Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2004, 11:48
kopspijker87
kopspijker87 is offline
Hey allemaal,

ik ben heel erg verliefd op een meisje...
en via vriendinnen was ik erachter gekomen dat ze mij ook heel leuk vond maar nog niet verliefd was, dus ik vroeg d'r mee naar de bios en dat leek d'r heel leuk!
dus ik stuurde gister een smsje hoe we dat vandaag zouden doen voor de bios, alleen kreeg ik 's avonds van een vriend te horen dat ze helemaal geen zin meer had en dat ze maar een smoes zou verzinnen zodat ze niet hoefde te gaan...
Weet iemand wat ik hier onder moet verstaan? Wil ze me gwn niet of wat dan ook?

ALVAST BEDANKT!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2004, 11:56
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik zou haar maar eens opbellen, kijken wat ze zegt. Als ze met een smoes aankomt zeg je wat je hoorde van je vriend, kijken wat ze zegt.
Als ze zegt dat t bullshit is moet je zelf kijken wie je gelooft, hem of haar.
Kies je hem, zeg je, ik geloof je niet, go to hell als je me niet wil.
Kies je haar, zeg je, ok schat, no prob, gaan we gewoon een andere keer. Dikke kus, doei. xxx

En klaar is Kopspijker87.

1tip, ga niet blindelings op je makkers af, ze kunnen je soms naaien omdat ze zelf achter t meisje aanzitten of omdat ze je simpelweg wat willen kloten. Altijd ook met t meisje praten en dan zo neutraal mogelijk, niet laten merken dat je al iets van het verhaal van een makker heb gehoord, werkt nooit, trust me.
Oud 21-11-2004, 11:57
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Opbellen om een datum af te spreken, als ze toevallig alle komende dagen wat te doen heeft wil ze niet, anders wel, of ze wist gewoon geen smoes te verzinnen voor alle dagen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 12:22
stout!
stout! is offline
Hoe kwam jouw vriend aan die informatie? En hoe heeft zij gereageerd op jouw smsje?

In principe vind ik dat je je vrienden zou moeten (kunnen) vertrouwen, maar ik ken jouw vrienden niet.
Als dat meisje heeft gezegd dat ze het leuk vond om met je naar de bioscoop te gaan en het ook niet om een rare reden afzegt, zou ik je niets aantrekken van de verhalen van je vriend.
Als ze het wel afzegt, zou ik haar vragen of ze sowieso wel met je naar de bioscoop wil. Maar waarom weet jouw vriend meer dan jij?
Oud 21-11-2004, 13:01
ilse
ilse is offline
Citaat:
stout! schreef op 21-11-2004 @ 13:22 :
Hoe kwam jouw vriend aan die informatie? En hoe heeft zij gereageerd op jouw smsje?

In principe vind ik dat je je vrienden zou moeten (kunnen) vertrouwen, maar ik ken jouw vrienden niet.
Als dat meisje heeft gezegd dat ze het leuk vond om met je naar de bioscoop te gaan en het ook niet om een rare reden afzegt, zou ik je niets aantrekken van de verhalen van je vriend.
Als ze het wel afzegt, zou ik haar vragen of ze sowieso wel met je naar de bioscoop wil. Maar waarom weet jouw vriend meer dan jij?
inderdaad, waarom weet die vriend dat? en kan je hem daarmee vertrouwen??
Oud 21-11-2004, 13:33
kopspijker87
kopspijker87 is offline
hij vertelde het gwn neutraal...
hij heeft zelf ook een vriendin, en ik ken hem lang genoeg om hem te vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 14:17
filia dei
filia dei is offline
Eeehm... vraag 't aan haar zelf. Kinderen zeggen dat ze je wel leuk vind, kinderen zeggen dat ze je niet leuk vind. Ze zal 't zelf wel 't beste weten lijkt mij!
Mijn vrienden hebben me ook 'n jaar lang wijsgemaakt dat de jongen waar ik verlieft op was 'n hekel aan me had. Tot hij daar op gegeven moment achter kwam en vroeg hoe ik er bij kwam dat hij een hekel aan me zou hebben etc... en of hij dat niet zelf zou mogen beslissen etc... en nu hebben we verkering dus
Oud 21-11-2004, 15:26
Verwijderd
wat smste zij dan als 'smoes'?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 15:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
kopspijker87 schreef op 21-11-2004 @ 14:33 :
hij vertelde het gwn neutraal...
hij heeft zelf ook een vriendin, en ik ken hem lang genoeg om hem te vertrouwen.
Ik vroeg niet hoe hij het vertelde, ik vroeg hoe hij aan die informatie kwam.
En als je die vriend vertrouwt, mag je inderdaad aannemen dat het meisje jou echt niet ziet zitten. Jammer.

Wat wilde je nou precies van ons weten?
Oud 21-11-2004, 15:54
kopspijker87
kopspijker87 is offline
ik weet nu precies wat er aan de hand is!!!
een meisje had allemaal dingen over me lopen zeggen waardoor zij een totaal verkeerd beeld van me kreeg, maar dat is nu gelukkig bijgepraat.
nu alleen morgen nog ff met die andere praten!!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
kopspijker87 schreef op 21-11-2004 @ 16:54 :
een meisje had allemaal dingen over me lopen zeggen waardoor zij een totaal verkeerd beeld van me kreeg, maar dat is nu gelukkig bijgepraat.
oh dan klinkt het wel als een intelligente meid ze gelooft alles wat mensen tegen haar zeggen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 21-11-2004 @ 16:56 :
oh dan klinkt het wel als een intelligente meid ze gelooft alles wat mensen tegen haar zeggen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:34
Multilot
Multilot is offline
Dat je daar dan nog energie in gaat steken...
Oud 21-11-2004, 21:43
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Misschien moet je haar batsen, net als Timz...

Nee ok, praat met r, er is vast een verklaring voor, waarschijnlijk vind ze je zelf leuk ofzo.
Oud 22-11-2004, 10:56
Shitonya
Shitonya is offline
vraag het haar en niet via via
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 11:10
stout!
stout! is offline
Citaat:
Wat ben ik blij dat ik van de middelbare school af ben. Of in ieder geval van dit soort gezeik van wie-zei-wat-tegen-wie .

Waarom zou je nog met die ander willen praten als die allemaal nare dingen over jou zegt?
Oud 22-11-2004, 11:39
Verwijderd
als ze ineens niet meer wil, vind ik dat ze wel even mag laten weten waarom niet.. maar eerst aan haar vragen of ze nog wel wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten