![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben hier al een keer eerder voor naar de dokter geweest. Toen dacht ze aan verstoppig of irritatie in m'n darm en toen heeft ze verder ook niets gedaan... Misschien maar een van mn ouders meenemen, misschien zal ze dan wel verder kijken...
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij mij bleek het colitus ulcerosa te zijn, soort ziekte van Crohn. (niet om je bang te maken hoor) Het heeft bij mij wel heel lang geduurt voordat ze er achter kwamen, eerst werd ik afgewimpeld met een darmontsteking enz. Iig sterkte ermee |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat houdt die ziekte precies in, hoe kom je er vanaf en wat zijn de officiele symptomen??
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het bevind zich in je darmen. Mijn darmen maken zegmaar stoffen aan tegen het lichaam waardoor ik onstekingen krijg. Bij het eten van bepaald voedsel wordt het erger. Het houd in dat je vaak buikpijn hebt, vooral als je iets " verkeerds" hebt gegeten ook ben ik sneller moe en val ik in mindere periodes heel snel af. De impact is voor de rest niet super groot. Het is een chronische ziekte, ik slik nu elke dag 13 pillen maar voel me op zich verder wel goed. Je hebt altijd beter en mindere periodes En inderdaad, die onderzoeken zou ik echt zo lang mogelijk uitstellen! (niet om je bang te maken hoor maar eerder om je een heel vreselijk onderzoek te besparen) Als je toch het onderzoek moet doen zou ik vragen om een roesje. De tweede keer heb ik die ook gekregen en dat scheelt echt een stuk, in principe doen ze dat niet zowiso niet bij de eerste keer maar als je er om vraagt.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Waar heb jij last van als je ongesteld bent? Verwijderd | 43 | 13-03-2011 18:50 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #109 rare kwast | 494 | 03-10-2007 17:39 | |
Liefde & Relatie |
Misselijk bij denken of zien van vriend(in) kurtje1 | 15 | 19-02-2003 15:02 |