Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2004, 09:45
nps
nps is offline
heeft jou lifestyle invloed op jou drugs/drankgebruik? of heeft jou drugs/drankgebruik invloed op jou lifestyle? is alcohol/drugsgebruik lifestyle gerelateerd?
vertel!
Oud 24-11-2004, 10:21
ZerO
ZerO is offline
Ik ga graag en vaak uit dat past bij mijn lifestyle en ik ga dan niet een hele avond spa blauw zitten drinken . Ik drink bier, bessenjenever en tequilla soms iets teveel maar meestal ken ik mijn grenzen. Dusja mijn lifestyle beinvloed mijn drinkgedrag.
Oud 24-11-2004, 10:21
Verwijderd
ik wil altijd lang doorkunnen met swingen en sexen, dus meestal rond 00.00 01.00 slik ik een pilletje ephedra, want ik weet dat ik anders om 02.00 gewoon in slaap donder, kan ik niets aan doen, is gewoon zo

Ik heb thuis altijd drank klaar en koud staan, rosé en bier, en de flessen die hier overal slingeren zijn ook van mij. Veel pisang, dat vind ik heerlijk (K)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:30
Konstantine
Konstantine is offline
Sinds ik op kamers woon drink ik elke dag alcohol. Toen ik een week in Amerika was en toen ik vorige week ziek was en ik geen alcohol mocht miste ik het. Ik lust ook ineens bier sinds ik hier woon. Lege drankflessen gooi ik niet weg maar verzamel ik op mijn kast, want dat is studentikoos. Thuis drink ik vooral wijn of wodka(redbull), in de kroeg bier, ook al vind ik dat niet charmant.

Het beïnvloedt mijn lifestyle wel, ja, hm, want ik ben leuker als ik heb gedronken natuurlijk dus meer vriend(innet)jes en op een negatieve manier beïnvloedt het mijn collegegedrag want ik ga eeeecht niet 's ochtends naar een college.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:40
Mo6
Mo6 is offline
ik drink alcohol en blow regelmatig. ik heb verder een alternatieve lifestyle en daarom verwachten mensen op een of andere manier ook snel van mij dat ik blow. alcohol drink ik al heel lang, maar sinds ik student ben is de hoeveelheid wel toegenomen...
Oud 24-11-2004, 10:59
Verwijderd
ik neem iedere dag wel drank en/of drugs tot me dus ik denkt dat dat wel iets over mijn lifestyle zegt
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-11-2004 @ 11:59 :
ik neem iedere dag wel drank en/of drugs tot me dus ik denkt dat dat wel iets over mijn lifestyle zegt
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Laatste tijd drink ik door de week wat minder. Vanwege geldgebrek en ik ik ben m'n alcoholvrije dagen aan het uitbreiden naar 2 of 3.

Verder ben ik nu een week niet ernstig bezopen geweest.
Het heeft ook veel invloed op m'n naar school gaan. Maar geen goede. Nuchter thuis komen = laat slapen = s'ochtens moeilijk of niet op kunnen staan.

maar nu maak ik wel weer m'n huiswerk
Oud 24-11-2004, 11:16
Misery
Misery is offline
Ik blow wel, maar zo maar af entoe en meestal in het weekend. Verder vind ik het heel leuk om dronken te worden, maar vooral op feestjes, want daar zijn feestjes voor.

Niet als ik naar onze intelligente-praat kroeg ga, want daar is dronkenschap uiteraard uit den boze, 'zooooo kinderachtig'.
En ach, het is ook best leuk om met die mensen te praten, sommigen zijn erg vreemd, dat is best interessant.

Maar het liefst ga ik met een vriend s'avonds ergens heen, de bunkers bij het strand bijvoorbeeld, en dan heeel erg stoned worden. Dat vind ik wel gezellig, maar doe het dus niet vaak, ik woon ook nog bij mn ouders
Oud 24-11-2004, 11:18
Verwijderd
ik heb me by the way wel voorgenomen om op avonden voor ik moet werken me niet meer aangeschoten/lam te zuipen. 1 a 2 bier mag nog maar daar na stop ik gewoon omdat ik heb gemerkt dat mijn werk er anders flink onder kan lijden en ik me anders toch vet kut voel op mijn werk en dat houdt pas op als ik weer thuis ben. en dat duurt altijd 8 uur dus heb ik maar besloten even rustig aan te gaan doen met drank door de weeks
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:21
schimmel
schimmel is offline
nouja, ik drink een hoop bier (vind ik) en blowen doe ik niet meer maar verder heeft dat niet echt invloed. ja ik voel me weer nuchter en ben minder passief omdat ik niet meer blow.
jammer dat mn geheugen net zo brak blijft
dat was het wel.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:23
Verwijderd
hoort de topicstarter niet te beginnen trouwens?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:28
schimmel
schimmel is offline
hey ik had jou een tijdje terug geadd op msn maar je add me niet terug
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 24-11-2004 @ 12:28 :
hey ik had jou een tijdje terug geadd op msn maar je add me niet terug
ik heb je wel terug geadd maar ik zit gewoon bijna nooit achter msn vandaar
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:33
schimmel
schimmel is offline
o ok
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:34
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mwah ik drink niet vaak want ik ben minderjarig en woon thuis. sociale controle enzo. maar ik ga wel graag uit en dan drink ik meestal wijn en ik ken mn grens maar sporadisch dus soms wordt het dan kotsen maar dat is fijn want dan heb ik de volgende dag geen kater. als ik gedronken heb slaap ik beter, dus an sich zou ik doordeweeks wat meer wijn of sake moeten drinken zodat ik op tijd kan slapen en de volgende dag niet rondloop in een soort van semi-slaap-toestand. en blowen pff ja eerst wel veel altijd, nu nog maar zo nu en dan.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik denk dat veel blowen meer invloed heeft op je lifestyle. Dat is althans wat ik er van merk.
Oud 24-11-2004, 13:07
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Oud 24-11-2004, 13:08
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 24-11-2004 @ 13:35 :
ik denk dat veel blowen meer invloed heeft op je lifestyle. Dat is althans wat ik er van merk.
dan hou je idd veel langer een brak gevoel over..
Oud 24-11-2004, 13:35
Verwijderd
Ik ben nu straight-edge en wil dat een maandje volhouden, om eens te ervaren hoe dat is en om niet verslaafd te raken aan alcohol enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:57
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ik zuip veel en mensen noemen mij een zuiplap kan wel iets met elkaar te maken hebben denk ik

Citaat:
das waar alcohol is 'normaler' dan die jonko

ps ben wel blij dat ik een arme student ben, mijn limiet aan drank gebruik is mijn portormonee dus hou ik het vaak bij een bier of 10 en 1 a 2 jointjes, en op een wilde avond nog een wiskey

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:00
Verwijderd
ik lust graag een wijntje (of 2 of 3 of 4....het drinkt lekker weg)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:50
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik drink, daarnaast blow ik af en toe eens wat en het is in beide gevallen niet lifestyle-relevant.
Oud 24-11-2004, 14:55
Teun
Teun is offline
Ik ben geheelonthouder.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:57
Dith
Dith is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 24-11-2004 @ 15:50 :
Ik drink, daarnaast blow ik af en toe eens wat en het is in beide gevallen niet lifestyle-relevant.
Oud 24-11-2004, 15:05
kuik
kuik is offline
woow wat drinken jullie veel, ik drink 1, 2 x in de week en soms nog minder, maar dan drink ik wel best veel... toen ik nog mini was (15) was ik echt altijd dronken als ik uitging, gelukkig drink ik nu niet meer zoveel, want ik wordt altijd een beetje depressief als ik een kater hebt
Oud 24-11-2004, 15:07
kuik
kuik is offline
- t
Oud 24-11-2004, 15:07
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik drink alcohol als ik uitga enzo en als ik gewerkt heb een paar biertjes, maar gebruik verder geen drugs.
En dat zegt vrij weinig over m'n lifestyle.....

En ik drink ook met mate want ik kom al heel lang niet verder dan anageschoten.....
Oud 24-11-2004, 15:30
Verwijderd
oja: ik gebruik natuurlijk geen drugs zoals wiet en noem maar op.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:32
frozenfountain
frozenfountain is offline
ik gebruik geen drugs en drink weinig.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:36
Verwijderd
Ik drink pas weer een half jaar ofzo alcohol, daarvoor wat jaartjes niet. Ik zuip alleen met uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:41
transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Zelfde hier. Ik blow doordeweeks bijna elke dag, behalve als ik iets belangrijk voor school de volgende dag heb.
Doordeweeks drink ik 's avonds bij het eten wat glazen wijn en erna nog.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:44
Nona Star
Nona Star is offline
Ik drink niet en ik gebruik geen drugs. En ik ga weinig uit, sowieso niet doordeweeks en in het weekend ook nog maar zelden want ik zo wordt afgebeuld op mn werk, dat ik dan geen puf meer heb
Oud 24-11-2004, 16:00
Jules
Jules is offline
Ik drink wel 's een glaasje wijn bij het eten bij mijn vriend omdat zijn moeder dat ook wel 's doet. Verder als ik met hem of vriendinnetjes filmpje huur gaat/gaan er ook wel een/wat fles(sen) doorheen. Als ik uit ga drink ik meestal ook wijn, of tequila, en ik blow eigenlijk niet maar laatst wel maar toen was ik dronken. Spacecake vind ik wel weer leuk want daar zit geen tabak is en dat is vies!
Oud 24-11-2004, 16:30
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Heel af en toe een paar biertjes of wodka redbull, soms een wijntje, af en toe wat mixdrankjes, maar alleen in het weekend en slechts sporadisch..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:32
Verwijderd
ik ga veel uit en meestal liugt het aan mijn bui hoeveel ik dan drink,al drink ik de laatste weken teveel vind ik,maar ach,het zal wel bij mn lifestyle horen,bier drink ik niet,ik drink wijn,tequila en veel andere dingetjes dor elkaar waarvan ik de volgende ochtend niet precies meer weet wat het was
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:39
Maija
Maija is offline
ik probeer met mijn lifestyle, juist sexie en ook stoer te zijn,
dus ik drink het liefste wijn, en ook bier..
als ik ga stappen meestal alleen bier.

drugs, ik minder het..

door de week wel eens vaker een glas wijn..
Oud 24-11-2004, 17:01
11568
11568 is offline
Mijn lifestyle & drank/drugsgebruik beinvloeden elkaar weinig tot niet.
Als ik uitga [weinig] drink ik meestal bier, omdat ik te weinig geld heb voor dure mixjes. Thuis drink ik whisky.
Ik blow af en toe, als klasgenoten hebben en het mij wordt aangeboden Ik betaal er nooit voor in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:02
rodina
rodina is offline
Af en toe een jointje, hoewel ik daar enorm mee geminderd ben.

Alcohol vind ik niet geweldig, zeker niet met uitga en omdat ik altijd overal met de auto heen ga drink ik helemaal niet. Heb er overigens een hekel aan als mensen wel drinken wanneer ze met de auto weg gaan, als je gaat autorijden moet je gewoon helemaal niet drinken.

Enfin, een glaasje rode wijn/port of witte martini gaat er op z'n tijd wel in. Maar met mate, puur voor de smaak, niet voor de alcohol.
Oud 24-11-2004, 19:01
kuik
kuik is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 24-11-2004 @ 17:30 :
Heel af en toe een paar biertjes of wodka redbull, soms een wijntje, af en toe wat mixdrankjes, maar alleen in het weekend en slechts sporadisch..
oooh wodka redbull heeeerlijk, alleen wel duur altijd
Oud 24-11-2004, 19:06
Verwijderd
ik heb altijd wel zin maar probeer het binnen de perken te houden
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 24-11-2004 @ 16:36 :
Ik drink pas weer een half jaar ofzo alcohol, daarvoor wat jaartjes niet. Ik zuip alleen met uitgaan.
Van je edge gevallen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:08
biep
biep is offline
ik zuip teveel de laatste tijd.
betrap mezelf erop de laatste paar weken in elk weekend wel wat gaten in mijn geheugen te hebben
niet echt lifestyle gerelateerd.
Lambrusco just loves me
Oud 24-11-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 24-11-2004 @ 20:07 :
Van je edge gevallen
ik labelde me nooit zo, daar was ik te pussy voor
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 24-11-2004 @ 20:15 :
ik labelde me nooit zo, daar was ik te pussy voor
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:50
Ragnar
Ragnar is offline
Drugs gebruik ik niet, alleen in t weekend een paar pilsjes als ik daar zin in heb.
Oud 24-11-2004, 20:00
Snuitermans
Snuitermans is offline
De prijs van drank speelt inderdaad ook mee.
Oud 24-11-2004, 20:18
Jampot
Jampot is offline
ik gebruik helemaal niks vanwege mijn lifestyle.. het gaat niet samen met mijn gesport.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:21
Verwijderd
Ik drink wel & gebruik eigenlijk bijna geen drugs. Vroeger veel vaker, nu heb ik er geen behoefte meer aan. Als ik drink, drink ik wijn, Martini, Coebergh, wodka of Baileys. Ik lust geen bier en van whisk(e?)y val ik om. Het heeft verder weinig invloed op mijn lifestyle, ik drink meestal wel met uitgaan, maar ik kan ook goed zonder. Alleen drink ik eigenlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:31
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik moet altijd wel een beetje drinken anders word ik chagerijnig en ik ben denk ik vier dagen per week dronken en het is wel lifestylegerelateerd want ik ben nergens anders goed in dus het moet maar en ik ben ziek en heel zielig en ik heb geen zin meer in bier en het voelt heel raar want ik doe nu ineens doorlopers van denksport godverdomme (ik ben wel goed in de viersterren moet ik zeggen, gaaf he)
Reageren

Regels voor berichten