Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 21:03
Gwen.
Gwen. is offline
Ja, boeiend, ik plaats hem gewoon. Ik gooi de doofpot wel open ofzo. Volgens mij schaamt echt iedereen zich ervoor en word het obderwerp daarom nooit aangesneden. Zelf vind ik het een super genant verschijnsel. Zoals mijn vriendje het zo mooi bestempelde: de kutscheet. Bij bepaalde standjes wordt het vocht in je vagina zodanig opgeklopt dat die lucht op een gegeven moment weg wil en de "belletjes" gaan knappen. Effect: het klinkt als een vieze scheet, het meisje schaamt zich dood, de jongen wordt lacherig, dag sex. En je kan er echt niks aan doen volgens mij. Misschien het vocht wegvegen? Ik heb er echt bijna nooit last van, eigenlijk alleen bij doggystyle, maar dat is wel het lekkerste standje en hierdoor durf ik me nooit meer te laten gaan en ben ik veelste bang dat dat geluid weer de kop opsteekt. Ik vind het zo beschamend. Mijn vriendje zegt dat alle meisjes er last van hebben en dat jongens er wel over kunnen lachen. Nou, ik vind het in zijn geheel niet grappig. Wat zijn ervaringen van andere meisjes? Ik vind het echt superkut namelijk. Ik kom ook niet klaar en ik ben bang dat het er mede door komt omdat ik me niet durf te laten gaan omdat ik die geluiden onder controle wil houden.
Oud 02-07-2002, 21:07
Verwijderd
wees blij dat je het alleen bij doggystyle heb, ik heb het namelijk bij nog veel meer standjes...
maar iig zegt mijn vriend dan altijd zoiets van laat je niet afleiden daardoor doe ik ook niet...
of hij zegt zoiets van: "geile geluidjes he" en dan lachen we er allebei om en proberen ervoor te zorgen dat het minder wordt..
ach er valt nix aan te doen, maar de tijd dat ik me ervoor schaamde is gelukkig voorbij..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
maakt niet uit, als je vriend t toch al heel normaal vind waarom zou jij je erdoor laten afleiden??
Oud 02-07-2002, 21:25
Verwijderd
omdat ik "het" nog nooit heb gedaan kan ik daar niet over meepraten, maar ik had wel altijd dat als m'n vriendje (nu ex) op me lag (bovenlijf tegen bovenlijf) dat er dan ook een soort luchtbel tussen m'n borsten kwam en als hij dan een stukje omhoog kwam hoorde je ook zo'n "scheetgeluid".
Op zich gingen we dan wel gewoon door, maar ik schaamde me dan wel, ik werd er echt gek van
Ik zie nu al op tegen het probleem dat jij aansnijdt....
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:13
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
die geluiden ken ik, het zijn echter geluiden waar je niets aan kan doen. Je moet je er dus ook niet voor schamen en je moet je gewoon laten gaan. Kneem aan dat je vriend dat ook gewoon vind.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:57
Verwijderd
Ik hoor het vaak zat maar zo erg is dat toch nie?
Mijn vriend zegt er noit wat van en ik vind het ook echt niet vreemd ofzo..

Tis een heel natuurlijk iets hoor en daar ga ik me dus mooi nie voor schamen.. en m'n vriend heeft dr ook weinig problemen mee
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 01:12
cha0s
cha0s is offline
uhm, so what?
kutscheten zijn grappig, meer niet.. no big deal... je hoort ze, en gaat gewoon door.. kheb 'r geen problemen mee, en m'n vriendin ook niet meer... (mja, eerst wel, nu niet meer )
Oud 03-07-2002, 08:38
Hukkie
Hukkie is offline
*herkenning alom* Heb er eigenlijk niet zoveel last van, alleen onder de douche, en dan is het ook meteen zo'n 'natte' scheet Ik vond het eerst wel genant, vooral omdat de partner in kwestie me vet uit zat te lachen.
Maar toegegeven; het is ook wel heel grappig. Ik kan er wel om lachen, en dan is het nog veel erger want dan komt die lucht er in kleine kutscheetjes uit
Oud 03-07-2002, 09:31
mickael
mickael is offline
*herkenning*

Hmmja ik was er op begeven moment aan gewend dat t gebeurde... dus gewoon lekker door en je niet door laten storen...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:27
sparkling star
sparkling star is offline
ik heb dit ook wel, ook al liggen we gewoon op elkaar, dan is er ook een geluid van onze bovenlichamen tegen elkaar. ik vind dat niet erg, het is wel normaal. ik schaam me soms wel, maar het is niet zo luid, en ik denk zelfs dat m'n vriend het niet hoort omdat hij zo geconcentreerd met andere dingen bezig is!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:45
LM
LM is offline
Probeer er niej aan te denken.
Jongens vinden het eerder geil denk ik dan dat ze zig er aan storen.
Oud 03-07-2002, 10:56
Thutshui
Thutshui is offline
Ik vinnet niet storend ofzo, maar het gebeurt ook niet tijdens, alleen nadien, dus dan lachen we d'r allebei om, maar verder is het echt nix om je voor te schamen...

Net alsof er nooit rare geluiden uit jongen komen ofzo, of andere dingen waar de jongen nix aan kan doen, ieder geslacht heeft z'n voor- en nadelen toch...
Oud 03-07-2002, 10:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dit is niet een doofpot verschijnsel, meer een "het kan me geen reet verdommen"verschijnsel .
Oud 03-07-2002, 11:25
Built to last
Built to last is offline
het is een natuurlijk verschijnsel.

de lucht die er in word gepompt moet er toch ook weer uit?

je kan er nou eenmaal niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 11:30
Faery
Faery is offline
wees blij dat het er uiteindelijk weer uit komt
Oud 03-07-2002, 12:54
ZHAzha
ZHAzha is offline
oh zoiets boeit me echt NIET...

maar stel dat ik een x een one stand heb ofzow.. en dan zo'n "geluidje" krijgt zou ik me wel schamen

maar kheb een vaste vriend en dus boeit zoiets niet
Oud 03-07-2002, 14:42
Stevill
Stevill is offline
dat is wel heel erg grappig ja vooral als het zoals een paar weken geleden bij haar een aantal minuten doorgaat terwijl we niet meer bezig waren

Ik moest toen heel erg lachen maar zij schaamde zich idd een beetje
Oud 03-07-2002, 14:47
sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, wij hebben er ook wel eens last van. Maar we moeten er gewoon beide om lachen. Maar het stopt ons iig niet van verdergaan hoor!
Ik vind t juist wel grappig. In het begin schaamde ik me er wel voor, maar van mijn vriend hoef ik me nergens voor te schamen. Dus ja...

(leuke topic! )
Oud 03-07-2002, 14:57
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Mja het gebeurt niet altijd maar als 't gebeurt vooral ernà...het erge is dat ik dan altijd moet beginnen lachen en dan wordt het NOG erger...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 15:49
L'Amour
L'Amour is offline
ik ken het wel, maar zowel ik als m'n exvriend stoorden ons er niet aan dus...
en als je het echt iritant ofzo vindt, zet je toch gewoon een muziekje op. hoor je gelijk niets meer.
Oud 03-07-2002, 16:03
Piccola
Piccola is offline
Ik herken dat (natuurlijk) ook! In het begin schaamde ik me rot, maar nu al lang niet meer. Mijn vriend heeft er nooit raar over gedaan ofzo. Gelukkig maar. Mjah, je kan er nix aan doen...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 17:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nah denk niet dat je je daar als meisje zijnde erg druk om moet gaan maken, zoals te lezen heeft iedereen er "last" van en de meeste jongens maken er geen punt van, ik ken het ook en ik vind het ook niet erg.
Oud 03-07-2002, 18:14
Gwen.
Gwen. is offline
ik vind het echt kut. Maar ik geloof dat ik echt de enige ben die zich er druk overmaakt.
Oud 03-07-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
ik vind het echt kut. Maar ik geloof dat ik echt de enige ben die zich er druk overmaakt.
neuh, ik zou me er ook druk over maken hoor
lees maar----> 3e reply
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 18:34
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
m'n vriend vindt het helemaal niet erg. hij zegt altijd dat het gewoon :"erbij" hoort, en dan gaat hij er heel even uit, en dan er weer in. heel normaal dus.
Oud 03-07-2002, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Misschien. Het is iig niet nodig, zoals je leest
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:02
Verwijderd
sjah... doe je vrij weinig aan
k heb het vooral als ik boven ben. Is irritant.. eerste paar x vooral heletijd lachen.. laatstetijd wordt het al haast normaal.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 23:08
rabecca
rabecca is offline
tjah ik maak me er niet druk om ofzow eerst wel maar later niet meer kan er wel om lachenen mijn vriend gelukkig ook.
Oud 04-07-2002, 15:42
Verwijderd
Jemig, wat een gezeur..

Ieder meisje heeft het, jouw vriend boeit het niet, het stinkt niet of iets dergelijks. Zorg gewoon dat je er om kunt lachen, zie de humor er toch van in. Het is nu eenmaal iets dat iedereen overkomt, bij doggy style floept er makkelijker lucht je vagina binnen, net als wanneer je in bad gaat liggen er soms water je vagina inloopt wat je er daarna zo uit kunt spuiten..

Niets om je voor te schamen.. laat het je toch niet zo belemmeren.. het is menselijk weet je

Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:22
Verwijderd
Het het ook, laatst heel erg, schaamde me echt kapot. Maar het kwam gewoon door het beffen. Ik ben nu ehct bang voor de volgende keer sex, strax gebeurt het weer, vind het zo stom en ben al best onzeker
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 16:50
cerys
cerys is offline
ik vinnet altijd wel grappig en mn vriendje ook
we schamen ons nooit ergens voor eigenlijk, hij probeert er altijd nog meer te krijgen als ik er prongeluk "1 laat", hmm
nja voor mij is t absoluut geen probleem, misschien wel als ik later een andere vriend krijg ofzo dat ik me dan wel ga schamen.. maar kvoel me heel vertrouwd bij mn vriend en hij vindt nix raar
Oud 06-07-2002, 16:56
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Jemig, wat een gezeur..

Ieder meisje heeft het, jouw vriend boeit het niet, het stinkt niet of iets dergelijks. Zorg gewoon dat je er om kunt lachen, zie de humor er toch van in. Het is nu eenmaal iets dat iedereen overkomt, bij doggy style floept er makkelijker lucht je vagina binnen, net als wanneer je in bad gaat liggen er soms water je vagina inloopt wat je er daarna zo uit kunt spuiten..

Niets om je voor te schamen.. laat het je toch niet zo belemmeren.. het is menselijk weet je

jah pcies...ik snap niet waarom dit wordt voorgesteld als zown beladen onderwerp...

Onderwerp waar iedereen het liefts over zwijgt..

Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 21:13
girl4you
girl4you is offline
ik heb het ook zo vaak .. en ik schaam me er steeds minder voor ..maar me vriend zei laats ook .. jij bent de enige die zich er druk over maakt .. duzz sidns die tijd maak ik me er helemaaal geen druk meer over als ik weet dat hij het niet erg vindt waarom zou ik dan erover druk moeten maken ... hij zegt soms alleen voor de gein van " beginnen de geluidjes weer "
en we moeten er nu alleen maar soms om lachen

boeiend... die geluidjes blijven toch ... je hele leven en je kan toch je hele leven moeilijk je druk maken om die geluidjes ?
Oud 28-08-2002, 02:26
GRRR
GRRR is offline
quote cypress hill: "her pussyfart was a work of art"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 12:22
McM@dj
McM@dj is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef:

of hij zegt zoiets van: "geile geluidjes he" en dan lachen we er allebei om
nou dan val ik helemaal in de slappe lach hoor
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:15
martinuszaq
martinuszaq is offline
haha die scheetjes zijn lief! ik zie het probleem niet hoor is wel ff lol maar je kan ook lachende sex hebben maar goe, als mijn lieverd vaginale poepjes laat gaan we gewoon lekker door, want ik ruik er toch niks van en als ze 1 echte scheet zou laten ging ik wel lachen maar dat kan ik niet behelpen

Maar meid, maak je niet druK! je kan er niks aan doen, hooort erbij, vraag maar aan elke andere vrouw die knikkerd!

Suc6, en geniet en laat je gaan
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:36
a new noise
a new noise is offline
zelfs als was het een echte scheet...... niet opwinded, maar erg ?ach ja ...er zijn wel ergere dingen!!
Oud 28-08-2002, 16:20
Rioto
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Dit is niet een doofpot verschijnsel, meer een "het kan me geen reet verdommen"verschijnsel .
hahahah
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:11
Kleine A*
Kleine A* is offline
ik lees het later wel
Oud 04-09-2002, 18:59
drama
drama is offline
lachegierebrulle
Oud 04-09-2002, 19:38
Vinzz
Vinzz is offline
nou pfoe ik ga ook echt lachen als ik dat hoor hihi.. niet iedereen is zo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:53
Verwijderd
Ik ben maagd dus ik kan er niet over mee praten
<Mara ik vind het al genant als je met je bovenlichamen tegn mekaar aan plekt als je telkens los van me kaar gaat zeg maar kan nie uitlegge
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 20:11
gangstah_girl
gangstah_girl is offline
ey,

k ben nog maagd dus k weet et niet!
maar als je vriend er om moet lachen gewoon hard meelachen en verder gaan! hallo der zijn belangrijkere dingen in et leven om je druk over te maken toch

Kus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 07:29
Gwen.
Gwen. is offline
Juah tis nu uit met mijn vriendje dus ik heb momenteel geen sex meer, maar de laatste maanden/weken van onze relatie heb ik er echt dik schijt aan gekregen inderdaad
Oud 06-09-2002, 08:38
miekmuis
miekmuis is offline
Heeft ieder meisje dit? Ik heb het namelijk nog nooit gehad, maar ik ga ook nog niet zo heel lang met mijn vriend naar bed... ljikt me eigenlijk niet echt fijn...
Oud 06-09-2002, 11:42
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
Heeft ieder meisje dit? Ik heb het namelijk nog nooit gehad, maar ik ga ook nog niet zo heel lang met mijn vriend naar bed... ljikt me eigenlijk niet echt fijn...

ach boeie. als je vriend effe geil aan het pompen is en hij hoort het gaat hij echt niet stoppen ofzo. fuck it :]
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 12:02
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef:
ja ik denk t wel,het ligt ook aan de standjes die je doet hoor, ik heb t maar bij 2 standjes de rest niet dus...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten