![]() |
|
hmm, dat afscheid nemen en ruzies uitpraten/goedmaken, daar heb ik geen 3 maanden voor nodig hoor. als ze het me de 2 of 3 dagen van te voren willen vertellen zou ik dat wel handig vinden, en laat me verder maar gezellig doorleven hoor, ik zou er alleen maar zenuwachtig van worden, en dan zou ik me die laatste 3 maanden alleen maar heel beroerd voelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jaa dat is waar. Als je het wel weet is het voor de omgeving wel makkelijker met verwerken enzo denk ik. Eigenlijk ben ik heel egoistisch omdat ik het niet wil weten. ![]() Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 12:00. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het wel willen weten. Ik ben nu voornamelijk bezig met toekomstplannen, wanneer ik er achter kom dat ik toch doodga over een paar maandjes, is er geen toekomst meer en dus ook geen plannen nodig. Ik zou gewoon lekker ergens in de zon willen liggen, genieten van wat ik nog heb. Niet echt super spectaculaire dingen dus... Lekker in de zon liggen, vriend erbij, broertjes, zusje, vader... Verder misschien nog eens veel plezier beleven aan een film ofzo... Iets kopen wat ik altijd al wilde hebben en er een paar dagen mee klooien, plezier van hebben...
Als ik het níet zou weten, zou ik het gevoel hebben iets gedaan te hebben wat onzinnig was... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|