Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 17:50
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Hey hallo allemaal !! ik heb nu op het moment chello ! we gaan ermee stoppen !! het zal wel moeten want we gaan tv via upc stoppen en dan moet internet ook sowieso stopppen !! maar oke dus hij gaat stoppen over een paar dagen !! en ik ben op zoek naar een andere goede provider !! maarja ik moet dan toch nog wel zo'n 2 maandjes wachten als ik gebeld heb dus dan heb ik 2 maanden geen internet !! maar oke mijn vraag is dus !! ik houd heel erg met pc's te werken en ik ga later ook de informatica in !! maar welke dingen moet ik nou allemaal weten !! waar moet ik verstand van hebben allemaal ? Ik bedoel zeg maar bv ms-dos, ftp, html programmeren enz maar kan iemand me helpen dus ik heb otch over een 5 dagen geen internet meer !! en dan wil ik dus allemaal dingen leren zoals html !! enz Maar oke mijn hoofdvraag is waar moet ik allemaaal verstand van hebben ? ik kan al wel met windows werken en ftp's ook een eigen server maken !! oja ik heb nog geen verstand van linux !! moet ook nog, dus ik dacht in die 2 maanden dan ga ik maar een beetje leren en oja als je zegt van.: html bv kan je dan ook een url geven met de tutorial ervan !!! plz zouden jullie me kunnen helpen !!!!! Ik wil gewoon alles weten al die zoo van asp php enz weet niet eens wat het is maarja !! en oja als jullie mij een url geven dan zou ik het fijner vinden als het in het nederlands is !! en als je geen url hebt kijk ik zelf wel ff!! Ik hoop dat ik duidelijk ben overgekomen !!
Oud 23-01-2002, 17:58
Verwijderd
nee niet duidelijk, scheelt veel asl eje enters gebruikt al, maar snap je verhaal half..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:59
Verwijderd
Nog een keer, maar nu l-a-n-g-z-a-m-e-r
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:07
boejjuh
boejjuh is offline
volgens mij wil hij dit:
hij heeft 2 maanden geen internet, en wil nu alles over poeters en programmeren gaan leren, odmat ie niet kan internetten..

ga naar je bieb en zoek op:
programmeren
java
visual basic
c
c++
cgi
php
mySQL
progreSQL
asp
html
assembler
windows
linux
beos
netwerken
beveiliging
hacken

etc, de computer termen dus, zul je vast wel een paar jaar zoet mee zijn
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:10
apeldoorn
apeldoorn is offline
Cursus uit de bieb:

"Hoe leer ik schriftelijk communiceren" is opzich ook geen slechte zet....
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:20
Napoleon14
Napoleon14 is offline
NOu !! jammer dat je het niet hebt begrepen !! maar oke ... ! nou kijk over een paar dagen stopt mijn internet !! en ik ga een andere bestellen dat duurt toch nog wel heel erg lang voordat het eris !!

dus ik dacht ik ga maar html leren !! maar mijn vraag is zijn er nog meerdere dingen die ik moet weten !! niet moet maar gewoon ! Want ik wil alles weten !! Zoals bv : linux, ftp server, ms-dos, programmeren,html, asp,php, flash ofzo en al die zooi !! Welke dingen moet je allemaal weten !!?? OM gewoon 'The Freak'Te zijn ? Want ik wil namelijk later richting informatica in !! en dus dacht ik als ik nou al alles weet heb ik er later minder moeite mee !! dus tja .. het klinkt raar maar welke dingen zijn belangrijk waar moet ik verstand van hebben !! als je zegt van het is wel belangrijk dat je verstand van html hebt zou je me dan ook een url geven die in het nederlands is !! zoneit dan kijk ik zelf wel ff !! een tutorial bedoel ik dan !! omdat ik me dus ga vervelen en geen internet heb dacht ik, ik ga maar veel tutorioals lezen !!
Oud 23-01-2002, 18:23
apeldoorn
apeldoorn is offline
Volg ook eens een cursus!!:

"Hoe gebruik ik functioneel leestekens!!"

Het is maar even dat je het even weet!! Okay!! Goedzo!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:34
F10®!@n
F10®!@n is offline
You've got to be kidding!

Of je bent gewoon echt gestoord

Ik ben iig niet van plan te antwoorden op iemand die !! ipv elk ander leesteken gebruikt
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:46
Verwijderd
Goed !! Ik raad je dus aan !! om gewoon veel boeken te lezen !! en eerst eens te gaan bedenken wat je allemaal wil !! En wat voor studie je misschien gaat doen!!

Sorry... maar maak nou eens een normaal verhaal, waarin je duidelijk uitlegt wat je wilt. Volgens mij wil je alles in 2 weken leren, dus alle programmeertalen, alles over computers, dus 2 weken zonder internet en een gigantische nerd worden
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:47
Napoleon14
Napoleon14 is offline
hahahahah nou sorry man ik ben al niet zo goed in interpunctie maar ff serieus ik meen het. kan iemand mijn vraag beantwoorden dan.
Oud 23-01-2002, 18:49
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Citaat:
boejjuh schreef:
volgens mij wil hij dit:
hij heeft 2 maanden geen internet, en wil nu alles over poeters en programmeren gaan leren, odmat ie niet kan internetten..

ga naar je bieb en zoek op:
programmeren
java
visual basic
c
c++
cgi
php
mySQL
progreSQL
asp
html
assembler
windows
linux
beos
netwerken
beveiliging
hacken

etc, de computer termen dus, zul je vast wel een paar jaar zoet mee zijn
Juist dit bedoelde ik. oke dan man thxxxxxxx
Oud 23-01-2002, 18:53
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Citaat:
henri schreef:
Goed !! Ik raad je dus aan !! om gewoon veel boeken te lezen !! en eerst eens te gaan bedenken wat je allemaal wil !! En wat voor studie je misschien gaat doen!!

Sorry... maar maak nou eens een normaal verhaal, waarin je duidelijk uitlegt wat je wilt. Volgens mij wil je alles in 2 weken leren, dus alle programmeertalen, alles over computers, dus 2 weken zonder internet en een gigantische nerd worden

Ja zoiets 2 maanden minimaal. dus ik wil gewoon 'The Nerd ' worden ohja en nog iedereen bedankt voor jullie reply's.
maar hebben jullie ook nog sites zoals bv www.leren.nl waar je allemaal tutorials vandaan kan halen jaja utfs ( use the fucking search )
Oud 23-01-2002, 20:04
micha
micha is offline
Citaat:
Napoleon14 schreef:
jaja utfs ( use the fucking search )
als je dat weet, waarom vraag je het dan toch hier?
Oud 23-01-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Napoleon14 schreef:
Ja zoiets 2 maanden minimaal. dus ik wil gewoon 'The Nerd ' worden ohja en nog iedereen bedankt voor jullie reply's.
maar hebben jullie ook nog sites zoals bv www.leren.nl waar je allemaal tutorials vandaan kan halen jaja utfs ( use the fucking search )
om 'The Nerd' van de kals te zijn is dus NIEt relaxt hoor..

Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 13:08
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
om 'The Nerd' van de kals te zijn is dus NIEt relaxt hoor..

nee indd. Komen ze allemaal dingen aan je vragen willen ze allemaal digen weten. Waar veel uitleg voor nodig is enzo.

sc6

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten