Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou dat valt wel mee hoor... HET GAAT NIET OM HET UITERLIJK!!! snap dat nou eens...!!!!! het gaat erom wat je UIT STRAALT! ik heb van mn 12e tot 18e niet gezoend, ik was onzeker en wilde zo graag een keer zoenen...maar door die onzekerheid was ik afstandelijk naar jongens toe etc...en ik straalde dat gewoon uit... wat je er aan kan doen...mja klinkt misschien een beetje afgezaagd, maar misschien moet je op het internet gaan zoeken...ik heb daar toevallig mijn vriend gevonden (niet dat ik bewust op zoek ben gegaan, want heb voor hem ook gewoon met een jongen gezoend en meer ![]() maar toen kwam ik dus mijn vriend tegen....we hebben eerst gekletst op msn, later de telefoon en toen in het echt afgesproken....je leert elkaar eerst van binnen kennen en later van buiten...ik zeg niet dat ik uiterlijk waardeloos vind dat zeker niet....je partner moet wel iets uitstralen of 'iets' hebben...maar het hoeft geen brad pitt of britney te zijn, die kan je toch nooit krijgen... dus als je onzekr bent over je uiterlijk, ga surfen op internet ofzo....best leuk... p.s niet zeggen dat relaties vanuit het internet niet werken! we hebben a.s donderdag al 1 jaar... succes....
||
Citaat:
Dat is gewoon het eerste wat je aan iemand ziet. Dan kun je nog zo'n leuke uitstraling hebben, je lelijke kop (niet gericht op TS) verpest dat wel weer. Nu vind gelukkig iedereen wat anders leuk en zal ook iedereen wel ooit iemand vinden. Maar uiterlijk doet er wel degelijk toe. Je vind iemand wel of niet aantrekkelijk, uitstraling doet er ook wel toe natuurlijk, maar iemand kan nog zo'n geweldige uitstraling hebben, als ik hem niet aantrekkelijk vind kan hij opzouten met zijn uitstraling.
||
Citaat:
daarna komen de mooie vormen... en ik merk ook, dat wanneer je iemand beter leert kennen, van buiten en binnen dat hij/zij steeds aantrekkelijker/knapper wordt... ik heb het ook verkeerd gezegd...eigenlijk bedoel ik, dat het UITEINDELIJK niet om het uiterlijk draait...ik deel liever 10x mijn leven met een minder knapper iemand die lief en zorgzaam voor mij is, dan een of andere knappert die je als grof vuil behandeld en met elke chick flirt! niet voor mij! ![]()
||
Citaat:
En het idd ook zo dat, naar mate je meer met hem (of haar) omgaat hij/zij ook aantrekkelijker lijkt te worden. Leuke stofjes in je hoofd zorgen daar wel voor en als je eenmaal van iemand houdt kan hij of zij wel heel lelijk zijn voor iemand anders, maar dat jij ziet hoe mooi die gene is.
||
Citaat:
![]() *Wat een opmerkingsgave heb jij trouwens!* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *noteert als quote van de dag ![]()
||
Citaat:
Verman je, vind je zelfrespect en zelfvertrouwen(nee, ctrl+f werkt niet), en ga liever iets doen waardoor je vrienden/vriendinnen krijgt. teamsport/uitgaan/school etc.etc.etc. Good luck ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
korte enquete jongerenmarketing poetic_tragedy | 8 | 05-01-2007 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Slecht in Mannen(en relaties) :$ DO EE.B | 33 | 23-05-2005 22:48 | |
Liefde & Relatie |
15 en niets met_stom | 23 | 29-09-2004 22:57 | |
Liefde & Relatie |
doe ik iets fout? iced | 18 | 11-09-2004 22:27 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |