![]() |
||
Citaat:
Die vetten vind je idd niet geheel gecombineerd in de meeste onverzadigd vet bronnen vandaar dat ook word aangeraden een verscheidenheid aan producten te nemen of een omega preparaat te nemen. Het verlagen van HDL cholesterol door meervoudig onverzadigde vetzuren is bij mijn weten nog nooit aangetoond, wel is het zo dat de m.o.v.'s bij verhitting hydrogeniseren in transvetzuren en zo een boel vrije radicale stoffen achter laten. Ook klopt het dat enkele vetzuren verhoogde invloed hebben op de vorming prostaglandine, hormoonachtige stoffen o.a. beschikbaar voor pijn/zenuwgeleiding. Ontstaan o.a. ook bij aromatase, omzetting van testosteron tot estradiol. Beetje ver gezocht om daar rekening mee te gaan houden, dat zou je zo onnodig in de stress doen raken dat je schildklier niveau's ontregeld raken ![]()
||
Citaat:
Het ligt er dan natuurlijk maar aan wat je doet en hoe lang je daar traint in de sportschool. Heb je al een programma met wat voor apparaten je gaat doen en hoe lang en hoeveel herhalingen? Ga je ook cardio doen?
||
Citaat:
'ze vinden mij toch niets' en moeite hebben met accepteren dat iemand je leuk zou vinden.. Eigenlijk is dat ook behoorlijk stom. want van andere mensen kan ik wel snappen dat ze mensen die dezelfde bouw hebben als ik leuk vinden. Dat het niet uit maakt. maar bij mezelf maakt het ineens wel uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() met uitgaan, ze vinden mij toch niet leuk, he is dat .... mee is waardoor ze verplicht zijn met mij te praten enz enz maar ik ga al de goede kant op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn probleem is dat ik op dit moment niet tevreden ben met mijn lijf en wil voorkomen dat ik te dik word. Ik heb nu al problemen met mijn rug en als daar nog meer gewicht aan gaat hangen wordt het alleen maar erger. Bovendien heb ik het idee dat ik juist nu de kans moet grijpen om een mooi figuur te krijgen. Nu is het een stuk makkelijker om af te vallen en een mooi figuur te krijgen dan over een jaar of 20/30. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als het VLOEIBARE boter is dan is het dus gewoon olie. Olie die hard geworden is dat noemt men wel transvetzuren, hydrogenase is niets anders dan het binden van vetzuurmoleculen aan koolstof. Waardoor het een vast product word, boter, en als zodanig verkocht word waarna de fabrikant vervolgens claimt dat het "onverzadigd vet is dus gezond" bullshit, maar welke jan modaal weet dat nou. Daar komen idd radicalen bij vrij, plus dat het lichaam het bewerkte molecuul gewoon herkend als verzadigd zuur. Met enkelvoudig onv. vetzuur kun je wel gewoon koken. Olijfolie dus. En een klisma... dat is wanneer je een brandslang in je reet krijgt ![]()
Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 14:00. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En lekker trouwens die klisma... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van de warendienst hoeft er alleen op te staan "bevat transvetzuren" en dat staat er dus ook op maar niet in aantallen verder. 9 van de 10 mensen denken dus dat ze heel goed bezig zijn terwijl ze eigenlijk net zo goed gewone boter kunnen nemen want dat is net hetzelfde en nog lekkerder ook. En die klisma hehe dat weet ik verder niet ik weet alleen dat je dan zo'n slang in je aars krijgt waar water door gepompt word. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 21:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat met die lijst vraag ik me ook af. ![]()
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Ja? Dat is bijvoorbeeld ook zo met ananas toch... Vol met suikers maar wel thermogenic ofzo. Dus niet helemaal negatief. Wel lager? Of een appel... Volgens mij is de enige echte negative calorie food dan gewoon selderij. Dus als je wil snacken neem je dat toch gewoon...? Wat vind je van heldere soep trouwens? Bevat wel zout, maar kan verder niets kwaad...? Is het ok als ik het 1 of 2 keer per dag drink? Wat is je mening over het South Beach Diet, trouwens? Citaat:
Die lijst staat er ook in ja... Laatst gewijzigd op 26-11-2004 om 18:51. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |