Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op zondag 30 juni geeft de Duitse band Rammstein een concert in het
Gelredome in Arnhem. Voordat zij in hun kostuums en met make-up het podium zullen betreden en Arnhem op zijn grondvesten laten daveren spelen er twee special guests op datzelfde podium. Als eerste zal de Amerikaanse band Queens Of The Stone Age het publiek opwarmen. De band komt voort uit Kyuss en dit jaar komt hun derde album uit. Daarna zal Neerlands trots Within Temptation het stokje overnemen. Hun album Mother Earth staat al 33 weken in de album top 100 en staat momenteel op nummer 9. Er zijn nog kaarten verkrijgbaar voor Rammstein + Within Temptation + Queens of the Stone Age door Ticketservice via de grotere postkantoren, VVV's, GWK's, 0900-3001250 (0,45 ctpm), http://www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tijdens DP stond ik in de rij te wachten om naar binnen te mogen... Helaas pindakaas!
WT vond ik niet eens zo heel slecht hoor! Vorige week op Waldrock vond ik ze een stuk slechter! Dus dat beviel mij eigenlijk wel goed, ondanks dat ik er geen ene reet van zag... Jah, dan zit je in het verkeerde vak he? ![]() ... en daarom ben ik daarna maar snel helemaal naar voren op de tribune gesneakt! ![]() Het viel mij helemaal niet tegen, vond het zelfs erg leuk! Terwijl ik niet eens zo'n Rammstein fanaat ben he. Die anderhalf uur waren zo voorbij, beetje langer zou wel leuk geweest zijn, maar toch zeg ik Rammstein live? --> ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vette fotos
ik was er ook, zat op de tribune recht tegenover het podium, zag dus niet veel. DP vind ik wel meevallen alleen beetje eentonig..op Ozzfest had ik ze ook al even gehoord en toen kon het me ook niet echt boeien WT was best wel mooi alleen ook wel een beetje van hetzelfde, en de liedjes werden lang uitgerekt rammstein vond ik wel cool, met dat vuur enzo en de lichten, ik ken niet veel nummers, ik heb alleen de cd Mutter... maar het was een coole show enzo ook al ben ik niet zo'n rammstein fan ofzo ik heb het wel naar mn zin gehad Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 21:12. |
![]() |
|
Dreadlock Pussy: niet veel van meegekregen speelden wel aardig geloof ik maar de muziek boeit me nie echt.
Within Temptation: speelden niet eens zo slecht maar de muziek boeit me totaal niet maar kstond toen al wel redelijk vooraan. Rammstein: überduchtig ![]() Mein Herz Brennt Links 2 3 4 Sehnsucht Feuer Frei Rein Raus Mutter Adios Zwitter Weisses Fleisch Asche Zu Asche Du Hast Bück Dich Engel -encore- Rammstein Sonne Ich Will -encore- Stripped die eerste 11 nummers speelden ze echt zonder iets te zeggen aan 1 stuk da was wel ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 18:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik was er ook. Rammstein was echt vet.
Dp vond ik opzich best goed spelen. Het is alleen niet mijn stijl muziek. Wt speelde ook goed maar dat vind ik echt helemaal niks. Rammstein was zeer kewl. Op het veld had iedereen dat laatste nummer wel meegekregen. Toen de lichten aangingen ging iedereen weg. waarschijnlijk heb jij hem ook wel gezien. Eerst dacht ik dat het na Ich Will afgelopen was, omdat daar op het laatste veel vuurwerk was. Daarna speelden ze bijna meteen het laatste nummer.
||
Citaat:
||
Citaat:
^_^
|
![]() |
Mein Herz Brennt
Links 2 3 4 Sehnsucht Feuer Frei Rein Raus Mutter Adios Zwitter Weisses Fleisch Asche Zu Asche Du Hast Bück Dich Engel -encore- Rammstein Sonne Ich Will -encore- Stripped wat d8 je dan van: HALLELUJAH!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|