Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Is veel minder zwaar, makkelijker te installeren en draait ook prima zodra je 't eenmaal doorhebt. |
![]() |
|
was ook mijn eerste conclusie na het installeren van linux, dat de snelheid tegenviel
windows is bij mij sneller, en sinds win2k ook redelijk stabiel. Verder vind ik windows gebruiksvriendelijker, daarom heb ik linux er nu af gegooid
||
Citaat:
Verder is Linux zo snel als jij 't maakt. Als je 'm goed tuned, een kernel zonder overbodige zooi bakt en een snelle Window Manager gebruikt, is Linux heel snel. KDE kán idd trager zijn dan Windows, maar ook dat ligt wederom aan de instellingen. Gooi dus Linux niet meteen weg als je 't even niet ziet zitten, maar ga kijken naar instellingen ed. Dan vind je vanzelf de weg naar een sneller en bruikbaarder OS. |
![]() |
|
![]() |
Kan je bij Mandrake aan uw log in scherm nie kiezen welke window manager je wil? Ik dacht toch dat mandrake IceWm, Blackbox en heel die zooi standaar erop zette.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Langzaam gewoon niemand | 4 | 09-07-2003 15:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Langzaam zal ik gaan Sleepingsun | 2 | 07-06-2003 13:05 | |
Eten & Drinken |
Langzaam eten heavinly | 22 | 25-03-2003 19:29 | |
Games |
counter strike heel langzaam mboy | 12 | 09-02-2003 12:36 | |
Seksualiteit |
heel zachtjes, langzaam doorgaan, dan stoppen, of meteen stoppen lake bodom | 8 | 17-10-2002 13:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorzichtig, teder, sensueel... langzaam Gothic | 4 | 14-08-2002 09:24 |