Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Koel toch? ![]()
||
Citaat:
Maar... ik wil H2 zeker lezen!!! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik wacht op hoofdstuk twee...
||
Citaat:
||
Citaat:
Duivelaartje |
![]() |
||
Citaat:
maar gewoon voor de gein....ik bedoel...we doen eht op sch00l als we ons vervelen...dus jah... en een schrijfwonder zullen we nooit worden ![]() maar dat maakt nie uit. maar ![]() ![]()
|
![]() |
nou het is ook niet bedoeld alseen goed geschreven verhaal he!
en dat oud nederlandsche gerotzooi hebben we nou ook niet bepaald zo geschreven dat je het met een kritisch oog moet bekijken... ![]() maarja.... niet bedoeld voor serieuze lezers! ![]() jullie reageren net wat te serieus ![]() maar wel bedankt voor het geniale gedeelte trouwens... ![]()
|
en het is natuurlijk weer mijn stukje dat geniaal is
![]() whehe....nee tis allemaal wel mooi.... en ja zo af en toe geniale ingevingen zijn niet verkeerd... en jah ik hoor de critics alweer...--> zo geniaalis eht nie... noujah BOEIUH.... ik ben lekker tog Bumme de Beer wether you like it or not ![]()
|
Nee Roosieh, het lijkt me niet verstandig dat er zo'n verveel-verhaaltjes-topic komt... Dat soort verhaaltjes worden maar gedumpt op onzin.
Pff... Ik vind dit echt zo slecht dat ik het haast grappig vind... ![]() "Huuuueej! Pas op voor Duivelaartje, rijdend op een grote bruine hamster, en met een knalroze speenvarken boven d'r hoofd in het rond zwaait." ![]() Duivelaar |
![]() |
||
Citaat:
Dat was Choking Duck. Volgende keer misschien iets beter lezen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() whehe....we zijn blijkbaar niet goed genoeg in het schrijven van verhalen om er een bundel van te maken.....jammer ![]() Edit: verkeerde quote ![]() ![]() maar jij ook hoor sgat.... ![]() en dus ook voor celine ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Duivelaartje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Grim |
![]() |
|
jaja...
noujah... deel 3 en 4 zijn al af....maar ik ben te lui om ze erop te zetten ik zet ze erop wanneer ik weer zin heb...en de moed heb om al jullie afschrikwekkende conmments te lezen ![]() wheheh vele lieve groetjes Bumme de beer aKa A her0-
|
|