Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Olafant schreef op 23-11-2004 @ 23:26 *knip*QUOTE]
Ooooow precies mijn verhaal... en zojuist erachter gekomen dat het meisje nu net bezig is met een afspraakje, van haar zus gehoord. Dat doet pijn dan ineens. Inderdaad radeloos wordt je van het hele idee. ZEER herkenbaar. Morgen ga ik d'r vertellen dat het me echt wat deed te horen dat ze achter iemand aanzit. Niet meer dan dat, misschien haalt het wat twijfels weg ofzo weetikveel eigk ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap ook helemaal geen donder van mezelf momenteel. Elke keer als ik haar niet of bijna niet zie, word ik helemaal gek en voel ik me "verlaten/eenzaam" en pas als ik haar weer gesproken heb voel ik me gewoon goed. En als ik d'r de dag daarna wel zie, maar verder niet spreek, dan voel ik me meteen de rest van de dag weer zo verlaten en zo verder tot ik d'r weer spreek. Alsof ik me zonder haar niet mezelf kan zijn en me altijd vervelend voel en alleen met haar me lekker voel. Ik ga het d'r binnenkort wel vertellen, omdat ik er gek van wordt eigenlijk, en wel wil weten hoe zij zich voelt tegenover mij. Maarja, dat durven te vertellen en hoe dat aan te pakken, dat zijn ook weer dilemma's waarover je hele topics kan vullen. Maar mijn god, wat is ze geweldig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongens en meiden; gewoon vrienden? Elin3 | 13 | 29-01-2013 19:04 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op goeie vriendin xSophie | 1 | 17-05-2011 19:41 | |
Liefde & Relatie |
bijna onbereikbaar Daboman | 2 | 17-03-2004 09:48 | |
Liefde & Relatie |
Sterke gevoelens houden voor een onbereikbare ander stout! | 25 | 17-02-2004 20:01 | |
Liefde & Relatie |
verwarde gevoelens! BELLEKE | 11 | 02-05-2003 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma!! help me out!!! FIRSTLADY | 3 | 08-12-2002 11:38 |