![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En - meiden die zich niet verzorgen - meiden die geen manieren hebben - super ge-emancipeerde meiden die zelfs gaan bitchen als je een deur voor ze openhoud - meiden die zich mooier vinden dan ze zijn - meiden die weten dat ze super knap zijn en zich er ook naar gedragen - meeloop-meiden (mijn vriendin doet dit en dit dus ik ook etc) - lelijk gebit - lelijke nagels - vet haar Okok, misschien ben ik kieskeurig maja, zo ben ik nou eenmaal. En zeg nou zelf wie zou uitgaan met iemand die al die dingen wel had en deed... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn vaak die gezettere types met kort haar, dikke armen .. oeii ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik knap op mensen af die niet over bepaalde gebreken heen kunnen kijken, die niet begrijpen dat je soms moet leren leven met iemand. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ben je helemaal niet ambitieus? Wil je echt nergens heen? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen. Ik zie ambitieus ook echt in de breedste zin van het woord; het hoeft niet te betekenen dat je een enorm goede baan wilt krijgen en bakken met geld wilt verdienen, maar wel dat je iets wilt doen met je leven en niet 50 jaar op dezelfde bank blijft hangen. Ik zou niets kunnen hebben met iemand zonder drijfveer of levenslust.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar...ambitieus...enkel op korte termijn misschien. Drijfveer en levenslust heb ik vaak iets te weinig van, aangezien ik vaak het nut van dingen niet inzie, kort gezegd, zonder uit te wijden. Sommigen van mijn vrienden zeggen inderdaad dingen zoals "Ik wil later veel geld verdienen, ik wil ingenieur worden" of "Ik wil stoppen met studeren en geld verdienen in het bedrijf van...", of om het niet op geld alleen te houden, "Ik geef mijn auto aan mijn vriendin binnen 5 jaar"...en dat uit de mond komende van iemand die een relatie heeft van 6 maand. Ik bedoel, dat soort dingen, dat vind ik gewoon "een tikkeltje" naďef. Ik studeer bv helemaal niet met het oog op de toekomst, maar uit intresse, het enige wat misschien zou kunnen uitgaan voor mijn drijfkracht. Ach ja, beetje vaag om steeds voorbeelden aan te halen, maar hopelijk vat je er iets van.
||
Citaat:
-mannen die geen pizza lusten -die nu weer dit vinden en dan weer dat -de alles afzeiken -mij claimen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
wat mij kan ergeren... ohw das best een lijst denk ik..
domme jongens jongens zonder stijl (niet dat hij merkkleding moet dragen, maar gewoon leuk, verzorgt, bij de tijd) als hij verlegenheid/onzekerheid uitstraalt als hij drie meisjes tegelijk probeert te versieren als je geen gesprek kunt voeren als hij té beschaafd/beleefd is als hij zwak uit zijn nek lult... als hij mij commandeert als hij denkt dat ik voor hem ga koken/strijken/stofzuigen/kamer opruimen: als ik een loophondje moet spelen dus jongens die meisjes zien als gebruiks bezit.. jongens die denken dat meisjes sm geil en/of grappig vinden oversexte jongens... ohw dit wordt wel een erg lange lijst.. maar dit is het zo ongeveer.. ![]() gelukkig heb ik DE perfecte vriend, op 1 dingetje na ![]() ![]() ohwjah, jongens die de vriendin slaan !!!! dat is het belangrijkste! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
*knapt af op:*
-Overdreven Alto's -Zichtbare strings -Onverzorgdheid -Stoerdoenerij -Bier zuipers -Mensen die vinden dat ik geen lak mag dragen -Antilliaanse vrouwen -Te oud uiterlijk -Te veel make-up -Wannabees -Beterweters -Dikke mensen -Sletten -Mensen die vinden dat ik carriere moet gaan maken -Workaholics -Luie mensen -Roken + blowen -Andere drugs -Ongevoeligheid -Kort stekelhaar -Hanekammen -Mensen die niet kunnen lezen -Pestkoppen -Mensen die niet van soaps houden de lijst is nog langer, maar ik moet helaas zo weg ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een hele lijst, maar bij behoorlijk wat punten wil ik bij een erg leuk persoon nog wel eens wat tolerantie vertonen, maar dan zit er meestal toch wel een 'maar' aan, anyway:
* Kettingroker * Overmatig drankgebruik * Onverzorgd uiterlijk * Kortzichtig/te arrogant/erg egoďstisch/TE impulsief * Slechte adem/lelijk gebit * Extreem overgewicht * Enkel op uiterlijk vallend * Geen/weinig mensenkennis * laag IQ|EQ/weinig diepgang * Foutieve Spelling/het niet kunnen spreken van correct Nederlands * Kleine woordenschat * Zich anders gedragen in het bijzijn van z'n vrienden * Het hebbend over zijn Chick/mokkel/sma/Girliejj/slet/dush * Geen ambities * Geen levenslust * Een denker/niet initiatiefnemend (doe ik zelf namelijk ook weinig, dus dat zou niet gaan werken) *Mijn sport niet weet te tolereren (fulltime paardenbiz) en mij laten kiezen tussen mijn paarden of hem * Extreem rechts * Playerig verleden * Een type dat elke week persé uitwil (uitgaan is leuk, maar ben zelf toch meer een huismusje ![]() * Een 'te' onzekere jongen * Geen opleiding * Afhankelijk/onzelfstandig (ik heb het niet zo op de mama hou m'n handje vast types) * Politiek correct * niet met mes en vork kunnen eten ![]() * kort stekelhaar (scheer het er dan maar helemaal af ![]() * Wanneer hij geen sarcasme begrijpt * Geen humor heeft * Geen serieus gesprek mee valt te voeren * Hij mensen niet in hun waarde laat * Zich snel aangevallen voelt * Mij elk contact met normale vrienden ontneemt/verbied of mij beperkt met het 1 of ander, op welk gebied dan ook * Agressief Ow, en ik heb het niet zo op de mannelijke vorm van de breezerslet; ![]() [edit: shit dies wel erg lang geworden ![]()
Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 12:52. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
afknapper? Fleurop | 17 | 06-07-2003 13:56 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |