Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 18:02
be062603
be062603 is offline
daarstraks installeerde ik dit programma , ik opende het en ik kreeg het schermpke , normaal als ik dan inlog op een irc server via mirc of zo of zo zou hij toch iets moeten doen , maar hij deed niks , moet ik misschien eerst iets speciaal doen om hem te laten werken of wat doe ik fout ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2002, 19:03
DEChengst
DEChengst is offline
Uhm, de inetd is bedoeld om als server te draaien. Deze daemon zorgt er voor dat als iemand op een poort connect naar jouw server dat de juiste daemon opstart. Als een client connect op bijv poort 23 dan zorgt de inetd ervoor dat de telnet daemon opgestart wordt.

(of mis ik nu iets ?)

-Desecrator
Oud 02-02-2002, 19:40
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Waarom heb je dat geinstalleerd, wat wil je dat het effect is, op welke manier heb je het geinstalleerd?

Meer info dus!

Conan... die denkt dat Desecrator beter moet lezen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 20:16
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:

Oeps, lysdexie ?

identd dat is wat anders ja.

Draai je een firewall ? Moet je even kijken of je poort 113 wel doorlaat.

-Desecrator

------------------
You can tune a filesystem, but you can't tune a fish

[Dit bericht is aangepast door Desecrator (02-02-2002).]
Oud 02-02-2002, 20:39
be062603
be062603 is offline
Citaat:
Waarom heb je dat geinstalleerd, wat wil je dat het effect is, op welke manier heb je het geinstalleerd?

Meer info dus!

Wel , ik draai enkele bots vanop mijn pc , maar op irc.krey.net kan ik maar 3 connecties draiien , schijnt als ik da zou installeen da ze dat dan voor mij zouden kunen instellen dat ik meer conecties kan hebben . Ik heb hem gewoon in een zip file van het net gehaald en hem uitgepakt , ee nsetup was niet nodig, ik had meteen de nodige bestanden en heb dan het exe geopend , toen kreeg ik gewoon het schermje van ident , ik draai geen firewall dus dat mag geen probleem zijn
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 06:39
be062603
be062603 is offline
Citaat:
be062603 schreef:
Citaat:

Meer info dus!

Wel , ik draai enkele bots vanop mijn pc , maar op irc.krey.net kan ik maar 3 connecties draiien , schijnt als ik da zou installeen da ze dat dan voor mij zouden kunen instellen dat ik meer conecties kan hebben . Ik heb hem gewoon in een zip file van het net gehaald en hem uitgepakt , ee nsetup was niet nodig, ik had meteen de nodige bestanden en heb dan het exe geopend , toen kreeg ik gewoon het schermje van ident , ik draai geen firewall dus dat mag geen probleem zijn
zou het kunnen zijn omdat ik XP windows draai en identd alleen voor 2000 gescikt is ?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 13:35
dystopia
dystopia is offline
whois jezelf 'ns als je op IRC zit

staat er dan

nick!user@host.tld
OF
nick!~user@host.tld

Wanneer die tilde (of een ander symbool zoals ^) er staat dan werktte je identd niet goed.
Oud 05-02-2002, 15:06
be062603
be062603 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
whois jezelf 'ns als je op IRC zit

staat er dan

nick!user@host.tld
OF
nick!~user@host.tld

Wanneer die tilde (of een ander symbool zoals ^) er staat dan werktte je identd niet goed.

samuel!~samuel1@D5E0CFEA.kabel.telenet.be , dat is wat er staat , is dit ok of niet ?

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten