Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 09:57
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 10:51 :

Het beoefenen van de religie wordt zeker wel bemoeilijkt. De stap waar ik op wacht is het sluiten van moskeeën. Noem me gek maar dat is echt wel een belemmering. Dat gaat zeer zeker wel in de nabije toekomst gebeuren.
Je denkt nu een drastische kant op. Dacht dat we het hier hadden over bepaalde aspecten binnen de religie _ op dit moment _ dat niet toegelaten kunnen worden in Nederland omdat deze botst met de huidige rechtsstaat (bv. doodstraf).

Overigens zal ik absoluut tegen het sluiten van moskeen zijn omdat dit moslims belemmerd hun geloof uitdrukking te geven (m.u.v. de al tahweed moskee wellicht ).
Oud 22-11-2004, 09:58
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 10:54 :
Doet de Islam ook zeg. Zullen we het over de door jou zo geliefde joden hebben?
De ISLAM doet dat niet, maar gasten die in naam van de islam dergelijke dingen doen.
Oud 22-11-2004, 10:01
Mujahideen
Mujahideen is offline
Heel verleidelijk om op die onzienposts van jullie in te gaan maar ik ga nu echt weg
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 10:01
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-11-2004 @ 10:55 :

Ik heb het over dingen die (sommige) moslims normaal vinden, maar die door de overgrote meerderheid als onbeschoft worden gezien, zoals het weigeren een vrouw een hand te geven (of andere ongelijke behandelingen op grond van geslacht).
mm dat is niet vanwege ongelijkheid, maar eerder - correct me if i am wrong, moslims - vanwege het mogelijke feit dat de vrouw in kwestie ongesteld en daarmee onrein is.

nouja, ik lig er niet wakker van als ik geen hand krijg. Wel als ik niet aangesproken word of in de ogen gekeken word als er een man erbij aanwezig is, maar duidelijk blijkt dat ik degene ben die benaderd moet worden voor het 1 en ander.
Dit is trouwens eerder een man-eigen dan dat het ook maar iets met religie te maken heeft Aangezien het me vaak genoeg gebeurd is als ik met een jongen ging informeren naar computers, bv..
vooroordelen,.. bah
Oud 22-11-2004, 10:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 11:01 :
Heel verleidelijk om op die onzienposts van jullie in te gaan maar ik ga nu echt weg
flauw
Oud 22-11-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 10:57 :
Ik laat jullie kinders (nare man en co) nu wel alleen. Ik heb betere dingen te doen.
Ach gut, krijgen we dat nu? In plaats van eens blij te zijn met het feit dat ik je niet negeer als 'domme moslim' of radicale praatjes uitsla en gewoon normaal met je discussiëer, spuug je me in het gezicht? Bekijk het dan ook maar, zak hooi.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 10:05
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-11-2004 @ 11:03 :
Ach gut, krijgen we dat nu? In plaats van eens blij te zijn met het feit dat ik je niet negeer als 'domme moslim' of radicale praatjes uitsla en gewoon normaal met je discussiëer, spuug je me in het gezicht? Bekijk het dan ook maar, zak hooi.

1-0

je zei wat ik dacht!
Oud 22-11-2004, 11:15
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 10:51 :
Het beoefenen van de religie wordt zeker wel bemoeilijkt. De stap waar ik op wacht is het sluiten van moskeeën. Noem me gek maar dat is echt wel een belemmering. Dat gaat zeer zeker wel in de nabije toekomst gebeuren. T_ID is hier om dat te bevestigen.
gossie, ga ik moskeeen sluiten? dat wist ik helemaal nog niet...

of wacht.. je loopt weer onzin uit te kramen..

hoeveelste keer is het trouwens dat mujahideen 'de joden' erbij haalt in een discussie over iets heel anders?
Oud 22-11-2004, 12:55
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
vanwege het mogelijke feit dat de vrouw in kwestie ongesteld en daarmee onrein is.
Daar heeft het volgens mij niks mee te maken.
Het is gewoon zo dat je andermans vrouw zo min mogelijk moet aanraken.
In de Kuran staat overigens niets over handen schudden met vrouwen. Een vers uit de kuran wordt door sommigen zo letterlijk genomen dat ze geen hand geven aan vrouwen, en andersom. Maar bijna alle moslims nemen het niet zo letterlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:04
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-11-2004 @ 11:03 :
Boerenpummel, ik moest toch naar school.

Wie the fuck ben jij om mij dom te noemen. Het is overduidelijk dat jij geen leven hebt. Je zit 24 uur op het forum en slaat taal uit die de normale man niet uit zou slaan. Je probeert altijd de betweter uit te hangen en legt je mening aan anderen op. Doe normaal

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:06
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-11-2004 @ 12:15 :
gossie, ga ik moskeeen sluiten? dat wist ik helemaal nog niet...

of wacht.. je loopt weer onzin uit te kramen..

hoeveelste keer is het trouwens dat mujahideen 'de joden' erbij haalt in een discussie over iets heel anders?
Sukkeltje, jij hebt de macht niet om moskeeën te laten sluiten. Met een mongool zoals jou valt echt niet te praten. Je rukt altijd alles uit zijn verband en je smeert mensen van alles aan.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:06
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-11-2004 @ 11:05 :

1-0

je zei wat ik dacht!
Leg me dan uit hoe het 1-0 is? Of wil je in de hol van nare man kruipen?

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:08
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-11-2004 @ 10:47 :
ja, maar we hebben t hier over Nederland, halloooo
Je moet eerst goed nadenken voordat je wat post want dit sloeg nergens op.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:17
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:06 :
Boerenpummel, betweter, sukkeltje, mongool. Of wil je in de hol van nare man kruipen?

zo krijgen we een goede discussie
Oud 22-11-2004, 15:17
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Joostje schreef op 22-11-2004 @ 16:17 :

zo krijgen we een goede discussie
Ik moet hem wel bij de les houden.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:18
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:17 :
Ik moet hem wel bij de les houden.
rlg
Oud 22-11-2004, 15:19
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:18 :
hij is dan ook een nare man
Oud 22-11-2004, 15:21
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Joostje schreef op 22-11-2004 @ 16:19 :
hij is dan ook een nare man
Als we de nicks serieus gaan nemen dan komen we er helemaal nooit.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:22
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:21 :
Als we de nicks serieus gaan nemen dan komen we er helemaal nooit.
en als je mij serieus gaat nemen al helemaal niet
Oud 22-11-2004, 15:34
naam onbekend
naam onbekend is offline
Het is toch wel typisch. Ik merk bij verschillende moslims op dit forum (ik zal maar even geen namen noemen...) dat ze, als ze door hun argumenten heen zijn of als anderen met kritiek op de islam of de koran (of allebei) komen, ze vervallen in ordinair gescheld en het verdraaien en ridiculiseren van het standpunt van de ander. En als klap op de vuurpijl verwijten ze dan precies dat verdraaien en ridiculiseren aan de anderen!

Een typische manier van discussiëren, die alleen maar bevestigt dat moslims meteen in een kramp schieten als hun geloof of hun boek ter discussie wordt gesteld. Leer ermee leven dat dit in Nederland mag, en ook gebeurt. Kun je daar niet tegen, dan heb je niets te zoeken in Nederland.

*telt nu af tot het ogenblik dat de eerste moslim mij een racist noemt, kortom zich precies schuldig maakt aan wat ik hier boven stel*
Oud 22-11-2004, 15:35
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 22-11-2004 @ 16:34 :
Het is toch wel typisch. Ik merk bij verschillende moslims op dit forum (ik zal maar even geen namen noemen...) dat ze, als ze door hun argumenten heen zijn of als anderen met kritiek op de islam of de koran (of allebei) komen, ze vervallen in ordinair gescheld en het verdraaien en ridiculiseren van het standpunt van de ander. En als klap op de vuurpijl verwijten ze dan precies dat verdraaien en ridiculiseren aan de anderen!

Een typische manier van discussiëren, die alleen maar bevestigt dat moslims meteen in een kramp schieten als hun geloof of hun boek ter discussie wordt gesteld. Leer ermee leven dat dit in Nederland mag, en ook gebeurt. Kun je daar niet tegen, dan heb je niets te zoeken in Nederland.

*telt nu af tot het ogenblik dat de eerste moslim mij een racist noemt, kortom zich precies schuldig maakt aan wat ik hier boven stel*
OK, ik kan daar niet tegen waar moet ik heen?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:37
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Het is edcht te triest voor woorden. Jullie komen met een aanklacht. Het wordt uitgelegd maar jullie blijven maar kankeren over hetzelfde onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:37
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:35 :
OK, ik kan daar niet tegen waar moet ik heen?
Naar een of ander land waar islamcritici meteen tegen de muur gezet worden. Keus zat lijkt me.
Oud 22-11-2004, 15:38
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 22-11-2004 @ 16:37 :
Naar een of ander land waar islamcritici meteen tegen de muur gezet worden. Keus zat lijkt me.
En jij denkt dat ik serieus zo ben?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:39
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:38 :
En jij denkt dat ik serieus zo ben?
Jij beweert een paar posts hierboven toch dat je niet tegen kritiek op de islam kunt? Dan is zo'n land bij uitstek geschikt voor jou.
Oud 22-11-2004, 15:43
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 22-11-2004 @ 16:39 :
Jij beweert een paar posts hierboven toch dat je niet tegen kritiek op de islam kunt? Dan is zo'n land bij uitstek geschikt voor jou.
Heb je met je ogen ook die rologen gezien?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:44
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 22-11-2004 @ 16:37 :
Noem eens een paar landen dan weet ik ook gelijk hoe goed jij ingelicht bent.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:

Ik was mijn handen in onschuld

Ik schiet niet in de kramp dus niet zo generaliseren
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:44 :
Noem eens een paar landen dan weet ik ook gelijk hoe goed jij ingelicht bent.
joh, stop aub met de punten van Nare man bewijzen en gedraag je een beetje, binnen een enkele pagina is er geen land meer te bezeilen zoals het nu gaat.
Oud 22-11-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:04 :

Wie the fuck ben jij om mij dom te noemen. Het is overduidelijk dat jij geen leven hebt. Je zit 24 uur op het forum en slaat taal uit die de normale man niet uit zou slaan. Je probeert altijd de betweter uit te hangen en legt je mening aan anderen op. Doe normaal
Voor het eerst dat ik het met jou eens ben
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:04 :

Hij beargumenteert zijn mening tenminste

en met termen als geen leven smijten getuigd nou niet bepaald van een goede argumentie. Bij gebrek aan beter hoef je niet meteen te gaan schelden!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:23
T_ID
T_ID is offline
unicum: ik ben het met zowel benfatto als makelville eens.

is het gescheld van mujahideen toch nog ergens goed voor geweest.
Oud 22-11-2004, 16:24
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-11-2004 @ 17:23 :
unicum: ik ben het met zowel benfatto als makelville eens.

is het gescheld van mujahideen toch nog ergens goed voor geweest.
Lezen is echt moeilijk voor jou
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 17:24 :
Lezen is echt moeilijk voor jou
ik wist niet dat ik dyslectisch was, nog een nut van scheldposts, het maakt de huisarts overbodig.

Offtopic: deze thread gaat nergens meer heen denk ik, hoewel ik niet ontken dat het leuk is mujahideen te provoceren met bijdehante posts
Oud 22-11-2004, 16:33
Verwijderd
hihihi
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:42
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-11-2004 @ 17:30 :
ik wist niet dat ik dyslectisch was, nog een nut van scheldposts, het maakt de huisarts overbodig.

Offtopic: deze thread gaat nergens meer heen denk ik, hoewel ik niet ontken dat het leuk is mujahideen te provoceren met bijdehante posts
Schrijf je dyslectisch zó?!

Laten we anders elkander lekker met rust laten over zijn of haar overtuiging zolang het binnen de grenzen van het Nederlands strafrecht blijft. Zaak gesloten?
Oud 22-11-2004, 17:10
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:06 :
Leg me dan uit hoe het 1-0 is? Of wil je in de hol van nare man kruipen?
ja, lekker
Oud 22-11-2004, 17:12
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-11-2004 @ 18:10 :
ja, lekker
Kakasma.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:13
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:08 :
Je moet eerst goed nadenken voordat je wat post want dit sloeg nergens op.
we hadden t over Nederland en religie hier m.b.t. de rechtsstaat en jij gaat het over een Shariastaat hebben
Oud 22-11-2004, 17:14
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-11-2004 @ 18:10 :
ja, lekker
Dat was een antwoord op mijn vraag.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:16
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 18:14 :
Dat was een antwoord op mijn vraag.
fijn
Oud 22-11-2004, 17:18
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 16:37 :
Het is edcht te triest voor woorden. Jullie komen met een aanklacht. Het wordt uitgelegd maar jullie blijven maar kankeren over hetzelfde onderwerp.
welke aanklacht? Mohammed = pedofiel? Volgens mij wuiven zowel nare man als ik die beschuldiging weg als op zijn minst zijnde als niet relevant.

snap je probleem niet
Oud 22-11-2004, 17:20
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-11-2004 @ 18:13 :
we hadden t over Nederland en religie hier m.b.t. de rechtsstaat en jij gaat het over een Shariastaat hebben
Nee, ik zei alleen dat dat alleen mag in een staat waar de sharia toegepast wordt. In Nederland mag dat dus niet. ZO DUIDELIJK GENOEG?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:22
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-11-2004 @ 18:18 :
welke aanklacht? Mohammed = pedofiel? Volgens mij wuiven zowel nare man als ik die beschuldiging weg als op zijn minst zijnde als niet relevant.

snap je probleem niet
Ik discussieer ook niet echt met jou. Er zijn anderen die dat bewerenen erin volharden.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:22
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 18:20 :
Nee, ik zei alleen dat dat alleen mag in een staat waar de sharia toegepast wordt. In Nederland mag dat dus niet. ZO DUIDELIJK GENOEG?
ja doh
maar dat was irrelevant aangezien het over Nederland ging
Oud 22-11-2004, 17:23
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 18:22 :
Ik discussieer ook niet echt met jou. Er zijn anderen die dat bewerenen erin volharden.
ok
Oud 22-11-2004, 17:25
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-11-2004 @ 18:22 :
ja doh
maar dat was irrelevant aangezien het over Nederland ging
Dat was wel relevant. Ik gaf alleen aan wanneer dat mag. Daarmee verduidelijk ik dat het niet overal mag.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-11-2004 @ 10:57 :
(m.u.v. de al tahweed moskee wellicht ).

kijk eens op: www.eltawheed.nl

Citaat:
Moord op Theo van Gogh. Een eerste reactie.
Dinsdag 2 november 2004 - 11:38:42 | 6299 keer bekeken

AMSTERDAM - Met afgrijzen hebben wij (stichting El Tawheed) kennis genomen van de moord vandaag op Theo van Gogh.

Deze gruwelijke misdaad valt op geen enkele manier te rechtvaardigen. Zomaar afgeslacht worden midden op straat, daar schieten woorden tekort.

Deze moord heeft verregaande gevolgen en is funest voor de verhoudingen binnen onze, multiculturele, samenleving. De negatieve effecten laten zich nu al voelen. Toch hopen wij dat iedereen de kalmte zal bewaren opdat bepaalde groepen zich niet nog verder van elkaar zullen verwijderen

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 18:14.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:43
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 22-11-2004 @ 19:06 :
kijk eens op: www.eltawheed.nl
jaja, ik weet t

overigens de AIVD wilde m niet sluiten; bang dat de extremisten ondergronds zouden gaan.
Oud 22-11-2004, 20:44
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-11-2004 @ 18:25 :
Dat was wel relevant. Ik gaf alleen aan wanneer dat mag. Daarmee verduidelijk ik dat het niet overal mag.
njah, ik vond t nogal overbodig, maar goed.
Reageren

Regels voor berichten