Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat doe je met familymembers die alleen maar slechte eigenschappen hebben? Laat je ze gewoon in hun eentje op een gigantisch vijandelijk leger afstormen? Of laat je ze maar wat "rondhangen" en kinderen krijgen (met slechte ge-erfde eigenschappen)? |
![]() |
||
Citaat:
Het kan aan mij liggen, maar als ik alle familie-leden gebruik (dus veldheer/gouverneur maken) dan lijkt het sneller te gaan qua voortplanting. Wat ook helpt is je legers aan laten voeren door captains ipv generals. Als ze een veldslag winnen komt het voor dat je ze kunt adopteren. Trouwens, het lijkt me onmogelijk in al je steden een familielid te zetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook nog iets: iemand onterven is niet goed voor z'n reputatie... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dankzij hem had ik er 5 provincies bij die ik eigenlijk niet zo nodig hoefde ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of heb je het illegaal verkregen? Koop het dan gewoon, deze game is zo goed dat het het geld echt waard is.
|
Het beste deel? Graphics wel, maar er zaten (en zitten) nog wel wat haken en ogen aan de game (brug-bug bijvoorbeeld.. erg grappig om hele regimenten van de brug te zien vallen, maar niet echt als het de jouwe zijn), de interface is aan de ene kant verbeterd (linker/rechtermuis interface), aan de andere kant weer minder (je kan vrij moeilijk een heuvel opkijken, daar kan je het beste de oude camera weer voor gebruiken) en zo zijn er nog een paar dingetjes. Het grote voordeel van Rome;TW is dat het een stuk meer (maar toch nog niet helemaal) moddable is.
Daarom kan je ook erg lang met Rome vooruit, er wordt al flink gewerkt aan mods (zelf ben ik lid van een team dat een Warhammer mod wil maken). Ik heb ook een aantal guides gemaakt voor geinteresseerden: RomeUnitGuide http://www.twcenter.net/downloads/db/?mod=108 RomeTempleGuide http://www.twcenter.net/downloads/db/?mod=107 Die eerste zit al aan de 5000 downloads en de 2e op 1600.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zijn talloze mogelijken en opties. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat het doel is? Simpel, gewoon zoveel mogelijk gebieden veroveren. Lees maar nog wat meer reviews, deze game is het geld echt waard. Ik ben helemaal verslaafd aan deze game.
||
Citaat:
"Harrassen" met onagers (prachtige dingen) helpt bij mij vrijwel altijd. Dan hand-to-hand combat met elitetroepen. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen multiplayer tegen vrienden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |