Advertentie | |
|
![]() |
|
Damn, je bent 20!!
lijkt mij toch oud genoeg om zelf voldoende levenservaring opgedaan te hebben om dergelijke situaties zelf op te kunnen lossen. Ik zou hem gewoon genegeerd hebben, dan weet je zeker dat je er verder geen problemen mee krijgt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En het lijkt mij dat je provider dat wel wil doen. (klant is koning! ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik zit momenteel in een soort gelijke situatie, maar dan vanuit de andere kant gezien.
Ik heb het uit gemaakt met mijn vriend, niet op een lullige manier en we zijn gewoon vrienden gebleven. Ik ben toen iemand anders tegen gekomen, maar later bleek dat voor mij niets te kunnen worden omdat ik mijn ex vreselijk begon te missen. Ik heb hem verteld wat er gebeurd is, dat ik hem mis en dat ik het nog eens wil proberen. Hij heeft nog geen beslissing genomen en ik ben vreselijk bang dat hij me niet terug wil (wat ik me wel voor kan stellen). Wat ik hiermee wil zeggen is dat het niet perse zo hoeft te zijn dat je ex je wilt misbruiken. Misschien heeft hij wel echt spijt. Maar als jij hem niet meer ziet zitten, zie ik het probleem niet zo. Negeer hem of laat weten dat je niks meer met hem te maken wilt hebben. Succes ermee in ieder geval.. en duim voor mij.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou als ik haar was maar even zo snel mogenlijk proberen dit soort dingen éérst zelg op te gaan lossen en ze daarna samen met ons te evalueren. Leer je veel meer van!
||
![]() |
Citaat:
i rest my case.
Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 12:51. |
![]() |
||
okee, veel succes met je leven verder.
Je hebt me er alleen nog niet van kunnen overtuigen dat mijn conclusies verkeerd zijn, en daarvan is de volgende tegenstelling misschien wel de grootste oorzaak Citaat:
|
![]() |
als jij zeker weet dat je niets meer met hem wil, dan denk ik dat je 'gewoon' niet meer moet reageren op zijn smsjes, en als hij ze blijft sturen, moet je ze niet eens meer lezen. Ik weet niet of het helpt dat je hem helemaal niet meer spreekt, ik hoop voor je van wel, zoiets moet meestal toch met tijd overgaan, wat hij ook zegt, je zie dat hij je hele erg veel pijn heeft gedaan, dan moet je daar maar aan denken en tegen jezelf zeggen van, iemand die mij zoiets aandoet verdient mij niet.
Ik hoop dat je hem uit je systeem krijgt, zoals men dat zegt. groetjes, good luck! |
![]() |
||
Citaat:
Ook niet "moet ik jou kennen?!" want dan weet je toch dat je een smsje terug krijgt?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Gepest op school MikeJuh | 11 | 08-04-2013 19:33 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #157 darkfairy | 500 | 11-09-2010 19:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Psychologie |
Dit briefje kreeg ik van van mijn beste vriendinnetje, hoe kan ik haar helpen? Palmboompje | 25 | 18-12-2002 19:29 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |