Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 19:29
HipHopSter
HipHopSter is offline
Hey,

4 maanden geleden is het heel kloterig uitgegaan tussen mij en mijn ex en ik heb hier heel veel verdriet van gehad, ik heb toen definitief het contact beeindigd door te zeggen dat ik er geen zin meer in had, 30 april heb ik toch nog een smsje gestuurd met dat ik hem niet kon vergeten en dat ik hem miste, nu stuurde hij me gister ineens een smsje: mis je me nog steeds? as if! die jongen heeft me ongelovelijk veel pijn gedaan! Ik hoef hem dus echt niet meer terug! Mijn zus zei ook dat hij me waarschijnlijk alleen wil gebruiken omdat hij niemand anders kan vinden ofzo ik denk ook dat dat zo is dus had ik hem net een smsje gestuurd van: moet ik jou kennen?! stuurt hij terug: dat hangt er vanaf...als dit altijd jou nummer is geweest dan waarschijnlijk wel... wat moet ik hier verdomme nou weer mee?! Wil hij weer contact en waarom dan? Ik hoef hem echt niet meer!!!
Help me alsjeblieft.

Groeten, Anne

Laatst gewijzigd op 02-07-2002 om 22:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2002, 19:34
Poepeke
Poepeke is offline
als ge hem ni meer wilt moette hem mor wa laten zeveren en as ge hem nog graag ziet moette hem pakken.
Oud 02-07-2002, 19:35
Verwijderd
een block aanvragen bij je provider
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:40
Verwijderd
Niet meer op hem reageren!! echt niet..!!
Het is tussen mij en m'n ex ook heel lullig uitgegaan, ineens liet hij nix meer van zich horen en toen ik 'm tegenkwam met uitgaan zei hij dat hij NIX meer met me te maken wou hebben.
2 maanden daarna stuurde hij ineens een mailtje om me te feliciteren voor m'n examen met als einde ps: pas goed op jezelf!
En nog iets heel schijnheiligs erin.

Das net zoiets zieks als dat smsje van jouw ex....
Ik heb er niet meer op gereageerd en dat moet jij vanaf nu ook niet meer doen
Je doet jezelf alleen maar pijn op die manier, jij blijft met de gevoelens en het verdriet zitten en hij leeft vrolijk verder.
Je moet voor jezelf kiezen
suc6,
kuzzies

Alicia
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:45
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Het is tussen mij en m'n ex ook heel lullig uitgegaan, ineens liet hij nix meer van zich horen en toen ik 'm tegenkwam met uitgaan zei hij dat hij NIX meer met me te maken wou hebben.
2 maanden daarna stuurde hij ineens een mailtje om me te feliciteren voor m'n examen met als einde ps: pas goed op jezelf!

Je doet jezelf alleen maar pijn op die manier, jij blijft met de gevoelens en het verdriet zitten en hij leeft vrolijk verder.
suc6,
kuzzies

Alicia
dat had ik ook al zo´n beetje bedacht bedankt voor de bevestiging
Oud 02-07-2002, 20:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
waarom heb je hem gsmst dat je hem miste terwijl hij je zoveel pijn heeft gedaan?? dat vind ik niet zo'n slimme zet van je. logisch dat hij nu terug smst... dat kan je hem niet kwalijk nemen als je hetzelfde een tijd geleden hebt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
eddie schreef:
een block aanvragen bij je provider
kan dat?!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:54
Spyker
Spyker is offline
Damn, je bent 20!!
lijkt mij toch oud genoeg om zelf voldoende levenservaring opgedaan te hebben om dergelijke situaties zelf op te kunnen lossen.

Ik zou hem gewoon genegeerd hebben, dan weet je zeker dat je er verder geen problemen mee krijgt
Oud 02-07-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Spyker schreef:
Damn, je bent 20!!
lijkt mij toch oud genoeg om zelf voldoende levenservaring opgedaan te hebben om dergelijke situaties zelf op te kunnen lossen.
Sommige 16-jarigen zijn 'wijzer' dan volwassenen. Levenservaring doe je op door veel met mensen om te gaan; leeftijd alleen zegt zo weinig. Tevens maakt intelligentie ook veel uit daarbij (sommigen leren het alleen op de harde manier)..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:18
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Spyker schreef:
Damn, je bent 20!!

Ik zou hem gewoon genegeerd hebben, dan weet je zeker dat je er verder geen problemen mee krijgt
pff sorry hoor, keb gewoon nog niet zo veel ´ervaring´op liefdesgebied...
Oud 02-07-2002, 21:43
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
******** schreef:
Sommige 16-jarigen zijn 'wijzer' dan volwassenen. Levenservaring doe je op door veel met mensen om te gaan; leeftijd alleen zegt zo weinig. Tevens maakt intelligentie ook veel uit daarbij (sommigen leren het alleen op de harde manier)..
ehm..moet ik me soms aangesproken voelen wat betrefd het laatste?
Oud 02-07-2002, 21:44
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Of het hele verhaal is gewoon verzonnen
of je hebt een vergissing gemaakt

31 April bestaat niet !!!!

zijn we nog wel allemaal nuchter hiero?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:

kan dat?!
ik zelf heb er geen ervaring mee, maar ik heb het ook maar gelezen hier op dit forum.

En het lijkt mij dat je provider dat wel wil doen. (klant is koning! )
Citaat:
HipHopSter schreef:
pff sorry hoor, keb gewoon nog niet zo veel ´ervaring´op liefdesgebied...
ik heb ook geen ervaring...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:11
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef:
Of het hele verhaal is gewoon verzonnen
of je hebt een vergissing gemaakt

31 April bestaat niet !!!!

zijn we nog wel allemaal nuchter hiero?
oeps....ik bedoel dan natuurlijk 30 april... stupid me...mijn excuses....
Oud 02-07-2002, 22:14
Verwijderd
Citaat:
HipHopSter schreef:
ehm..moet ik me soms aangesproken voelen wat betrefd het laatste?
Nee, niet per se. Je moet daarbij vooral letten op de emotionele intelligentie. Mensen met MAVO kunnen sociaal en qua mensenkennis sterker in hun voeten staan als een hogeropgeleide. Het varieert enorm.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:18
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
******** schreef:
Nee, niet per se. Je moet daarbij vooral letten op de emotionele intelligentie. Mensen met MAVO kunnen sociaal en qua mensenkennis sterker in hun voeten staan als een hogeropgeleide. Het varieert enorm.
hmz ok...
Oud 02-07-2002, 22:24
Gargoyle
Gargoyle is offline
Ik zit momenteel in een soort gelijke situatie, maar dan vanuit de andere kant gezien.
Ik heb het uit gemaakt met mijn vriend, niet op een lullige manier en we zijn gewoon vrienden gebleven. Ik ben toen iemand anders tegen gekomen, maar later bleek dat voor mij niets te kunnen worden omdat ik mijn ex vreselijk begon te missen. Ik heb hem verteld wat er gebeurd is, dat ik hem mis en dat ik het nog eens wil proberen. Hij heeft nog geen beslissing genomen en ik ben vreselijk bang dat hij me niet terug wil (wat ik me wel voor kan stellen).

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het niet perse zo hoeft te zijn dat je ex je wilt misbruiken. Misschien heeft hij wel echt spijt.

Maar als jij hem niet meer ziet zitten, zie ik het probleem niet zo. Negeer hem of laat weten dat je niks meer met hem te maken wilt hebben.

Succes ermee in ieder geval.. en duim voor mij..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 09:02
Poepeke
Poepeke is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

suc6,
kuzzies

Alicia
grooooooooooot gelijk!!!!!!!!!!!!!
Oud 03-07-2002, 12:42
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
******** schreef:
Nee, ze moet zich wel aangesproken voelen! Het gaat hier om basismensenkennis en als je die op de 20e nog niet bezit, en daarbij ook niet logisch kan nadenken vindt ik dat toch wel redelijk zorgwekkend.
Ik zou als ik haar was maar even zo snel mogenlijk proberen dit soort dingen éérst zelg op te gaan lossen en ze daarna samen met ons te evalueren. Leer je veel meer van!
Oud 03-07-2002, 12:47
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Spyker schreef:

Nee, ze moet zich wel aangesproken voelen! Het gaat hier om basismensenkennis en als je die op de 20e nog niet bezit, en daarbij ook niet logisch kan nadenken vindt ik dat toch wel redelijk zorgwekkend.
Ik zou als ik haar was maar even zo snel mogenlijk proberen dit soort dingen éérst zelg op te gaan lossen en ze daarna samen met ons te evalueren. Leer je veel meer van!
jongen, het punt is dat ik heus wel snap dat ik hem gewoon moet negeren het is alleen zo dat ik ergens nog steeds om die jongen geef en hem niet goed los kan laten en bang ben dat ik de verkeerde beslissing neem als ik hem negeer mischien wil hij het wel degelijk goed maken, hoewel ik heus wel beter weet. Ik wilde gewoon weten wat anderen hiervan vonden en of andere mensen het ook vonden dat ik hem gewoon moet negeren, ik vind dus dat je een beetje verkeerde conclusies hebt getrokken.
i rest my case.

Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 12:51.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:03
Spyker
Spyker is offline
okee, veel succes met je leven verder.

Je hebt me er alleen nog niet van kunnen overtuigen dat mijn conclusies verkeerd zijn, en daarvan is de volgende tegenstelling misschien wel de grootste oorzaak
Citaat:
en bang ben dat ik de verkeerde beslissing neem als ik hem negeer mischien wil hij het wel degelijk goed maken, hoewel ik heus wel beter weet.
Oud 03-07-2002, 14:53
a girl like me
a girl like me is offline
als jij zeker weet dat je niets meer met hem wil, dan denk ik dat je 'gewoon' niet meer moet reageren op zijn smsjes, en als hij ze blijft sturen, moet je ze niet eens meer lezen. Ik weet niet of het helpt dat je hem helemaal niet meer spreekt, ik hoop voor je van wel, zoiets moet meestal toch met tijd overgaan, wat hij ook zegt, je zie dat hij je hele erg veel pijn heeft gedaan, dan moet je daar maar aan denken en tegen jezelf zeggen van, iemand die mij zoiets aandoet verdient mij niet.

Ik hoop dat je hem uit je systeem krijgt, zoals men dat zegt.
groetjes, good luck!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 15:28
Roos
Roos is offline
Citaat:
Spyker schreef:
Precies, gewoon niet op reageren.
Ook niet "moet ik jou kennen?!" want dan weet je toch dat je een smsje terug krijgt?
Oud 03-07-2002, 17:48
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Poepeke schreef:
als ge hem ni meer wilt moette hem mor wa laten zeveren en as ge hem nog graag ziet moette hem pakken.
en leer jij 'ns abn (algemeen beschaafd nederlands)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten