![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ow ja, en jij kan het weten want jij kent al die moslims persoonlijk en weet wat hen beweegt? ![]() Maar waar maak ik me nog druk om? Jij hebt net als Bluesman, je mening al klaar, moslimhater! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met simpele suggestieve beweringen zul je mij niet overtuigen. Ik kan net zo makkelijk zeggen dat niemand in mijn directe vrienden- of kennissenkring racistisch is, en dat dus geen enkele autochtoon dat is, maar dat is evengoed bullshit. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat de wereld nog niet klaar is voor mensen zoals jij!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf zie extreem-rechts tuig dat moskeeën en Islamitische scholen in brand steekt als de grootste bedreiging van Nederland, en niet de Islam. De islam is een vredelievende Godsdienst. Dat er enkele idioten zijn die die religie misbruiken, is treurig. Maar van iemand met jouw IQ is het natuurlijk teveel gevraagd om dat onderscheid tussen een meerderheid van brave en enkele slechte moslims te maken. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wil je weten hoe het voelt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, hoe zou je dat oplossen door het te laten escaleren? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En tuurlijk merk jij er niets van. Je bent gewoon een witje. |
![]() |
||
Citaat:
De reactie van het domme extreem-rechtse tuig is slecht een reactie op de recente gebeurtenissen, erg vervelend maar geen groot gevaar voor de samenleving.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet iedere autochtoon is racistisch != er is geen racisme. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben het wel met je eens wat je tegen die DEADLOCKED ![]() Hij is gewoon een bok kafa. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nogmaals *God, wat word ik hier moe van*: dat er idioten zijn die de Islam als dekmantel gebruiken voor terroristische activiteiten, maakt de Islam an sich nog niet slecht. In de Middeleeuwen zijn er kruistochten ondernomen uit naam van het Christendom. Miljoenen mensen zijn gewelddadig afgeslacht, omdat ze als 'heiden' beschouwd werden. Dat die idioten dat toen gedaan hebben, maakt het Christendom an sich toch niet slecht? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk! Racisme! Ik ga je even beoordelen op je posts, dit gaat niet om je huidskleur, dus ik discrimineer je op je IQ, oke? Achterlijke sufkut, hou alsjeblieft op met posten, je begrijpt duidelijk nergens iets van. Danku voor uw aandacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Aan joúw soort moslim heb ik dus wél een hekel. Calimero-syndroom altijd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft de kruistochten, die waren slechts bedoeld om Jeruzalem te ontzetten van de Saracenen niet zozeer om het christendom te verspreiden, dat daar miljoenen mensen bij zijn afgeslacht is absurd en niet op feiten gebaseerd. Het christendom is wel degelijk een vredelievende religie, lees er het nieuwe testatment maar op na, all peace & love.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, ik ben ook regelmatig gediscrimineerd vanwege mijn kapsel, maar ik ga daarom niet gelijk moord en brand schreeuwen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De meeste moslims zijn ook tegen extremisten hoor. Kijk maar naar Turkije. Die helpt de Verenigde Staten ook. Was vroeger zelfs een burger oorlog tussen moslims en extreme moslims. De relaxedte moslims hebben gewonnen en nu is het daar gewoon rustig. Op het platteland heb je nog wel strenge moslims, maar in het algemeen is iedereen daar nogal een vrij liberale moslim. Vooral in Istanbul. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is het niet zo dat daar verschrikkelijk veel mensen zijn omgebracht? Allemaal uit naam van het Christendom en tegen de heidenen. De Bijbel is helemaal niet alleen maar vredeleivend: Kaïn sloeg zijn broer Abel dood, er wordt opgeroepen om homo's dood te slaan etc. etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet laf, ik weet gewoon wanneer een persoon te dom voor rede is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Exodus 22:18 De toveres zult gij niet laten leven. Leviticus 20:13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen! Vermeld moet worden dat dit het oude testament is en dat het christendom vooral gebaseerd is op het nieuwe testament, vind daar maar eens zulke dingen in.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rollo Tomasi | 501 | 09-08-2006 19:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Palestijnse staat LJ Flem | 342 | 21-05-2003 10:43 | |
Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p) Sweet_Hadar | 52 | 15-05-2003 14:43 | |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |