![]() |
|
Oke, hij is nu wel ongeveer af (nog niet helemaal qua inhoud, en in de loop der tijd zal hij nog wel wat uitgebreid worden...)
maar wat vinden jullie ervan? www.gothic-info.cjb.net (of http://www.kvapollo.nl/gothic/ )
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kwa info klopt er bijna geen ru van..
CoF is echt geen Gothic, Dummi Borgir dus oo niet.. De kleding klopt ook niet.. Bloot is vaak genoeg te zien "Kleding van gekreukeld of gewoon fluweel" euhm, dat hoeft helemaal niet, kan ook gewoon zwart gehakt zijn met een gladde zwarte stof "Lingerie die de voorgevel groter laat lijken." Geloof je het zelf? "Kruizen, zoals het Christelijke kruis." volgens mij bedoel je de hamer van Thor "Kettingen (oa. fietskettingen) als riem, ketting, armband etc." Alto's/skaters? [maar ok, soms...] "Overal waar maar ruimte is namen van je favoriete bands." Punks/Alto's /Skaters doen dit als je het mij vraagt.. "Zeer nonchalant haar." vind je?!? verder staat er weinig info op waar iemand iest aan heeft ofzo.. ok dat over de info... Die letters boven zijn saai, maak er een plaatje van... Die streepjes zijn veel te modern voor een gothic pagina, maak een mooie tekening ofzo... De knopjes links zijn slecht leesbaar [tjah, je vroeg om een sitecheck] edit: wilde ook nog ene gothic/doom-metal pagina opzetten, maar ben nog bezig met hot-or-not [Dit bericht is aangepast door McLaren (13-02-2002).] |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ps. thnx voor de eerste echt critische blik dr op ![]() [Dit bericht is aangepast door [SAS]Q (13-02-2002).] [Dit bericht is aangepast door [SAS]Q (13-02-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar heb je nix an kun je beter de bezoekers meteen naar een andere site laten gaanb.. En met z'n 2en een website maken lukt niet ![]() Ieder heeft een andere manieren van coden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() true... maar met goede documentatie en een beetje goede wil kan je een heel eind komen, ik denk alleen dat bij mij die goede wil er niet echt zou zijn om met jou samen te werken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
"Nieuwe band" New Noise! PunkGirl | 55 | 16-04-2003 17:07 | |
Software & Hardware |
[URL] Pimmy Potlood GoodforNothing | 1 | 25-03-2003 20:29 | |
Software & Hardware |