Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ( ![]()
|
Ik wil trouwens mijn vriend elke dag zien. Als dat een keertje niet kan door andere afspraken of ziekte of whatever, dan bellen we wel een paar keer op een dag. We zijn gewoon heel erg aan elkaar gebonden. Af en toe ben ik t wel ff zat, maar nog geen 10 minuten later heb ik zoiets van: wat ben ik blij met hem, wat wil ik lekker vaak bij hem zijn, ow....
We kunnen gewoon niet lang zonder elkaar. Gelukkig hebben we dat allebei. Hij wel wat sterker dan mij. Zo is het bijvoorbeeld als ik zeg dat we elkaar echt vaak zien dat hij meteen zegt: mooi toch, fijn zo want ik hou zo veel van je... En dan knuffelt hij meteen weer. En ja, dan ben ik ook wel blij dat we elkaar zo vaak zien. Het is gewoon mn vriend, tevens mn beste vriend. (hebben btw al 14,5 maand) ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jij wilt wel een vriendin maar geen tijd voor vrij maken, nou das jouw prob. Zoek dan een meid met zelfde interresses. Kunnen jullie samen in hetzelfde eigen wereldje zitten en ervan genieten. *you're pissin' me off, my little brother...*
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik veroordeel je relatie met Sjaak niet hoor, als jullie er beiden happy mee zijn, is alles in orde. Zelf zou ik het alleen niet dermate vol kunnen houden, maar dat is mijn probleem. Geen reden om te flippen dus ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben niet sterk gebonden want ik weet zeker als er van dat gedoe zou komen van o jeetje ik zie je vandaag niet en ik wil je elke dag zien enz dat ik het dan gelijk uit zou maken, ik kan niet tegen dat benauwde gedoe ik krijg dat een brok in mn keel en dan maak ik t gewoon uit, misschien heel lullig, maar dat is nou eenmaal zo en dat weten ze bij mij altijd van te voren dus als ze dat niet kunnen accepteren: Daar is het gat van de deur.
|
![]() |
Mijn vriend en ik zien elkaar elke dag. Al bijna een jaar lang. We hebben elkaar in die tijd pas 2 avonden niet gezien.
En ja, dat gaat nu fout. Ik begin er goed genoeg van te krijgen, dus nu wil ik een paar dagen gaan schrappen. En ook 2 dagen in het weekend bij hem logeren is foute boel voor mij, ik erger me alleen maar dood. Ik begin ook het gevoel te krijgen dat ik buiten hem geen leven meer heb, dat als ik wist dat hij een vrije avond heeft en ik ook, dat ik dan bij hem moet zijn, niks anders kan doen. Het liefst zou ik hem, als ik dat zou kunnen, alleen in het weekend zien en één dag door de week, omdat we dan naar mijn vader gaan. Maar ik weet van mezelf dat ik dat dus echt niet kan. Ik wil gewoon heel graag (té graag...) bij hem zijn en leuke dingen doen. En ik weet dat ik dat liever wil dan hij. Hij kan mij best wel eens missen en bijv. met zijn vrienden gaan karten. Maja, misschien zou ik wel eens een avond naar de film willen met vriendinnen en hem daardoor niet zien, want dan heb je leuke afleiding. Of naar een (dance-) feest overdag, zoals 11 augustus in Landgraaf. Misschien dat ik dat ook wel ga doen. Vroeger had ik het altijd zo leuk tijdens het stappen met vriendinnen, kon ik me helemaal uitleven. Nu is het saai als we daar met z'n tweetjes wat zitten te wachten tot de avond om is. Hij zegt dat als ik wil gaan dansen dat ik dat gewoon moet doen, maar dat doe ik niet. Ik wil gewoon eens mijn gang kunnen gaan. En dan heb ik het niet over andere jongens, want daar heb ik geen behoefte aan, ben veel te dol op mijn vriend. Zou nevernooit ingaan op een andere jongen zijn versierpogingen. Punt. Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 10:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Het kan ook bijna niet anders, dat je het niet volhoudt om elkaar elke dag te zien, niet alleen omdat je je dan steeds meer aan elkaar gaat irriteren, maar ook omdat je, zoals je zelf aangeeft, lijkt te voelen dat je zelf geen eigen leven meer hebt, buiten je vriendje. Ik geloof er dan ook in dat het zowel voor jezelf, als voor je vriendje, beter is elkaar niet elke dag te zien. Omdat je dan nog meer lijkt te kunnen waarderen wat je hebt, want daar heb je dan de ruimte voor. Daarom ben ik van de ene kant juist blij dat ik een relatie op afstand heb, zoals Marcade en ******** ook al zeiden, omdat je dan eigenlijk gedwongen bent elkaar veel ruimte te geven. Het lijkt mij wel moeilijk trouwens om als je eenmaal gewend bent elkaar zo vaak te zien, dat te veranderen. Was het beetje leuk dit weekend?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet elke HB'er is introvert, dus is het geen feit. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ja, kzou nie weten wanneer we dat moeten doen. Misschien mogen we 't na de vakantie inleveren?? Btw: Heb een 5 voor GS, dus probably... ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 13:08. |
![]() |
|
![]() |
Och, ik zou hem ook veel te veel willen zien (nouja, wat is teveel?) Ik zie 'em nu enkel in 't weekend (en we blijven dan bij elkaar slapen). In de week chatten we op icq, af en toe even bellen als dat niet kan of een e-mailtje.
Ik vind het soms wel wat lastig hem enkel in 't weekend te zien.. maja, 't is een beetje natuurlijk vind ik (als je elkaar graag ziet). Nu, elke dag zou volgens mij niet te veel zijn. Maar als we es samenwonen zou't inderdaad kunnen dat we dan meer dingen apart zouden gaan doen in't weekend. En dat van die vrienden is niet zo'n probleem: wij gaan gewoon samen uit, meestal met zijn vrienden (intussen ook de mijne). En daarbij verwaarloos ik de mijne nie echt, want die gaan nu eenmaal niet vaak weg. En hij heeft 't ook druk met z'n diensten, ik laat hem maar, als hij dat graag doet. Wordt je daar kotsmisselijk van, van zo'n mensen? Nou zeg, niet overdrijven. Die mensen snappen dan misschien niet dat zij elkaar wel vaak kunnen missen.. en doen zij hun beklag? Naja, 't zit gewoon in de persoon, de een is zo, de ander niet.. zolang je partner hebt die er ook zo over denkt is er nie veel probleem, toch? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat gevoel heb ik ook een tijdje gehad en ik weet precies waar je het over hebt. Maar soms verkijk je je daar ook op en dat heb ik wel gemerkt. Ik dacht/vond ook dat m'n vriend te weinig tijd aan me besteedde en ik was ook bang dat het hem alleen om de weekeinden ging. Zo'n "uit het oog, uit het hart"-situatie, daar ben ik bang voor. Maargoed het is al helemaal uit m'n hoofd nu ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een afstandsrelatie, ik spreek mijn vriend wel iedere dag eigenlijk, en anders mailen we/bellen we. Maar daar moet je je niet altijd te veel van voorstellen, het is wel eens zo van: hoi, gaat het goed? met mij ook doeeeg!' we zien elkaar ongeveer een weekend per maand, soms langer.
Ik red het tot nu toe prima in deze relatie, maar wil in de toekomst wel dichter bij hem wonen of samenwonen..maar nu nog ff niet ![]()
||
Citaat:
Zulk een relatie zou ik niet aankunnen, dan zou ik helemaal gek worden...
|
![]() |
Uhm, nou we bellen meestal elke avond... en dan altijd meer dan een uur (ja, ik weet ook niet waar we het nou over hebben de hele tijd) en we zien elkaar elk weekend (afstands-relatie) maar nu in de zomervakantie (jajajajajaaah) zitten we veel meer bij elkaar. Overmorgen gaan we samen 4 dagen naar Parijs en dan 2 weken "proef-samenwonen".
We zijn best klef, ja.
|
![]() |
Dat verschilt denk ik per persoon, hoor. Ik woon al meer dan een jaar samen, maar ik geniet er nog écht van als ik mijn vriend zie, als ik iets met vriendinnen heb gedaan of ik ben bij mijn ouders geweest en ik ga naar huis, of als ik thuis ben en hem hoor thuiskomen. Het hangt ook heel erg van je eigen houding af en hoe veel energie je in je relatie blijft steken, hoe je er tegenover staat.
En bovendien: samenwonen is natuurlijk wel iets waar je aan toe moet zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Is wiet verslavend? anne-maria | 65 | 04-04-2011 19:06 | |
Liefde & Relatie |