Op internet zijn er sites te vinden die goedkope abonnementen aanbieden. Zoals gsmweb.nl die dan een gedeelte van het maandbedrag sponsoren.
Nu vroeg ik me af, zijn er nog meer van dat soort sites? Ik ben nl op zoek naar een goedkoop abonnement
[Reageren]
GSMWEB is geen goede. Ik heb er problemen mee. Ze hebben mij een abonoment van 5 euro verkocht, (telfort 200) maar nu maken ze mij te weinig cashback over met de mededeling dat die actie pas later in ging, en dat ik een abonoment had van 7.25. Dus vooral daar niet doen, want ik weet 100% cker dat ik een abo had van 5 euro. Ze hadden mij eerst veel te weinig cahback over gemaakt dat ik uitkwam op 9.17 per maand. Na mijn klacht is dit nog verbeterd tot 7.25
groet coen
[Reageren]
schreef:
sail fan schreef op 24-11-2004 @ 10:10 :
GSMWEB is geen goede. Ik heb er problemen mee. Ze hebben mij een abonoment van 5 euro verkocht, (telfort 200) maar nu maken ze mij te weinig cashback over met de mededeling dat die actie pas later in ging, en dat ik een abonoment had van 7.25. Dus vooral daar niet doen, want ik weet 100% cker dat ik een abo had van 5 euro. Ze hadden mij eerst veel te weinig cahback over gemaakt dat ik uitkwam op 9.17 per maand. Na mijn klacht is dit nog verbeterd tot 7.25
groet coen
Ik heb ook een actie van gsmweb (deze loopt in december af).
5 euro per maand betalen voor een Free 30 abonnement
Het werkt niet met een cashback systeem, maar is blijkbaar via Orange verrekend, want ik betaal gewoon letterlijk 5 euro per maand.
En nu zoek ik dus weer zoiets.
(Alleen met Telfort en T-mobile heb ik slechte ervaringen

)
[Reageren]