Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 16:01
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Avelon schreef op 23-11-2004 @ 01:41 :
uhuh
ja. voornamelijk oost, watergraafsmeer sciencepark . maar ook veel roeterseiland en af en toe oudemanhuispoort. en jij?
Op het Science park heb ik ook nog even gezeten toen ik natuurkunde studeerde. Maar ik doe nu geschiedenis en dat is vooral op het pchoofthuis en de omhp.
Oud 23-11-2004, 18:36
Verwijderd
Ik woon op zolder bij mn moeder en broertje en mn vader woont ergens anders met zn vriendin en haar zoon. Ik heb een gele kamer en dat ben ik spuugzat, ik wil meer kleuren dan alleen geel want van geel moet ik huilen ongeveer nu. En ik heb een dvdspeler, tv, stereo, tweepersoondsbed, computer met internet, wastafel en heel veel kleren op mijn kamer dus ik klaag niet. Bovendien ook wel privacy, mijn moeder bemoeit zich amper met me als ik boven ben. En ik heb het wel gezellig ingericht, met een bankje en veel kaarsen en overal schelpjes en foto's.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:13
Cheops
Cheops is offline
in eindhoven bij mn ouders, maar over ongeveer een maand in rotterdam in een appartement..gelukkig maar..
Oud 24-11-2004, 11:09
Verwijderd
Ik woon samen met mijn vriend in een 1-gezinswoning in Meppel. Leuk huisje, grote achtertuin, best een grote woonkamer, keuken, kelder. Boven onze slaapkamer, computerkamer, een logeer/rommelkamer en een badkamer (helaas is die niet echt groot) en een grote zolder. We zijn er erg happy mee!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:21
SnOeSePoEs
SnOeSePoEs is offline
Ik woon in een dorp ongeveer 7 km van Eindhoven...
Het is echt een suf dorp met suffe mensen...
Ik woon wel in een mooie buurt, in een mooi groot huis bij mijn ouders..
Oud 24-11-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
SnOeSePoEs schreef op 24-11-2004 @ 12:21 :
Het is echt een suf dorp met suffe mensen...
volgens mij dus een prima woonomgeving voor jou
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:27
SnOeSePoEs
SnOeSePoEs is offline
Grappig!
Oud 24-11-2004, 11:27
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-11-2004 @ 12:25 :
volgens mij dus een prima woonomgeving voor jou
haha dat dacht ik ook

Hobby's:
Uitgaan, Stadten, Naar Mn Vriend Gaan Lol Maken.. En Ik Werk In Een Supermarkt.. =)

Schooltype/studierichting:
ROC Welzijn... Sociaal Cultureel Werk
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 24-11-2004 @ 12:27 :
haha dat dacht ik ook
grappig he
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:31
SnOeSePoEs
SnOeSePoEs is offline
Nee Schimmel jou hobby's zijn alles! Whahaha
Hobby's rpg (pen&paper), boeken, wiet, bier, muziek, hangen, slapen
Oud 24-11-2004, 11:32
SnOeSePoEs
SnOeSePoEs is offline
Wa'n leven heb jij zeg... superboeiend!!!
Oud 24-11-2004, 11:53
Misery
Misery is offline
Eigenlijk woon ik geweldig.
Ik woon nog bij mn ouders, maar die wonen dan toevallig wel op een grote boerderij midden in de polder, 2 minuutjes lopen van de zee vandaan, met het dictsbijzijnde dorp op 3km afstand en niet echt mensen in de buurt die je buren kunt noemen.
Fantastische plek voor feesten, we hebben ook twee grote schuren en een asociaal grote tuin. Ons huis is wel ontzettend scheef, brak, lelijk en gevuld met rotzooi, maar eigenlijk vind ik dat wel gezellig .

Gisteren nacht was echt een megamooie nacht, superhelder, beetje koud, heel felle maan ( mn schaduw was gewoon haarscherp!) en dan kun je hier geweldig nachtwandelen. Zie ik mezelf in de stad nog niet zo snel doen.

Wat wel weer jammer is, is dat ik overal zooo ver vandaan zit: als ik naar Rotterdam wil of ergens een bandje bekijken, of zelfs maar gewoon naar 't café moet ik altijd óf blijven slapen óf vroeg weer naar huis.
Oud 24-11-2004, 11:57
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
SnOeSePoEs schreef op 24-11-2004 @ 12:32 :
ik denk dat mijn leven boeiender is dan het jouwe lol

grappig
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:06
Flærynn
Flærynn is offline
Ik zit op kamers in Wageningen. Afdeling van 14 man, gezamelijke keuken/woonkamer en douches/wc's. Op een kleine kilometer van het (gigantische) centrum en veel te ver van een treinstation.
Oud 24-11-2004, 17:15
Jules
Jules is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 23-11-2004 @ 11:37 :
mag ik dan die kamer in de indische buurt ?
Ehm. Dat wil je niet
Oud 24-11-2004, 17:40
girlsetsfire!
girlsetsfire! is offline
Samen met mijn ouders nog in Sneek. Een twee-onder-een-kap huis aan het water (najah 20 meter verderop is water). ik heb de halve zolder en dat is opzich wel relaxt en het is 2 min fietsen van mijn werk, 5 min van de stad en 10 min van school
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:03
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Jules schreef op 24-11-2004 @ 18:15 :
Ehm. Dat wil je niet
Misschien is je huisgenootje wel iets voor hem

Ik woon nog thuis, in een klein boerendorp in een mooi groot huis, grote badkamer grote tuin, alleen is mijn kamer erg klein. Maar als ik terug ben uit Afrika wil ik uit huis, waarheen maakt me nog niet eens uit eigenlijk. Liefst Utrecht
Oud 24-11-2004, 18:04
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
SnOeSePoEs schreef op 24-11-2004 @ 12:32 :
hou je irritante hoofd snoesepoes
Oud 24-11-2004, 18:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik woon op dit moment bij mijn ouders in amsterdam en dat bevalt me nu nog net wel maar ik heb wel steeds meer de behoefte om op mezelf te wonen. alleen wel jammer dat ik het me niet kan veroorloven
maar ik wil voorlopig wel in amsterdam blijven wonen, dat wel.
Oud 24-11-2004, 18:30
the tourist
the tourist is offline
Ik woon in een soort buitenwijk (maar wel vrij dicht bij het centrum) van een kleine stad. In een drive-in-woning (huis in de vorm van een rechthoekig blok, 3 verdiepingen, keuken en zitkamer op de 1e verdieping, slaapkamers op 2e verdieping). Ik woon er alleen met mijn moeder.

Ik vind het wel goed zo, volgend jaar ergens wil ik wel op kamers, maar ik heb er niet zo veel haast mee, het bevalt me hier nog wel.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:47
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik ben maar bij een medeforummer gaan wonen, want hij vond het goed en ik functioneer nog slechter in een boerendorp en met moederlijk gezag kan ik niet zo goed omgaan want ze is net zo lichtontvlambaar als ik. Verder is het een koophuis, één verdieping en de moeder van dat verwende ventje heeft dat zomaar gekocht en hij maakt er een mooi paleisje van en het is vlakbij het centrum (van schiedam ha-ha), dichtbij mooie grachtjes bruggetjes molentjes oude gebouwtjes enzo.
Oud 26-11-2004, 10:38
ESCO
ESCO is offline
Ik woon op de mooiste gracht van N.L bij m'n moeder, relaxt huis jammer dat we een klein tuintje hebben maar je kan niet alles hebben.
Prima buurt midden in de stad alles is dichtbij perfect dus.
Oud 26-11-2004, 10:41
Lousewiese
Lousewiese is offline
Op stand
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 10:57
amateurfeminist
amateurfeminist is offline
ik woon sinds 2 jaar in een studentenhuis in Breda.. met nog 4 anderen (zijn allemaal een stuk ouder.. )

heel klein kamertje, ongeveer 3,5 bij 5,5 m. maar wel met eigen keukentje erin gepropt.. dicht bij de belangrijkste winkels, station, park.. piano's en vleugels op 1 minuut lopen..

Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 11:48
HenkMul
HenkMul is offline
Ik woon met één lamlendige huisgenote in een flatje in Leiden en heb twee kamers tot mijn beschikking, .

Henk Mul !
Oud 26-11-2004, 11:58
Verwijderd
Ik woon nog bij m'n ouders in Doetinchem, enigszins stad maar nou niet echt overdonderend groot ofzo. Ik ben tevreden over m'n thuissituatie maar wil over een half jaartje/jaartje wel op kamers in Nijmegen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 12:12
Hagel
Hagel is offline
Ik woon sinds 2 jaar in een studentenflat in Wageningen, heb er een tijdje samen gewoont, nu woon ik er alleen. Het is vrij klein maar ik heb wel een eigen keuken, geen badkamer helaas. Sta op de wachtlijst voor een groter appartementje in het centrum van wageningen, ben nu 10e ofzo dus dat duurt niet meer zo lang.

daar woon ik, 17 e verdieping.
Oud 26-11-2004, 12:40
Sjoerd
Sjoerd is offline
in een vrijstaand huis, +/- 10 min. fietsen naar het centrum, vlakbij het volgende dorp.
Met mijn ouders en broer, vooral bejaarden in deze buurt, niet veel te beleven. Woon3 min. fietsen van m'n school af.
Ik woon ook in Wageningen zoals Wageningen, misshcien wel vlakbij hem!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 13:44
guess what
guess what is offline
Ik heb een kamer in Utrecht in een studentenhuis met 4 meisjes huisgenoten en het is leuk en gezellig en zo. en ik heb een badkamer met bad en een hele mooie keuken en het is ongeveer 10 minuten fietsen naar de stad.
Oud 26-11-2004, 14:19
Glory
Glory is offline
Ik woon in een flatje in Amersfoort met 2 andere tjiks. Ons huis is van binnen heel mooi en we hebben een balkon. En ik betaal heel weining (165 inc). Verder is Amersfoort best saai en mijn buurt word ook wel de ghetto van Amersfoort genoemd, maar ik woon er prima.
Oud 26-11-2004, 15:38
Elmoo
Elmoo is offline
Ik woon nu in de stad, in een eengezinswoning samen met mijn vriend. Mooi stadje en ik vind het heerlijk wonen
Oud 26-11-2004, 15:39
Glory
Glory is offline
dé stad nogwel
Oud 26-11-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 24-11-2004 @ 19:03 :
Misschien is je huisgenootje wel iets voor hem

heey... doe s aardig!

Citaat:
Jules schreef op 24-11-2004 @ 18:15 :
Ehm. Dat wil je niet
wat is er mis ?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 15:51
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 26-11-2004 @ 15:19 :
Ik woon in een flatje in Amersfoort met 2 andere tjiks. Ons huis is van binnen heel mooi en we hebben een balkon. En ik betaal heel weining (165 inc). Verder is Amersfoort best saai en mijn buurt word ook wel de ghetto van Amersfoort genoemd, maar ik woon er prima.
woon je in soesterkwartier of liendert dan ??
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 16:05
Glory
Glory is offline
Citaat:
Alatheia schreef op 26-11-2004 @ 16:51 :
woon je in soesterkwartier of liendert dan ??
ja liendert omg je hebt het ook nog geraden
Woon je ook in Afoort?
Oud 26-11-2004, 16:07
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
In de stad, op het platteland? Stad (Rotterdam)
Op jezelf of bij je ouders? Alleen, met vrienden/huisgenoten of woon je al samen met je vriend/vriendin? Bij m'n ouders
Hoeveel mensen wonen er in je huis? 3

Ben je tevreden met je woonsituatie? Ik woon liever alleen, dan ben ik van het gezeik af.. .
Oud 26-11-2004, 16:24
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
woon in amsterdam met die papa
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 21:15
Verwijderd
Hallllo, ik ben Riddder en ik woon in een multi culti wijk. Namelijk kanalen eiland te utrecht, dat is heel fijn, want ik zit bij een hospita die is wel nederlands, maar saampjes zijn wij de enige blankies.

Ik zit op een klein kamertje, maar ik heb wel een relaxte woonkamer met mijn gruwelijke dvd speler, en natuurlijk en wasmachine staat in de keuken, en die gebruik ik altijd.

Ohja, ik woon in een flat, uberpauperig, maar ik wil niet bij een SV, om in een corpshuis te komen :$

Ohja, mijn moeder heeft een heel mooi huis, die ga ik erven, mijn zusje mag dan de piano en de niet meer zindelijke kat. Mijn vader heeft ook twee huizen, maar die staan in een niet al te fijne buurt in groningen, maar daar maak ik 1 groot studentenhuis van voor mijn zoon. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 22:33
Apomes
Apomes is offline
Ik woon in stad, maar ik ben zelden thuis. Ik ben vooral in Hasselt door school enzo.
Ik woon jammer genoeg nog thuis maar ik ga wss op kamers in Januari!
Op mijn (grote) kamer ben ik alleen om te slapen en om mijn kleren uit te kiezen
Maar ik heb ook nog een studeerkamer en een rommelkamer, die niemand mag zien . (Ik heb een heel verdieping voor mezelf )

Oh, ik woon nog boven een bakkerij en men domme hond blaft verschrikkelijk...ik ben dus altijd vroeg wakker ja .

Laatst gewijzigd op 27-11-2004 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 09:03
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 26-11-2004 @ 16:49 :
heey... doe s aardig!

wat is er mis ?
het was lief bedoeld

het huisgenootje, da's wat er mis is
Oud 28-11-2004, 10:51
Tricks'
Tricks' is offline
In Delft, in een studentenhuis.. flat. Lelijk, maar wel relaxt groot, eigen douche+wc, een gedeelde GR(woonkamer) en een gedeelde, ook behoorlijk grote keuken.
We zitten met z'n 10en in 1 huis. 1 daarvan wisselt om het half jaar en is een buitenlandse uitwisselingsstudent. Ik woon er nu 4 1/2 jaar en ga er voorlopig zeker niet weg.

Oud 29-11-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 28-11-2004 @ 10:03 :
het was lief bedoeld

het huisgenootje, da's wat er mis is
geef maar een seintje als je m weggepest hebt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 14:41
11568
11568 is offline
Ik woon in een dorp. Met 6000 inwoners. Het is hier vrij saai, er is nooit wat te doen en ik heb eens geteld hoeveel winkels wij hier hebben. Dat zijn er 16. Ik woon in een normaal huis met 4 slaapkamers, een grote badkamer, een computerkamer, een washok, en een tuin die best ruim is.
De zolder is voor mij en dat vind ik wel lekker rustig. Als ik thuis ben leef ik vooral daar want ik vermaak me prima, heb een tv, dvdspeler, een computer, een stereo, etc. dus ik verveel me nooit. Ja ik woon hier wel goed al zou ik graag dit huis oppakken en ergens anders neerzetten want ik heb het hier wel gezien.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 14:45
mrsjones
mrsjones is offline
Ik woon midden in amsterdam. In een flatje op 4 hoog. Samen met mijn moeder en ons jack russeltje. Ben te vreden
Oud 01-12-2004, 13:03
Ananias
Ananias is offline
Nog steeds bij ouders in Amstelveen.. Maar ja, potje wordt gekookt, wasje wordt gedaan.. ik zit voorlopig prima
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 13:23
Verwijderd
ik woon Amsterdam randje jordaan op mijzelf, bevalt goed ;P
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 13:34
Kadaver
Kadaver is offline
10e verdieping in het roze gebouw.

Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 14:31
Buis
Buis is offline
mmm,

ik woonde eerst op texel...
woon nu met 2 meiden in een woonhuis(je?) in Schiedam, vlak bij Rotterdam en ga af en toe in de weekenden weer naar mn ouders op Texel.

Oud 01-12-2004, 17:43
Verwijderd
Ik woon samen met zeven anderen in een studentenhuis aan de rand van het centrum van Hengelo. Het is een heel gezellig, oud huis in een klein klinkerstraatje. Ik heb een kamer van ongeveer 15m² met een kleine inbouwkast en een grote erker waar je in kunt zitten. Verder heb ik een slaapbank om ruimte te besparen. We delen de badkamer en keuken.

Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 17:45.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 19:46
hmhm
hmhm is offline
Zo'n hele lange straat met 5 boerderijen ofzo, vrijstaand, wel een lief huisje, rieten dak enzo.
Reageren

Regels voor berichten