Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat jij nu hebt gemaakt het een "topic". Maar verder ontopic; Daarom moet je naast je verkering ook altijd je eigen leven houden. Het is absoluut GEEN argument om te zeggen dat je nooit de kans hebt gekregen leuke mensen te leren kennen en vrienden te maken omdat je verkering had. JE hebt er blijkbaar zelf voor gekozen geen mensen te leren kennen, omdat je bij je vriend(in) wilde zijn. Uitgaan kun je ook alleen, want je bent dan niet alleen, er zijn genoeg mensen om je heen en raakt vanzelf wel in een gesprek waarschijnlijk. Je kan nieuwe mensen zoeken via verenigingen of zelfs op het internet (contact gezocht op dit forum (niet topic) bijvoorbeeld). Dat dat meisje niet elke week wil is niet zo gek, probeer van die paar keren dat ze wel wil, het beste er van te maken. Je gaat soms blijkbaar toch, dat is al een stap verder dan helemaal niet uitgaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar vanzelf? Nee! Je moet echt wel een gesprek beginnen anders zit je de hele avond zo van " ![]() Tegen Melissa zelf zou ik willen zeggen, zoek gewoon eens wat nieuwe mensen of juist oude kennissen op. Vooral bij oude kennissen heb je nog wel s behoorlijk wat bij te praten (ik ken het. Ik dam altijd op maandag en normaal ben ik daar voor 11 uur wel weg. Toen we tegen een team met oude vrienden erin moesten werd het opeens 12 uur). Bij nieuwe mensen moet je gewoon de andere nieuwelingen opzoeken.
Laatst gewijzigd op 17-11-2004 om 22:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en omfg LOL >_< Das precies wat ik aan het doen ben! niet handig duz.. http://gunbound.net
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #97 Verwijderd | 494 | 26-05-2007 16:31 | |
Liefde & Relatie |
Wat ga je met valentijnsdag doen? Ruby | 225 | 14-02-2006 16:51 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je liever met en wat zonder vriend/vriendin ZerO | 23 | 28-04-2004 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Uitgaan zonder vriend(in) Verwijderd | 38 | 13-06-2003 18:24 | |
Seksualiteit |
Zou jij meer dan 6 maanden zonder sex kunnen? anonieme_teddybeer | 36 | 29-03-2003 16:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vrij laten jij en je partner elkaar? )Vampje( | 27 | 04-06-2002 11:05 |