![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een dergelijk systeem wordt toegepast in de VS. Het leidt tot exorbitante zelfverrijking bij de hoogste 10% van de inkomens (die het geld absoluut niet nodig hebben), gaten in de begroting, abominabele sociale zekerheid, waardeloos onderwijs (behalve voor de rijken) en onbetaalbare zorg voor armen. Verder is de flat tax de oorzaak van het feit dat de VS niet het meest welvarende land ter wereld is. Dat is goed, blijkbaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook vind ik het belastingssysteem van de VS eigenlijk wel goed, al vind ik dat ze wel gelijke kansen moeten creeren door het onderwijs voor iedereen mogelijk te maken. En dan maar op iets anders bezuinigen. Oorlogen, ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grote inkomensverschillen -> meer criminaliteit -> ghettovorming. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of kan jij nog andere redenen bedenken waarom de VS wel ghetto's heeft, en bijvoorbeeld minder rijke landen als Canada, Nederland etc. niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() 1. Nee, dat wil ik niet. 2. In Rusland is niet iedereen gelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is complete onzin om te zeggen dat alle problemen opgelost kunnen worden met hoge belastingen. Het is eveneens onzin om te zeggen dat de overheid in staat is alle problemen op te lossen. Laatst gewijzigd op 26-11-2004 om 08:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als jij al deze problemen denkt op te lossen door meer overheid en minder samenleving, dan wens ik je veel succes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nivellering is niet de oplossing. Nivellering leidt onherroepelijk tot verarming van de gehele samenleving. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er wel een verklaring voor: meer overheid betekent minder verantwoordelijkheid voor de samenleving. Dit betekent dat men minder afhankelijk is van elkaar. De gemeenschapszin neemt af. Men hoeft niet meer te voldoen aan een bepaald patroon van normen en waarden. Dit alles leidt tot erodering van ons normen- en waardenbestel, en op ten duur ook tot verdwijning van de solidariteit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Hier ga ik niet op in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat dacht je van: drugs zijn verboden -> drugshandel wordt lucratief -> meer criminaliteit -> ghettovorming. Legaliseer drugs en het probleem is grotendeels opgelost ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|