Advertentie | |
|
![]() |
|
(ik vin em supermooi, echt sjiek
![]() ik weet natuurlijk niet wat je juist wil zeggen maar laat me ff proberen misschien kan je wat afwisseling in je leven brengen, een groep mensen zoeken waar je totaal gek bij kan doen (scouting ofzo, in nederland wordt dat niet zo gedaan, hoor ik maar ik heb in mijn jeugdbeweging echt zalige momenten beleeft en het hield me vaak recht als ik het moeilijk had. nu kan ik ook gestood doen zonder de vksj ![]() niet letten op wat mensen van je vinden/zeggen ze weten inderdad niet waar ze het over hebben. bereknuffel; Dama -xxx-
||
![]() |
Citaat:
Ah, dankje wel. Ik heb em wel bewust hier geplaatst hoor. Ben beniewd of iemand zich er in herkent. (ik vin em supermooi, echt sjiek ) ik weet natuurlijk niet wat je juist wil zeggen maar laat me ff proberen misschien kan je wat afwisseling in je leven brengen, een groep mensen zoeken waar je totaal gek bij kan doen (scouting ofzo, in nederland wordt dat niet zo gedaan, hoor ik maar ik heb in mijn jeugdbeweging echt zalige momenten beleeft en het hield me vaak recht als ik het moeilijk had. nu kan ik ook gestood doen zonder de vksj ) niet letten op wat mensen van je vinden/zeggen ze weten inderdad niet waar ze het over hebben. bereknuffel; Dama -xxx- (ow sorry, ik weet niet hoe ik jou stukje nou ook 'zwart' krijg) Thanks, inderdaad mensen zoeken waar je je veilig bij voelt. Lekker gek doen , lachen...'t klinkt zo makkelijk he
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ja het klinkt idd gemakkelijk. je kan misschien deze zomer een jeugdkamp doen ofzo, waar niemand elkaar kent en zo nieuwe mensen ontmoeten, en met een nieuw blad eginnen bij mensen die jou nog niet kennen. of een groepje zoeken die jouw liedjes wil spelen
![]() Dat liedje heb ik ongeveer een jaar geleden geschreven. Ik kan nu voorzichtig zeggen, ik klop gelijk af op een stukkie hout, dat het beter gaat hoor. (Of in ieder geval anders.) Dan toen ik dat liedje schreef. Het ging ook niet op de eerste plaats over mijzelf, meer over wat je overal om je heen ziet gebeuren. Hmm.. misschien kunnen we met zijn alle allemaal dingen gaan verzinnen om wat aan dat gevoel te doen ![]() liefs
||
Citaat:
ben je nu boos? ![]() ![]()
|
![]() |
Ik denk dat je er wel wat mee kan doen, maar daar heb ik geloof ik al eens een dinges over geopend. Dit gaat alleen niet altijd op denk ik. Als dat gevoel zo diep in je zit, daar gaat het liedje ook over denk ik (of naja, dat weet ik natuurlijk)
Ik zal hem trouwens toch ook even bij DOP zetten. (als ik dat kan dan he ![]()
Laatst gewijzigd op 28-06-2002 om 17:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en iedereen voor jullie reacties! (Ik kan er nog steed maar eentje quoten, dus vandaar ff zo)
Laatst gewijzigd op 08-10-2012 om 13:13. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een lied maken die rijmt Verwijderd | 6 | 09-05-2011 13:43 | |
Muziek |
ik zoek een liedje J-ni | 5 | 19-03-2009 17:39 | |
Muziek |
Ik zoek een liedje...kan iemand die sturen? MiSs_LoVe_Yah | 13 | 29-03-2005 09:44 | |
Muziek |
Ik zoek een liedje SoFarFromReal | 6 | 04-12-2003 19:16 | |
Muziek |
een liedje schrijven muziekvlinder | 50 | 10-06-2003 14:26 | |
Muziek |
weet iemand een liedje. KIJK !!!! en HELp !!! zonnetje86 | 27 | 27-01-2003 16:12 |