Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 11:16
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-11-2004 @ 21:59 :
Misschien op dit moment dat de kans bestaat dat Abramovic met hoger wapperende geldbedragen hen voor is?

In Studio Sport was vanavond het gerucht dat Ernie Stewart misschien terug komt naar Nederland en wel bij... RKC.
Ze hadden het vermoeden dat hij er was voor Kalou, zeker was het niet.

VVV schijnt ook intresse te hebben in Stewart.
Oud 15-11-2004, 11:38
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zou zonde zijn als Kalou nu al naar Chelski gaat, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ie voor hem er was.
Oud 15-11-2004, 11:56
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 14-11-2004 @ 23:08 :
Die komt niet hoor.
Dan maar hopen dat hij geneest van z'n 'kwaaltjes'...
Oud 15-11-2004, 14:17
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-11-2004 @ 12:38 :
Zou zonde zijn als Kalou nu al naar Chelski gaat, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ie voor hem er was.
Voor wie dan wel?

Het was iig een Feyenoord speler want hij zat samen met Mark Wotte in de skybox.
Oud 15-11-2004, 15:08
number9
number9 is offline
Citaat:
'Ajax hoopt op terugkeer Nwanko Kanu'

15/11/2004 8 :41

Nwankwo Kanu is dé spits waarnaar Ajax op zoek is, zo meldt De Telegraaf. De Nigeriaan moet bij de Amsterdamse club het spitsenprobleem oplossen, dat is ontstaan sinds de verkoop van Zlatan Ibrahimovic aan Juventus. Zondag bekeken Ajax-scouts hem tijdens het duel met Middlesbrough (1-2 verlies).
De 28-jarige ex-Ajacied speelt sinds dit seizoen bij West Bromwich Albion, waarvoor hij in dertien competitiewedstrijden twee keer scoorde. In Birmingham is men zeer te spreken over Kanu, die wordt geroemd om zijn toewijding en werklust.

Maar Kanu zelf zou bij The Baggies niet meer zo gelukkig zijn, omdat hij het niet eens is met het ontslag van coach Gary Megson. Sindsdien suggereren de Britse media dat er een tussentijdse transfer naar een andere Engelse club of eventueel naar Spanje in het verschiet ligt.

Megsons opvolger Bryan Robson liet vorige week nog weten niet van plan te zijn de speler te verkopen. 'We willen dat Kanu blijft. Hij is een speler met veel kwaliteit. Laat ik het zo zeggen: het zal een hele smak geld kosten voor eenieder die geïnteresseerd is in hem.'

Kanu begon zijn Europese profcarrière bij Ajax, waar hij in het seizoen 1993/94 belandde. Hij kwam 54 competitieduels in actie en scoorde daarin 25 keer.

Nwankwo
Oud 15-11-2004, 16:59
USPalermo
USPalermo is offline
trabelsi misschien naar chelsea...
Oud 15-11-2004, 17:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-11-2004 @ 15:17 :
Voor wie dan wel?

Het was iig een Feyenoord speler want hij zat samen met Mark Wotte in de skybox.
Ik zag hem ook met Van Eijden staan
Oud 15-11-2004, 17:58
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
number9 schreef op 15-11-2004 @ 16:08 :
Nwankwo
Nee dat is idd echt de spits die Ajax mist.
Oud 15-11-2004, 18:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-11-2004 @ 12:16 :
Ze hadden het vermoeden dat hij er was voor Kalou, zeker was het niet.
Inderdaad, zeker was het niet, maar daar ga ik dan wel van uit.
Oud 16-11-2004, 10:26
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
2004-11-16
Sharbel Touma naar FC Twente

Sharbel Touma (25) speelt met ingang van 1 december voor FC Twente. De Zweed komt transfervrij over van Halmstads BK en tekent in Enschede voor 2 ½ seizoenen. Het contract van Touma loopt derhalve tot medio 2007. De aanvaller speelde één interland voor Zweden en is deze week ook bij de Zweedse selectie voor het duel met Schotland.

Technisch directeur Johan Plageman is blij met de komst van Touma. “Hij is een aanvaller die tweebenig is en op drie posities kan spelen: rechterspits, nummer 10 en linkerspits. We hebben hem gehaald voor de rechtsbuitenpositie omdat wij vonden dat het elftal niet in balans was. Daar was een rechteraanvaller voor nodig, we zijn dan ook erg blij met de komst van Touma”, aldus Plageman.

Sharbel Touma speelde de afgelopen drie seizoenen voor Halmstads BK en kwam daarvoor uit voor AIK. Hij scoorde dit seizoen 10 goals in 20 wedstrijden en bracht ook nog 10 assists op zijn naam.
www.fctwente.nl

goed werk van de Plaag
Oud 16-11-2004, 12:35
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Alemmania Aachen aast op Rankovic

Het Duitse Alemannia Aachen is geinterreseerd in Vitesse-middenvelder Alexander Rankovic.

De servier is de laatste wedstrijden bekeken door vertegenwoordigers van de Duitse club. Rankovic heft normaal gesproken geen basisplaats bij Vitesse, maar door de blessure van Stijn Vreven speelde hij de laatste 3 wedstrijden in de basis als rechtsback.

Alemannia Aachen speelt momenteel in de Duitse 2de liga, maar is nog wel actief in de UEFA CUP-toernooi. Rankovic kwam in augustus 2002 naar Vitesse, maar kan sinds dit seizoen niet meer rekenen op een vaste plaats in het elftal.
Bron: Omroep Gelderland
Dit zou jammer zijn, Rankovic ideale 12e man op dit moment en vorig jaar was hij 1 van de weinige die echt goed was.
Oud 16-11-2004, 14:41
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 16-11-2004 @ 13:35 :
Dit zou jammer zijn, Rankovic ideale 12e man op dit moment
Haha, hebben jullie tenminste nog één twaalfde man
Oud 16-11-2004, 14:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2004 @ 15:41 :
Oud 16-11-2004, 17:48
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2004 @ 15:41 :
zegt de man die supporter van een club is die 2 weken terug nog helemaal stil waren
Oud 16-11-2004, 18:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-11-2004 @ 13:35 :
Dit zou jammer zijn, Rankovic ideale 12e man op dit moment en vorig jaar was hij 1 van de weinige die echt goed was.
Hij pikte wel veel gele kaarten mee wat niet als slecht punt bedoeld is hoor, maar misschien zegt het wel iets.
Oud 16-11-2004, 18:51
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 16-11-2004 @ 18:48 :
zegt de man die supporter van een club is die 2 weken terug nog helemaal stil waren
Was je er wel?
Oud 16-11-2004, 20:37
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2004 @ 19:51 :
Was je er wel?
ja ik was er zeker

Rankovic pakte idd veel kaarten, maar bijna geen domme en overdreve harde. (2x geel tegen Robben buiten gelaten)
Oud 16-11-2004, 20:37
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Peter Niemeyer tekent bij

Het contract van Peter Niemeyer is opengebroken en met een jaar verlengd. De huidige verbintenis van de twintigjarige middenvelder liep tot medio 2006, zijn nieuwe verbintenis loopt dus tot medio 2007.

Technisch directeur Johan Plageman: “Daar zijn we blij mee, het geeft rust. We kunnen rustig verder met de bouw van het team.”
Hulde
Oud 16-11-2004, 20:51
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 16-11-2004 @ 21:37 :
(2x geel tegen Robben buiten gelaten)
Tegen robben zou ik ook kaarten pakken...
Oud 16-11-2004, 20:53
Gimme more beer
Citaat:
Celtic wil N.E.C.'er Edgar Barreto

N.E.C.'er Edgar Barreto staat nadrukkelijk in de belangstelling van de Schotse kampioen Celtic. De club uit Glasgow zou Barreto al in de winterstop willen aantrekken. De Paraguayaanse middenvelder heeft nog een contract tot 2008 bij N.E.C. Hij werd eind januari van dit jaar vastgelegd. Dit seizoen speelde Barreto lang niet alle wedstrijden door de Olympische Spelen en oververmoeidheid. Momenteel is hij nog voor twee duels geschorst.

Barreto is net als Andrzej Niedzielan extern gefinancierd met de bedoeling N.E.C. sterker te maken, maar ook om met winst door te verkopen.
Dat is dan wel weer erg kut

Mocht het toch echt zo zijn, dan is het hopen dat we er dik voor vangen en een topspits + verdediger + vervangende middenvelder kunnen halen. Overigens hebben we een jongen in het tweede lopen die een bijna even vernietigende trap heeft als barreto, dus daarvoor hoeven we het niet te laten.
Oud 16-11-2004, 20:58
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2004 @ 21:53 :
Dat is dan wel weer erg kut

Mocht het toch echt zo zijn, dan is het hopen dat we er dik voor vangen en een topspits + verdediger + vervangende middenvelder kunnen halen. Overigens hebben we een jongen in het tweede lopen die een bijna even vernietigende trap heeft als barreto, dus daarvoor hoeven we het niet te laten.
\
Baretto? niet gezien tegen Vitesse
Nee serieus, ik vind het 1 vd zo niet de beste van NEC, jammer dat het er niet altijd uit komt
Oud 16-11-2004, 21:02
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 16-11-2004 @ 21:58 :
\
Baretto? niet gezien tegen Vitesse
Nee serieus, ik vind het 1 vd zo niet de beste van NEC, jammer dat het er niet altijd uit komt
Hij is wel altijd fel, heeft voetballend niet genoeg ervaring, maar beheerst alles wel redelijk tot goed. Tjah, het kan een grote worden, dat zeker. Maar Boutahar en Gentenaar zijn ook erg goed
Oud 17-11-2004, 12:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Naast Vitesse schijnt ook Groningen intresse te hebben in Bechan.
Oud 17-11-2004, 13:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-11-2004 @ 13:32 :
Naast Vitesse schijnt ook Groningen intresse te hebben in Bechan.
Twente volgt die jongen ook al meer dan een jaar maar kunnen hem niet betalen. Vitesse trouwens ook niet werd al ergens gemeld
Oud 17-11-2004, 13:24
Gimme more beer
Touma wil ook al niet naar NEC, nu hebben we Mols, Nelisse, Vennegoor of Hesselink en Lekic gehad, inmiddels wordt het wel eens tijd voor een haalbaar alternatief, anders ga ik Jack de Gier z'n voetbalschoenen teruggeven!
Oud 17-11-2004, 18:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Over transfers rond MVV dit seizoen kan ik kort zijn: er komt waarschijnlijk geen speler meer bij in de loop van dit seizoen.
Oud 17-11-2004, 21:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-11-2004 @ 19:27 :
Over transfers rond MVV dit seizoen kan ik kort zijn: er komt waarschijnlijk geen speler meer bij in de loop van dit seizoen.
We hebben Chris de Witte nog wel voor je. Mag je gratis hebben.
Oud 17-11-2004, 22:08
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-11-2004 @ 22:38 :

magistrale voetballer
Oud 17-11-2004, 22:10
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 17-11-2004 @ 23:08 :

magistrale voetballer
Als hij speelt speelt ie goed en leuk voetbal, maar die kerel is na 1 invalbeurtje alweer geblesseerd voor een paar weken/maanden dus je hebt er niks aan..

Maar ach, jullie hebben Allach..Of speelt ie al niet meer bij Twente?
Oud 18-11-2004, 12:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-11-2004 @ 23:10 :
Als hij speelt speelt ie goed en leuk voetbal, maar die kerel is na 1 invalbeurtje alweer geblesseerd voor een paar weken/maanden dus je hebt er niks aan..

Maar ach, jullie hebben Allach..Of speelt ie al niet meer bij Twente?
goed en leuk voetbal?! serieus? Heeft ie hier anders niet zo vaak laten zien, en nee Allach zit bij VVV ofzo
Oud 18-11-2004, 12:58
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-11-2004 @ 13:40 :
goed en leuk voetbal?! serieus? Heeft ie hier anders niet zo vaak laten zien, en nee Allach zit bij VVV ofzo
Ik meen het eigenlijk ook nog ja.
Er gaat veel dreiging van hem uit naar voren toe.
Maar ik hoop dat ons bestuur zo slim is en hem eruit te schoppen na dit seizoen want dan is zijn contract verlopen.

Voor Allach heb ik altijd wel respect gehad alleen jammer dat hij gewoon net niet goed genoeg is voor de ere, net als Tuhuteru, zijn goeie spelers voor de eerste maar voor de ere komen ze net wat te kort.
Oud 18-11-2004, 13:06
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-11-2004 @ 13:58 :
Ik meen het eigenlijk ook nog ja.
Er gaat veel dreiging van hem uit naar voren toe.
Maar ik hoop dat ons bestuur zo slim is en hem eruit te schoppen na dit seizoen want dan is zijn contract verlopen.

Voor Allach heb ik altijd wel respect gehad alleen jammer dat hij gewoon net niet goed genoeg is voor de ere, net als Tuhuteru, zijn goeie spelers voor de eerste maar voor de ere komen ze net wat te kort.
Dan is De Witte veranderd sinds ie hier vertrokken is maar hij was een beetje de Rahim van 2 jaar geleden
Oud 18-11-2004, 13:08
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-11-2004 @ 14:06 :
Dan is De Witte veranderd sinds ie hier vertrokken is maar hij was een beetje de Rahim van 2 jaar geleden
Rahim ken ik eigenlijk alleen maar van naam verder niet.
Oud 18-11-2004, 16:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-11-2004 @ 22:38 :
Als alles gratis is, kunnen we iedereen halen he. Dan zijn er nog betere alternatieven dan Chris de Witte.

Nee, maar ja, we halen geen spelers meer, omdat Jonker, Goumans en alle andere nieuwe gezichten van MVV de club niet meer ten onder zien gaan als gevolg van schulden en financiële problemen. Kan ik zeker begrijpen en is ook misschien beter zo. Elke euro wordt nu 5 keer omgedraaid voordat-ie uitgegeven wordt. Wanbeleid mag niet nog een keer voorkomen.

Ach ja, De Witte vond ik in zijn eerste paar seizoenen bij Twente nog redelijk goed voetballen hoor, maar hij is zo ontzettend slecht geworden, mede door zijn blessures maja hij kan beter ergens gaan ballen bij de amateurs, dan mag hij blij zijn dat hij het niveau nog aan kan.

En inderdaad, Allach zit bij VVV. En Tuhuteru bij AGH's cluppie, dat morgen tegen ons in een ongetwijfeld koude maar sfeervolle Geusselt zal aantreden.
Oud 18-11-2004, 18:13
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-11-2004 @ 14:08 :
Rahim ken ik eigenlijk alleen maar van naam verder niet.
zal je ook nooit meer over horen

'ik snap er niks van dat ik uitgefloten word!'
Oud 18-11-2004, 22:43
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
FC lijft Ajacied Becham in
GRONINGEN - FC Groningen heeft Kieran Becham van Ajax ingelijfd.

De 22-jarige Becham is een rechterspits die momenteel bij Jong Ajax speelt.Becham speelde vorig seizoen op uitleenbasis bij Sparta Groningen heeft hem een contract voor 3,5 jaar aangeboden Er moet nog wel overeenstemming met Ajax worden bereikt.

FC Groningen-directeur Hans Nijland verwacht dat Becham maandag al op de training present is in het Oosterpark.

Bron: www.rtvnoord.nl
Ik vraag me af in hoeverre dit waar is maar als het waar is zal dit een goede aankoop zijn voor mijn FC denk ik.
Oud 19-11-2004, 11:10
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
En hij kon financieel niet rondkomen met Twente en Vites
Oud 19-11-2004, 11:52
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-11-2004 @ 12:10 :
Misschien heeft Groningen dan toch een externe geldschieter, er is nog weinig duidelijkheid over eigenlijk.

Groningen hoopt verder binnenkort rond te komen met een jonge Brazilaanse middenvelder en een IJslandse verdediger die in de jeugd speelt van Arsenal.
Oud 19-11-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-11-2004 @ 12:10 :
t moet nie gekker worre met die talentjes in NL.....als je op zown jonge leeftijd toch al gaat klagen over dat je te weinig geld krijgt...
Oud 19-11-2004, 12:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 19-11-2004 @ 12:56 :
t moet nie gekker worre met die talentjes in NL.....als je op zown jonge leeftijd toch al gaat klagen over dat je te weinig geld krijgt...
idd, ze moeten toch leren van anderen. Zie (bij Twente) Van der Paar, koos voor het geld van Fenerbahce, kwam niet aan spelen toe, kreeg geen salaris meer > kon nergens meer aan de bak > kwam op amateurbasis ergens in Belgie terecht > weegt nu 100 kilo en is afgekeurd bij de Graafschap 8-)
Als hij gewoon bij Twente getekent had dan had ie nu zelfs bij een betere club dan Twente gezeten. Technisch geweldig alleen een rare jongen (en blessuregevoelig)

om zomaar ff een geval te noemen, zelfde vorig jaar natuurlijk met Gakhogidze, die nu toch wel graag terug wil komen.
Oud 19-11-2004, 12:08
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ja maar dat weten we nu toch wel dat zelfs de jonge jongens al niet meer voor weinig willen voetballen?
Ik denk trouwens niet dat hij bij Groningen niet veel meer zal verdienen als dat Twente heb geboden heeft want financieel zijn er denk ik een hele boel club's hetzelfde, die hebben niet veel geld.
Maar het is opzich wel belachelijk idd als een jonge speler alleen maar veel wil verdienen.
Aan de andere kant gaan we volgend jaar naar een nieuw stadion misschien dat dat toch ergens mee werkt in de beslissing van zo'n speler, maar ik kan net zo goed uit m'n nek lullen.

Feit is dat onze voorhoede nu redelijk oke is.
Oud 19-11-2004, 12:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2004 @ 13:08 :
Ja maar dat weten we nu toch wel dat zelfs de jonge jongens al niet meer voor weinig willen voetballen?
Ik denk trouwens niet dat hij bij Groningen niet veel meer zal verdienen als dat Twente heb geboden heeft want financieel zijn er denk ik een hele boel club's hetzelfde, die hebben niet veel geld.
Maar het is opzich wel belachelijk idd als een jonge speler alleen maar veel wil verdienen.
Aan de andere kant gaan we volgend jaar naar een nieuw stadion misschien dat dat toch ergens mee werkt in de beslissing van zo'n speler, maar ik kan net zo goed uit m'n nek lullen.

Feit is dat onze voorhoede nu redelijk oke is.
Of dat ie bij jullie verzekerd is van een basisplaats? Nouja maakt me ook weinig uit, ik wil wel eens zien wat onze nieuwe rechtsbuiten Touma er van gaat maken van de kwaliteiten van Bechan ben ik wel op de hoogte
Oud 19-11-2004, 12:19
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-11-2004 @ 13:16 :
Of dat ie bij jullie verzekerd is van een basisplaats? Nouja maakt me ook weinig uit, ik wil wel eens zien wat onze nieuwe rechtsbuiten Touma er van gaat maken van de kwaliteiten van Bechan ben ik wel op de hoogte
Nee op dit moment niet iig.
Ik bedoel, kijk hoe we de laatste paar wedstrijden hebben gespeelt.
We scoren veel, we winnen, we spelen leuk voetbal.
Hij zal op de plek komen van de in mega vorm verkerende Krstev komen anders zou ik het niet weten.
Maar dat laat ik lekker aan de trainer over, ik heb er steeds meer vertrouwen in.
Oud 19-11-2004, 12:25
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Witte en Groningen gaan uit elkaar

19/11/2004 11:57

Chris De Witte en FC Groningen gaan aan het einde van dit seizoen uit elkaar. De club en de aanvaller hebben besloten het contract, dat komende zomer afloopt, niet te verlengen.
De 26-jarige De Witte maakte medio 2003 de overstap van FC Twente naar FC Groningen. Deze transfer kwam tot stand via een spelersruil, waardoor Mohammed Allach bij de Enschedese club belandde.

In de vorige competitie mocht De Witte nog 24 keer meespelen, maar dit seizoen maakte coach Ron Jans slechts twee keer gebruik van de Belg. De geboren Antwerpenaar kampte met enkele blessures.
Die zien we nooit meer te-rug!
Oud 19-11-2004, 12:44
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Oud 19-11-2004, 15:31
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2004 @ 13:25 :
Die zien we nooit meer te-rug!
Ik vond em altijd wel een coole speler, jammer dat ie t bij Groningen niet echt kon waarmaken.
Oud 19-11-2004, 15:33
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Feyenoord is druk:

"Club Brugge is bezig om Thomas Buffel aan te trekken. De Belgische international liet Feyenoord deze week weten definitief niet in te gaan op de onlangs gedane contractaanbieding. Club reageerde direct en sprak inmiddels al met Buffels zaakwaarnemer, Paul Courant.

Feyenoord gaat met Emil Hallfredsson praten over een contract. De IJslandse vleugelspeler van FC Hafnarfjördur maakte deze week een goede indruk tijdens de trainingen. Mede door de belangstelling van een groot aantal andere clubs, zoals Tottenham Hotspur en Everton, willen de Rotterdammers zo snel mogelijk zaken doen met Hallfredsson. "

www.vi.nl
Oud 19-11-2004, 16:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 19-11-2004 @ 16:31 :
Ik vond em altijd wel een coole speler, jammer dat ie t bij Groningen niet echt kon waarmaken.
Hij was als maar geblesseerd, er staat wel dat ie 24 wedstrijden heeft gespeelt maar volgens mij zijn dat op 2 wedstrijden na allemaal invalbeurten.
Oud 19-11-2004, 16:08
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Chris de Witte ziet er voor de buitenstaander op Studio Sport uit als een redelijke voetballer met een goede techniek, dit komt omdat ie in een wedstrijd altijd (dat is écht altijd) eerst een mannetje wil passeren voordat ie verder iets doet. Dit lukt hem dan 1 keer van de 20 en dat zie je dan op tv. Hij heeft verder geen geweldige voorzet voor een linksbuiten, verdedigt nooit mee, heeft geen doorzettingsvermogen, geen scorend vermogen, geen geweldige snelheid, alleen een grote onvoorspelbaarheid (wat hem ook tegenwerkt) en een redelijke techniek, bovendien is hij erg blessuregevoelig en rendeert alleen in een team dat goed loopt
Oud 19-11-2004, 16:19
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-11-2004 @ 17:08 :
Chris de Witte ziet er voor de buitenstaander op Studio Sport uit als een redelijke voetballer met een goede techniek, dit komt omdat ie in een wedstrijd altijd (dat is écht altijd) eerst een mannetje wil passeren voordat ie verder iets doet. Dit lukt hem dan 1 keer van de 20 en dat zie je dan op tv. Hij heeft verder geen geweldige voorzet voor een linksbuiten, verdedigt nooit mee, heeft geen doorzettingsvermogen, geen scorend vermogen, geen geweldige snelheid, alleen een grote onvoorspelbaarheid (wat hem ook tegenwerkt) en een redelijke techniek, bovendien is hij erg blessuregevoelig en rendeert alleen in een team dat goed loopt
Zal allemaal best, zet em dan in een goed lopend team.

Maar goed, ik vind hem wel een coole knakker, mag toch...

Regels voor berichten