![]() |
|
ik heb al een tijdje een homepage. voor jullie echt uitermate oninteressant, omdat er alleen maar persoonlijke dingen op staan zo ongeveer (nouja, iets meer, maar veel is persoonlijk), maar het was meer bedoeld om html enzo te leren kennen.
nou heb ik weer ff wat meer tijd enzo, en ik ben al het één en ander aan het aanpassen, maar ik wil ff vragen wat jullie er van vinden. bijvoorbeeld als je op de homepage komt, dan heb ik meteen zo'n gifje bovenaan. is dat vreselijk irritant of gewoon een bescheiden gifje? en hoe is de achtergrond? ik heb graag kritiek en zou graag meningen willen horen. oja, ik heb dus ook nog een site van m'n profielwerkstuk gemaakt, die staat in het menu onder 'evolutie' en die is niet met dat blauwe op de achtergrond en een klein beetje anders, ook daarvan zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden. de inhoud boeit me niet zo, want die is, zoals ik al zei, toch oninteressant voor (de meesten van) jullie. bedankt alvast! oja: url: http://maaike.endoria.net/
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het gifje wel geinig.
Alleen zou ik de rows in je frames uitschakelen en ook het menu wat korter maken en dan de scrollbar uitschakelen. vind ik persoonlijk wat mooier, maar ja.... wie ben ik.
|
Verwijderd
|
'Word' op dat laatste.
Ik moet met m'n 1024x768 net een klein rotstukje scrollen om alles te kunnen zien, dat kan makkelijk in 1 scherm. Vervang dan die scrollbar wel door een border anders krijg je een lelijke overgang. Je kan die leftframe ook horizontaal inkorten en grouperen per onderwerp. En als je er echt zin in hebt kun je dan ook de tekst in de mainframe net een stukje opschuiven zodat het niet tegen die rand aanleunt. |
![]() |
|
Een ander lettertype!
Probeer het eens met comic sans ms, arial unicode ms, arial of verdana. Alles is beter dan times new roman of een standaard lettertype... verder is dat golfje wel leuk en de inhoud wel boeiend (leuke uitspraken) en je background is ook leuk.
||
Citaat:
NEEEEEEE GÉÉÉN COMIC SANS MS!!!! sorry hoor maar als er iets afgezaagd, on-origineel en weet ik wat nog meer is, is het wel Comic Sans MS!! :r :r :r |
![]() |
||
Citaat:
hoe schuif ik de tekst in de mainframe een stukje op? of is dit een hele domme vraag? want het is idd denk ik wel wat mooier. verder begrijp ik niet zo goed wat mensen tegen times hebben. ik vind dat comic en arial gedoe enzo er zo onprofessioneel uitzien. times vind ik geen lelijk lettertype. het ziet er tenminste een beetje normaal uit. ik denk dat dat echt een kwestie van smaak is, dat lettertype en lettertype vind ik niet echt belangrijk, als het maar te lezen is en niet al te lelijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Sitecheck topic (2) Manuzhai | 4 | 02-02-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic - deel 2 Verwijderd | 254 | 02-10-2003 06:56 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic. Koen | 500 | 01-07-2003 14:43 | |
Software & Hardware |
Sitecheck Maresa | 2 | 28-11-2001 17:57 |