![]() |
|
![]() |
![]() Hallo mensjens allemaal!! ![]() Ik heb een Nokia 5210 (sim-lock vrij) en die doe ik weg omdat ik (weer maar eens) een nieuwe gsm ga kopen. Het toestel is nog helemaal op en top en er zitten geen beschadigingen op of aan. Ik heb het toestel gekocht op 8 april dit jaar en de prijs van het toestel was toen nog € 299,-- (alleen heb ik er € 255,-- voor betaald, nl personeelskorting ![]() Alles zit er bij: Oplader, doos, aankoopbon (dus nog garantie!!!), handleiding(en), koordje (voor om je pols ofzo) en er zit ook een extra frontje bij! De standaardkleur van het toestel is blauw, het extra frontje wat erbij zit is zwart. Klik hier voor de volledige specificaties van het toestel!!! Ook zit er nog een MA-600 infrarood adapter bij. (nieuwprijs € 42.50 Dit ding kan je op je pc aansluiten en dan kan je via je pc en de ir-poort van je gsm, ringtones en logos versturen naar je gsm. Ook kan je je adresboek ermee bewerken. (Als het goed is kan je dit ding geloof ik ook icm met een afstandsbediening gebruiken zodat je daarmee je dvd film of winamp met een afstandsbediening kan besturen, alleen dat weet ik niet 100% zeker) Heb je interesse??? Laat het me dan snel weten. stefanwit@hotmail.com (mail en msn) Ik zat zelf te denken aan een prijs rond de € 200,-- ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 20:03. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
op veilingsites (marktplaats) zijn ze rond de 180 euro.
Op www.gsmhuis.nl staat ie nieuw voor 243 euro...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat ie overal voor € 180,-- heb ik ook gezien, maar ik geef er ook nog die IR-adapter bij en dat doen de andere niet op zulke sites. En als je (of iemand anders) 'm zonder die IR-adapter wil dan valt er altijd wel wat aan de prijs te regelen natuurlijk!! ![]() Groetjes Stefan |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb je al geadd, als je mail adres tenminste hetzelfde is als bij je info, en anders is de mijne: stefanwit@hotmail.com Ik ga alleen wel donderdag ochtend weg op vakantie dus als je snel ben.... Ik hoor het wel van je. Groetjes Stefan. |
Advertentie |
|
|
|