Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2004, 19:23
Verwijderd
sinds eergister weigert mijn ipod nummers af te spelen. ik kan wel scrollen door de menu's en een nummer selecteren, maar vanaf dan loopt hij vast en dan ook echt vast. na een paar minuten gaat ie dan uit. probeer ik het dan opnieuw dan gebeurt hetzelfde

wie o wie heeft dit gehad en of kan mij helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2004, 20:47
Verwijderd
Heb je al geprobeerd om de ipod software te herstellen? In je handleiding staat hoe dat moet. Je verliest dan wel alle data op je ipod, maar het kan goed zijn dat hij het daarna weer gewoon doet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 10-11-2004 @ 21:47 :
Heb je al geprobeerd om de ipod software te herstellen? In je handleiding staat hoe dat moet. Je verliest dan wel alle data op je ipod, maar het kan goed zijn dat hij het daarna weer gewoon doet.
je bedoelt met alle data verliezen dat alle nummers eraf zijn?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:39
Verwijderd
jep dan zijn alle nummers eraf.. heb je ze er wel goed opgezet? ik heb wel eens dat ze 0kb zijn de nummers dus alleen een titel en ze niet willen afspelen. mss is dat het?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 22:44
T_om
T_om is offline
Probeer anders een opnieuw alle nummers erop te zetten met iTunes, en je iPod dan bij te werken.

Als dit ook niet werkt, dan zal je hem wel moeten resetten. Staat wel in de handleiding hoe dit moet.

Succes ermee.
Oud 11-11-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 10-11-2004 @ 22:39 :
jep dan zijn alle nummers eraf.. heb je ze er wel goed opgezet? ik heb wel eens dat ze 0kb zijn de nummers dus alleen een titel en ze niet willen afspelen. mss is dat het?
yep ik heb ze er wel goed opgezet luister al een paar maanden zonder problemen en nu ineens doet ie het niet meer
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 10:07
Verwijderd
Citaat:
ikke-eva schreef op 10-11-2004 @ 21:57 :
je bedoelt met alle data verliezen dat alle nummers eraf zijn?
Ja, je moet dan wel alle nummers erop nieuw opzetten, maar dat is een overkomelijk iets als je ipod daarna weer werkt.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 11-11-2004 @ 11:07 :
Ja, je moet dan wel alle nummers erop nieuw opzetten, maar dat is een overkomelijk iets als je ipod daarna weer werkt.
ja maar er staan voornamelijk cd's op en dat duurt wel even
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 22:03
Tiño
Tiño is offline
probeer eens op de apple site, daar staan erg veel tips voor alle modellen, mijn mini was vastgelopen na 1 dag ,maar een combinatie van ingedrukte knopjes deed alles weer werken alszijnde nieuw..
Oud 17-11-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 11-11-2004 @ 23:03 :
probeer eens op de apple site, daar staan erg veel tips voor alle modellen, mijn mini was vastgelopen na 1 dag ,maar een combinatie van ingedrukte knopjes deed alles weer werken alszijnde nieuw..
na een combi van play en menu tegelijk indrukken en daarna menu en knop van clickwheel tegelijk indrukken en tenslotte de ipod weer helemaal opgeladen deed ie het weer

thx
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 00:03
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 17-11-2004 @ 23:42 :
na een combi van play en menu tegelijk indrukken en daarna menu en knop van clickwheel tegelijk indrukken en tenslotte de ipod weer helemaal opgeladen deed ie het weer

thx
okee, das mooi
Reageren

Regels voor berichten