Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Is het een onboard geluidskaart? Het komt wel eens voor dat Windows denkt te weten de drivers al geinstalleerd te hebben, maar uiteindelijk zijn alleen de drivers van je mobo de juiste.
|
Maar.. Kan ie de geluidskaart wel gewoon 'zien' als je in je apparaatbeheer kijkt, of nieuwe hardware wilt toevoegen? In dat geval zit ie gewoon goed en is het een software-verhaal. Dan moetje eens op de site van de fabrikant kijken of er geen vernieuwde drivers te vinden zijn?
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() naja hij is open geweest goed erin gedaan, nog steeds geen geluid.. dus ws toch een software probleem.. iemand nog tips? edit: midi doet ie het wel.. maar mediaplayer en bijv msn doet het geluid het niet.... dus software probleem.. wie kan me helpen? Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 10:11. |
![]() |
||
Citaat:
Hou oud is je PC? mss heb je namelijk ook onboard geluid, dit is net zon aansluiting als je geluidskaart maar zit wat hoger achterop. Plug daar eens op in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan zo'n onboard ding niet vinden. Die heb ik denk ik dus niet.. Ik zal eens kijken op de site van creative of er andere drivers zijn ofzo. edit: gezocht via google, hij is nu driver aan het downloaden, mss helpt dat .. Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 15:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() leg dat noges uit... waar kan je dat aan en uit schakelen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tja ik met mn windows 98 (A) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Geluid]Geen geluid na overstap naar Vista Baron Sengir | 6 | 27-06-2008 11:34 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Plotseling geen geluid meer syneck | 10 | 02-02-2006 13:54 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Geluid doet het niet meer *gaapt* | 4 | 20-05-2004 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] heeft nog geen titel... duivelaartje | 32 | 19-05-2004 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Geen Engelen Ieke | 0 | 01-02-2004 11:04 | |
Software & Hardware |
Geluids Device B@RTOLI | 2 | 24-11-2002 18:32 |