Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 14:41
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Ben jij een barfly of een echte clubganger?

Zie jij jezelf later terug in een kroeg met allemaal kroegmaten, of als uitgezakte 50ér in de paradiso>!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 14:43
Verwijderd
eh Luna ik begrijp je niet

nu of lator
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 14:44
CharismaticBass
Euh nu en in toekomstperspectief

Veelzijdig topic dus
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 14:48
Verwijderd
hihi... ik ben het allebei... hihi
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 14:59
Snuitermans
Snuitermans is offline
Voornamelijk een barvlieg.
Oud 23-11-2004, 15:38
tuttebel
tuttebel is offline
t liefst ga ik nr t 'rock'café hier in de buurt, maar ik ga ook nr discos gewoon om fijn te dansen.
festivals zijn ook vet maar duar.

later wil ik nog steeds bij dat rockcafe komen, met al mn oude vrienden enzo, en dat we het dan gaan hebben over dat vroeger alles beter was.
Oud 23-11-2004, 15:39
Verwijderd
Ik ga het liefste allemaal clubs, feesten, en dj's af, allemaal. Maar meestal zit ik in de kroeg, dat komt door mijn omgeving. ik ben niet krachtig genoeg om in mijn eentje uit te gaan
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:44
CharismaticBass
ocharme ridddertje poekie
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 23-11-2004 @ 16:44 :
ocharme ridddertje poekie
soms heb ik het zwaar hè, mijn omgeving wil het lieft in een top40 discotheek staan, met een 17jarig meisje aan de arm, die net ontdekt heeft, dat de clipriem rete gaaf is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 23-11-2004 @ 16:55 :
soms heb ik het zwaar hè, mijn omgeving wil het lieft in een top40 discotheek staan, met een 17jarig meisje aan de arm, die net ontdekt heeft, dat de clipriem rete gaaf is.
wat ben je toch schattig
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:19
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Riddie, wat ben je toch ook avant-gardistisch....

Magoed, ga naar Club Storm ofzo.....je studeert toch in Utreg?

Verder doe ik beide....eens in de zoveel tijd ga ik lekker naar een discotheek en daarnaast gewoon naar "semi-hippe" feestjes en bars in Alkmaar e.o.
En soms ook gewoon chillen in de Atlantis...beetje hip-alternatieve tent....

En later zal het wel hetzelfde blijven...naja dan is m'n uitgaansgebied wel groter geworden ivm autobezit en rijbewijs enzo......
Oud 23-11-2004, 16:28
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 23-11-2004 @ 17:19 :

Verder doe ik beide....eens in de zoveel tijd ga ik lekker naar een discotheek en daarnaast gewoon naar "semi-hippe" feestjes en bars in Alkmaar e.o.

En later zal het wel hetzelfde blijven...naja dan is m'n uitgaansgebied wel groter geworden ivm autobezit en rijbewijs enzo......
Atlantis nog naar 't festival geweest dit weekend?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:34
grandmommy
grandmommy is offline
ik houd van donkerbruine rokerige kroegen met een schorre tom waits meneer achter een piano
Oud 23-11-2004, 16:48
Verwijderd
ik zit vooral in de kroeg in het weekend. soms ga ik naar rocketfuel in het patronaat maar daar wordt over het algemeen kutmuziek gedraaid dus dan ga ik daar gewoon bier zuipen en joints roken als ik wil dansen dan ga ik wel naar een concert
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:52
cha0s
cha0s is offline
ik zit standaard elke donderdag in de kroeg Tex Mex en vrijwel 2 wekelijks 's nachts dan nog in El Hombre. Hertog Jan drinken en blowen. Verder is zaterdag ook vaak El Hombre, of bij Marijn thuis smoken en hertog jan drinken.
Oud 23-11-2004, 18:03
Verwijderd
Ik ga elk weekend naar goffik/industrial-feestjes en daar dans en drink en praat ik.

Cafes vind ik meestal maar saai. In discotheken zijn vervelende mensen. Soms ga ik naar bandjes ofzo, de laatste tijd niet meer zo vaak.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 23-11-2004 @ 15:59 :
Voornamelijk een barvlieg.
Maar op zn tijd wil ik ook bést eens naar een club, alleen woon ik in Zeeland.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 23-11-2004 @ 17:19 :

ik adoreerde jou vroeger altijd, toen ik hier nog niet postte, maar volgens mij, neem je mij nu in het ootje

Ik wil morgen naar Storm, dan is laidback luke er, enfin gaat niet, te laat met kaartje, zal es rondbellllen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:52
Mindfields
Mindfields is offline
heheh kga elke vrijdag of zaterdag naar the Move, alternatief café in Arnhem. Draaien van Iron Maiden tot Outkast, Freestylers tot Queen, Save Ferris tot the Hives, eigenlijk vrij veel soorten muziek. Leuke mensen, heb er ook mijn huidige vriend ontmoet. Lekker dansen, bierrr drinken, mensen zien die je alleen daar ziet. Daar tegenover zit de Stortebeker, metal café, maar daar zitten me iets teveel ALTO's, geen leuke muziek (al draaien ze wel vaak voor mij Bad Religion), geen leuke feer, etc. Kom ik heel af ent oe.
Oud 23-11-2004, 20:18
June bug
June bug is offline
Ik ga wel graag uit, maar iedere zaterdag hoeft van mij nou ook weer niet. Als ik niet uitga ga ik meestal naar wat vrienden ofzo.. En als ik wel uitga ga ik meestal met wat mensen naar Eindhoven, en daar naar de Bakkerij (waar je ideaal kunt swingen meestal) of naar de Altstadt (heeft niet echt mijn voorkeur maar wel geinig soms). Maar met een paar mensen ergens wat drinken op vrijdagavond en wat poolen doe ik ook wel eens en vind ik ook gezellig.
Oud 23-11-2004, 20:27
ZerO
ZerO is offline
Ik ga graag uit, in de kroeg hangen is leuk zolang het niet te druk is want dat haat ik, niet meer kunnen bewegen laat staan dansen
Drum&bass, electro, techno feesten vind ik ook erg ok
Waar ik niet van hou zijn de disco's a la Hollywood en dat zijn ze allemaal eigenlijk eeuw
Oud 23-11-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 23-11-2004 @ 20:52 :
heheh kga elke vrijdag of zaterdag naar the Move
hey daar ben ik zaterdag nog ff binnengewandeld was fun!
verder zijn skihutten de ille shizzle !
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 23-11-2004 @ 20:34 :
ik adoreerde jou vroeger altijd, toen ik hier nog niet postte, maar volgens mij, neem je mij nu in het ootje
[inkopperrrrrr] Maar riddieroyyy jij wilt toch graag in je ootje genomen worden?

eurmm ik heb een beetje mensenfobie / afschuw dus ik ga neit echt uit om te ouwehoeren maar als ik een beetje kan hopsen en zwingen vind ik het wel leuk. liefst in een gaar kraakpand of een louche club want dat is stoerrrr en bovendien cheapass
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:40
Gadje
Gadje is offline
ik ga ook graag uit, maar het komt r vaak niet van om écht uit tegaan, de laatste bus gaat te vroeg. niemand met een auto, 3 op een scooter gaat niet, taxi te duur, moet vroeg thuis zijn etc

maarja, ik ben wel van de kroeg, wel gezellig dan
maar meestal draait t toch wel op t ojc uit, wat nog best leuk is
vroeger had ik wel een stamkroeg maar daar kom ik nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:01
Verwijderd
momenteel cafehanger aangezien er in oss niet veel anders te halen valt als het plaatselijke rockcafe (en een kutdoscotheek waar ik niet indurf )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 21:34
Wammus
Wammus is offline
Duidelijk de kroeg . Discotheek vind ik niets.
Oud 23-11-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 23-11-2004 @ 17:34 :
ik houd van donkerbruine rokerige kroegen met een schorre tom waits meneer achter een piano
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 23:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik zit zovaak als ik kan in de bijstand waar ik behoorlijk wat lege glazen voor me heb zien staan...
Oud 24-11-2004, 06:38
Apomes
Apomes is offline
Geef mij maar een discotheek of danscafé, valt het minder op als je zat bent en zit te dansen gelijk een begaaide drugs dealer
Oud 24-11-2004, 14:40
Hydraul!C FunK
Citaat:
Augustus schreef op 23-11-2004 @ 17:28 :
Atlantis nog naar 't festival geweest dit weekend?
Nope, ik kom er uberhaupt veel te weinig....want er zijn wel leuke dingen/de sfeer is altijd ongedwongen en chill.....

edit: misschien aankomende zaterdag, beneden is reggae/dancehall van gasten uit Jamaica ofzo en boven hiphop.....het hiphop-publiek in de Atlantis is altijd wel laidback en grappig.....en onverwacht...

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:44
Hydraul!C FunK
Citaat:
Ridder schreef op 23-11-2004 @ 20:34 :

Ik wil morgen naar Storm, dan is laidback luke er, enfin gaat niet, te laat met kaartje, zal es rondbellllen.
Ja, ik probeerde je te dissen......maar wel op een lieve manier hoor......hahaha adoreerde jij mij hahahaha dat vind ik echt een goede grap.....

Maar Laidback Luke is wel leuk.....en Club Storm schijnt heel leuk en hip te zijn maar ben er nog nooit geweest.....have fun
Oud 24-11-2004, 14:45
Hydraul!C FunK
Citaat:
eXo schreef op 23-11-2004 @ 21:35 :
[inkopperrrrrr] Maar riddieroyyy jij wilt toch graag in je ootje genomen worden?

eurmm ik heb een beetje mensenfobie / afschuw dus ik ga neit echt uit om te ouwehoeren maar als ik een beetje kan hopsen en zwingen vind ik het wel leuk. liefst in een gaar kraakpand of een louche club want dat is stoerrrr en bovendien cheapass
[inkopperrrrrr]Nee gast hij wilde ootje nemen.....
Oud 24-11-2004, 17:37
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-11-2004 @ 21:35 :
Vandaag de dag lijkt iedereen wel roy te heten.
Oud 24-11-2004, 17:45
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
club
Oud 24-11-2004, 17:58
rodina
rodina is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 23-11-2004 @ 20:52 :
geen leuke muziek (al draaien ze wel vaak voor mij Bad Religion),
Dat is leuk ja

Enfin. Kroegjes, alternatief of jazzyachtig. Ik houd niet van clubs met hipverantwoorde mensen en ik heb een hekel aan dansen en aan het woord discotheek.
Oud 24-11-2004, 18:09
Verwijderd
club all the way , ik moet kunnen dansen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:14
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Laatst in een bar voor €0.50 bier + goede muziek Daar ga ik vaker komen.
Oud 24-11-2004, 18:20
schimmel
schimmel is offline
feestjes waar je kunt dansen hihi
meer heb ik geen geld voor hoor dag. als ik in een kroeg wil zitten kan dat ook ergens buiten of bij iemand thuis met mn eigen cheapass bier
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
cut_off schreef op 24-11-2004 @ 19:09 :
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:55
Blenderhead
Blenderhead is offline
dansen suckt, ik doe er neit aan. Behalve als ik dronken ben. Maar ik heb zelfs een t-shirt van m'n favo café. En dat is in dit geval heel punkverantwoord.
Oud 25-11-2004, 11:20
Misery
Misery is offline
Het enige café met een beetje niveau bij mij in de buurt ( 25 km van mn huis vandaan, damn) vind ik eigenlijk maar een beetje saai. De mensen zitten mij iets te vaak semi-wijs te lullen. Bovendien ken ik ze daar allemaal, heb ik ze eigenlijk wel een beetje gezien.
Kga liever bandjes kijken, of met vrienden iets doen ofzo.

En eigenlijk hou ik ook wel erg van dansen, maar dansplekken in de buurt zijn er niet, en de dichtsbijzijnde is zoooo ongelooflijk kut dat ik daar niet echt gezien wil worden.

Maar ik ben dus niet van plan om op mijn 50tigste nog kansloos in ons ouwe café te gaan hangen.
Oud 25-11-2004, 11:22
vixen
vixen is offline
Ik ga even vaak naar cafe's als naar dansdingen. Soms op donderdag naar tivoli en op zaterdag naar de ekko en naar dnb dingen. Of naar concerten. Naar 't café ga ik niet zo heel vaak, bij ons op school is een café maar daar zitten allemaal stomme mensen en de barmeneer is ook niet zo aardig. Dus daar kom k ook niet vaak. De bijstand is natuurlijk wel erg cool, maar duh, daar werkt sjoerd.
Oud 25-11-2004, 11:29
deringmeester
deringmeester is offline
ik zit altijd in DaDas, een turks rock cafe waar wel 3 turken zitten en die werken achter de bar. ben niet zoon fan van clubs en clubs ook niet zoon fan van mij... kweet niet, ik heb daar altijd ruzie. en ik ben zo lief....
Oud 25-11-2004, 12:29
Shyra
Shyra is offline
Citaat:
cut_off schreef op 24-11-2004 @ 19:09 :

Maar ik hou niet van dikke zeekoeien die me dan omver walsen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:37
Sjezzie
Sjezzie is offline
Ik zit bijna dagelijks op café en ik heb meerdere stamcafé's. Ik krijg het alleen op m'n heupen van plaatsen waar je niet kan dansen maar de muziek wel overdreven luid staat zodat je je huig eraf moet schreeuwen.
Geef mij maar kitscherige cafeetjes met rood licht of bruine louche kroegen, niet van dat minimalistisch gestroomlijnde voor een café please.

Verder ga ik ook veel dansen, maar bijna nooit in discotheken want dat laat mijn portemonnee niet toe. En daar voel je je zo verplicht om te blijven, zelfs al vind je het niet leuk.
Oud 25-11-2004, 13:10
Verwijderd
oh ik vind dansen soms wel leuk, meestal. ik hou van drum&bass/goa feestjes. voor de rest hang ik met m'n vrienden in biercafé's, kroegen etc. en soms een 'disco'.. later zie ik mezelf wel in 't weekend in de kroeg zitten hehe
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Shyra schreef op 25-11-2004 @ 13:29 :
Maar ik hou niet van dikke zeekoeien die me dan omver walsen.
ik hou niet van dikke zeekoeien die elkaar dan gaan zoenen en betasten midden op de dansvloer.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:26
Shyra
Shyra is offline
Okee, okee. Jij wint.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:38
AngelLena
AngelLena is offline
Beetje van beiden.

de ene keer zit ik het liefst gewoon gezellig in de kroeg te kletsen en drinken met een paar vrienden terwijl ik de volgende dag juist weer vreselijk veel zin heb in dansen en gek doen enzo. Denk niet dat dat ooit zal veranderen.
Oud 25-11-2004, 13:42
Verwijderd
Ik hou van leuke kroegjes maar geen Cooldown cafés of bruine kroegen. De Escape is ook voor aso's en boeren en in Amsterdam is eigenlijk bijna niks leuks, zebra lounge vind ik echt rete deprimerend. Paradiso is wel leuk maar wordt wel veel minder de laatste tijd, melkweg soms nog wel cool, verder feestjes bij mesnen thuis, concerten en kraakhuisjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten