![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen idee of dit zo mag hier, maar ik vind dat s.com moet helpen met het steunen van de Dogtroep.
Voor wie het nog niet wist, de overheid wil vanaf 2005 de subsidie van de Dogtroep korten met 70% wat praktisch het einde van dit geweldige theater betekent! Kijk voor meer informatie op http://www.dogtroep.nl en vul de steunbetuiging in, stuur protestkaartjes, plaats de banner op je website etc. De Dogtroep moet blijven! En om het topic ook nog discussieerbaar te houden (dan mag ie wel blijven toch? *kijkt lief*): Wat vind JIJ van de Dogtroep, wat heb je van ze gezien etc. Edit door Balance: En wat merk jij van de bezuinigingen door de overheid? Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 23:31. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ach, laat je mij maar gewoon ff razen, ik heb niet veel nuttigs te zeggen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het overigens een rare vraag. Alsof de redenen die ik aangaf waarom de Dogtroep zo belangrijk is, gelogen zouden zijn? Alsof er een of ander kwaad aan de Dogtroep kleeft wat maakt dat de overheid wel een uitstekende reden zal hebben om de subsidie met 70% te korten. Of geloof je echt dat de overheid dit doet omdat ze geloven dat het beter is voor Nederland zonder Dogtroep verder te leven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wie zegt dat ik denk dat je fucking stom bent? Hoe kan ik nu aan je vraag ruiken dat je op de toneelacademie zit en wat je er precies mee bedoelt? Ik bedoel, er zullen vast mensen zijn die er blind op vertrouwen dat de overheid altijd geweldige redenen heeft voor de plekken waar ze bezuinigen. Ik zou ook geen gegronde reden kunnen noemen voor de bezuinigingen binnen de zorg, ik snap niets van dat hele bezuinigingsbeleid van die overheid. (Wel hoe het werkt, maar niet waarom). En zou je aardig willen blijven? Ik weet ook hoe het werkt met subsidie, sterker nog, ik heb zelf een aantal keer subsidieaanvragen opgesteld en ingediend toen ik bij een filmproduktiebureau werkte. Ik heb redenen gezien voor afwijzing en redenen voor toekenning, uiteindelijk is het allemaal nogal vaag. Laatst gewijzigd op 26-11-2004 om 18:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat het me weten, ik ben benieuwd. Mja, ik weet wel hoe subsidie-aanvragen in elkaar zitten en ik kan me voorstellen dat wanneer je geen artistiek leider hebt en de koers daarmee niet zo duidelijk is, het heel lastig is een goede aanvraag in elkaar te zetten. Aan de andere kant vind ik ook wel dat, ookal is het misschien in het verleden (heus geen jaaaren geleden) de goede dingen die er zijn gemaakt wel érgens voor moeten tellen. Ik bedoel, het project met gedetineerden in Brussel is nog niet zo lang geleden en lijkt me toch een uitstekend initiatief. Het lijkt me dat je een gezelschap als dit juist in tijden dat ze moeite hebben met de koers moet steunen, een kans moet geven deze duidelijker aan te geven. Een korting van 70% is niet niks en als Raad van Cultuur vraag je dan wel meteen ontzettend veel van zo'n gezelschap. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|