijderd
Weer een rampzalige week in mijn waardeloze leven voor de boeg.
Oud 15-11-2004, 09:24
Verwijderd
*doet cheerleadersdans voor zichzelf*

Een 9 voor mijn verslag!!!!
Oud 15-11-2004, 09:53
Dolores
Dolores is offline
^^ Goed zo!

Pffff ik ben zenuwachtig voor mijn wiskunde SE die ik straks heb.. en de batterijen van mn GR zijn bijna op en ik heb geen nieuwe Ennnnn ik wil m'n pws terug! Ben benieuwd of ie goed gekeurd is.
Oud 15-11-2004, 09:56
Verwijderd
@Loontjuh: gefeliciteerd!
@ Gauloises: als je er met zo'n insteek aan begint, dan zal het idd niet veel worden ben ik bang.

Ontopic: Vandaag nog een vreselijk saaie dag, morgen naar school van half negen tot zes. Dan ook eindelijk een gesprek over mijn stage, hopelijk komt daar iets zinnigs uit. Zometeen even langs school, kijken of de readers er al zijn, anders moet ik dat morgen nog doen en dan wil ik ze eigenlijk gewoon hebben plus dat het dan vast enorm druk is bij de readershop. Verder heb ik nog steeds last van m'n neus.
Oud 15-11-2004, 09:59
cyntha
cyntha is offline
Vandaag zo ontzettend moe uit mijn bed gekomen. Wordt nog een ramp om vandaag vol te houden. Slaap de laatste nachten weer eens extreem slecht. En dan belde er gisteren nacht nog iemand om 4 uur 's nacht voor de lol aan. Sliep ik eindelijk word ik weer wakker gemaakt. De huisarts zou me donderdag terugbellen heeft hij niet gedaan. Toen zou hij me vrijdag terugbellen heeft hij niet gedaan. Heb vandaag weer gebeld en hij had toen geen tijd maar zou me vanavond zeker terugbellen. Ben benieuwd.. Ik wil gewoon dat er iets gedaan wordt. Zo is het ook geen doen meer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten