Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Rustige benadering van mensen. Sociaal. Iemand die niet snel boos wordt. Overwicht. Goed uit z'n woorden kunnen komen. Dat soort eigenschappen.
||
Citaat:
De persoon zal jou aanvallen met: jongeren zijn makkelijk beïnvloedbaar, dus ze zijn zo over te praten om mee te doen. Waarom jij kan antwoorden: dat jongeren makkelijk beïnvloedbaar zijn klopt, maar dat betekent ook dat ze makkelijk te beïnvloeden zijn wanneer iemand van dezelfde leeftijd hen aanspreekt over hun gedrag. En het feit dat jongeren toch niet zullen luisteren omdat er weinig macht in het spel is: alles is beter dan niets. Het alternatief is totaal geen controle, daar er niet genoeg agenten zijn. Een jongere als controle is daarom beter dan niets. Bovendien kan de persoon wel makkelijk signaleren dat er iets aan de hand is en op die manier iemand mét macht (politie) inschakelen om te komen helpen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Weet je wat ik dan zou doen? hard lachen en doorgaan, of misschien naar een straat verder gaan en DAAR verder gaan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
In Utrecht-West is er al jeugdpolitie / surveillance.
![]() ![]()
|
|